۸۶۸۴۰۷
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد مهربان، باگذشت و اجتماعی هستید اما این خصوصیات اخلاقی نباید شما را از مسیر زندگی خودتان دور کند. بهتر است که خودتان را فراموش نکنید. امسال سعی کنید چیزهایی که روزهای شما را کسالت بار و خسته کننده کرده است، دور بریزید و به جای آن به دنبال علاقمندی هایتان باشید. مثلا اگر از کارهایی که باید هر روز سر کار انجام دهید خسته شده اید، تغییراتی به شغل تان دهید یا حتی شغل تان را عوض کنید. اگر در طول روز انگیزه داشته باشید، لحظات خوش تری را تجربه خواهید کرد. اگرچه امسال شرایط مالی بهتری را تجربه خواهید کرد اما در مورد هزینه های زندگی تان محتاطانه تر عمل کنید. از لحاظ جسمی امسال در وضعیت بهتری خواهید بود اما سعی کنید که ورزش را به برنامه روزانه تان اضافه کنید. اگر مجرد هستید با دوستان تان بیشتر در ارتباط باشید. ماه بهمن عشق چون پرنده ای بال هایش را می گشاید و در قلب شما لانه می کند. سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید تا اتفاقات بهتری برایتان رقم خورد. در حالی که عشق آرامش را به زندگی شما می آورد، در محیط کار و دیگر مسائل زندگی نیز موفق تر خواهید بود. امسال درهایی به رویتان گشوده می شود که بسیاری از نگرانی های زندگی تان را از بین خواهد برد. ماههای مرداد و آبان تغییرات خوبی در زندگی تان ایجاد خواهد شد، از آن نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است اتفاقات اطرافتان شما را تحت تاثیر قرار دهد اما سعی کنید قبل از هر اقدامی خوب در مورد قدمی که می خواهید بردارید با دیگران گفتگو کنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیامد. شاید فکر کنید که تنهایی می توانید ایده ای که در سر دارید را عملی کنید اما این کار غیرممکن است. شما در کنار دیگران موفق تر خواهید بود. فردی را در گذشته از دست داده اید اما به طور اتفاقی بار دیگر در مسیر زندگی شما قرار می گیرد. شاید بد نباشد که فرصت دیگری به او دهید. مطمئن باشید که این بار همه چیز به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز در محیط کار بدرخشید. شاید نشان دادن خود و مهارت هایتان به دیگران، اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزند. علاوه بر این که خودتان را به دیگران ثابت می کنید، به جنبه هایی از خودتان پی خواهید برد که جهانی تازه ای را به رویتان می گشاد و حتی ممکن است که مسیر زندگی شما را عوض کند. شما فردی صبور هستید اما امروز در رابطه عاطفی تان تمرکز خود را از دست می دهید و بدون فکر کردن، عمل می کنید. بهتر است که قبل از هر اقدامی نظر شریک زندگی تان را هم جویا شوید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز بیش از این که به فکر خودتان باشید، انرژی و وقت تان را صرف دیگران می کنید. مهربانی شما قابل ستایش است اما طوری نباشد که از برنامه های خودتان عقب بیفتید. بنابراین تعادل را رعایت کنید. موضوعی از گذشته ذهن شما را بهم ریخته اما بهتر است آن را فراموش کنید و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد. اگر انتظارتان را از دیگران کمتر کنید، می بینید که روابط بهتری را به خصوص با شریک زندیگ تان تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز آنچه برای شما اهمیت بیشتری دارد را در اولویت کارهایتان قرار دهید. حتی اگر مجبورید از کارتان مرخصی بگیرید و تمرکزتان را روی کاری که مهمتر است بگذارید زیرا با کمی درنگ تمام برنامه ریزی هایتان بهم می خورد. اتفاقی افتاده که به شریک زندگی تان شک کرده اید. شاید در حال حاضر فکر کنید که او آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. دوستی سفری را به شما پیشنهاد می دهد که در مورد آن تردید دارید. اگر فکر می کنید که روحیه تان خراب است، حتما به پیشنهاد او جواب مثبت دهید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز اتفاق عجیبی برایتان می افتد که زندگی تان را دگرگون می کند طوری که پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه خواهید کرد. شاید در ابتدا نتوانید خودتان را با آن هماهنگ کنید اما خیلی زود می فهمید که موفقیت شما در گرو همین تغییرات است. امروز می فهمید که شخصی به شما علاقه دارد و از این که تا به حال متوجه آن نشده اید، شگفت زده می شوید. اما در این راه عجله نکنید و با احتیاط قدم بردارد. آینده ای روشنی پیش روی هر دوی شما خواهد بود اگر با منطق پیش روید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شانس با شماست، پس بهتر است از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید. اگر می بینید که باید تغییراتی را در کار خود ایجاد کنید، وقت را تلف نکنید و ایده ای که در سر دارید را عملی کنید. هر چه بیشتر درنگ کنید، شانس بیشتری را به رقبای خود داده اید. فردی را ملاقات می کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کند، شاید کار تازه ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مهم نیست یک حرف را چقدر زده اید، اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، بر حرف تان پافشاری کنید. اگر محکم سر حرف تان باشید، به آنچه می خواهید می رسید. امروز تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد که بسیاری از نگرانی هایتان را از بین خواهد برد. حتی برخی از مسایل که از گذشته مانده و رویتان تاثیر گذاشته بود هم به دست فراموشی می سپارید. در رابطه عاطفی، به ندای درونی قلب خود گوش دهید زیرا بهترین راهنما برای شما است.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

اگر روحیه خوبی ندارید، خیلی ساده و راحت می توانید فضا را دگرگون کنید. لازم نیست که برای تغییر روحیه تان کارهای بزرگ انجام دهید، همین که به گلدان های خانه تان رسیدگی کنید یا با یک دوست حرف بزنید هم تاثیر زیادی بر روحیه تان خواهد گذاشت. این روزها ایده های جدید و البته مهمی در سر دارید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر خواهد بود. دوستی در رابطه اش با شما تشنج ایجاد کرده، این شمایید که باید خودتان را کنار بکشید تا شرایط آرام تر شود. با جنگ هر دوی شما بازنده خواهید بود.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شاید از این که کارهای خود را به تنهایی انجام می دهید، راضی باشید اما امروز وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. چه در محیط کار و چه در روابط دوستانه، قلب تان را باز بگذارید. ممکن است امروز برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد و دوستان جدیدی را پیدا خواهید کرد. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تعمل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. برای آرامش خاطر ورزش را به شما پیشنهاد می کنیم.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مسیر زندگی تان را تغییر داده اید، از انجا که به این مسیر آشنایی ندارید، توصیه می کنیم قدم های خود را آهسته تر و با توجه به مهارت هایتان بر دارید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. شاید کمی ابتدای راه برایتان سخت باشد اما خیلی زود به هدف تان می رسید. اگر از فردی دلگیر هستید، همین روزها ز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما بوجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی شود.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. شما نتیجه تلاش های اخیرتان را گرفته اید و همین موفقیت شما را سر ذوق آورده است. اگر می خواهید این خوشبختی همیشگی باشد، به تلاش هایتان ادامه دهید. انرژی مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا عکس العمل خوب آنها را ببینید. در روابط عاطفی تان، همیشه به مقررات و تعهدات پایبند بوده اید اما بدانید که گاهی شکستن قوانین بد نیست و اتفاقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

اگر سعی دارید احساسات خود را کنترل کنید و در گفتن حرف دل تان مردد هستید، بد نیست کمی شرایط را تغییر دهید تا نتایج مثبت آن را در زندگی تان ببینید. منطق را این روزها به کناری گذاشته و با توجه به دلتان تصمیم بگیرید.اگر در پیغام دادن به فردی مردد هستید، مطمئن باشید که دل او نیز پیش شماست و انتظار حرکتی از سوی شما را دارد. پس درنگ نکنید. به زودی تغییراتی در زمینه مالی در زندگی تان رخ می دهد که بهتر است آن را به قال نیک بگیرید. شما تلاش های بسیاری کرده اید و حال وقت برداشت محصول است. پس با انگیزه به جلو بروید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید از چه زمانی ، فال روزانه رو گذاشتید؟
      من یک فال از نیمه اول سال ۹۷ می خوام ، تو سایت از یه تاریخ بعد تری دیگه نیست
      لطفا یکی جواب بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج