جاباما
۸۶۸۴۲۴
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قاتل استقلال و دشمن شجاع در تور آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال در راستای تقویت تیم خود کارش را به‌طور نامحسوس در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است و به نظر می‌رسد خریدهای خوبی نیز تا اینجای کار در سبد این تیم قرار گرفته باشند.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال در راستای تقویت تیم خود کارش را به‌طور نامحسوس در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است و به نظر می‌رسد خریدهای خوبی نیز تا اینجای کار در سبد این تیم قرار گرفته باشند.

برخی از رسانه‌ها هفته گذشته در حالی از لیست ورودی و خروجی استقلال خبر دادند که اصولا سرمربی این تیم برای فصل آینده مشخص نیست و به همین دلیل نیز معلوم نیست این لیست توسط کدام مربی یا مسئولی تعیین شده که به‌تبع آن رسانه‌ای هم می‌شود.

در این خصوص باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «با توجه به اتمام رقابت‌های لیگ برتر فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان پایتخت لیست بازیکنان ورودی و خروجی خود را در اختیار مدیرعامل استقلال قرار داده است. مدیران باشگاه استقلال طبق لیست مجیدی نسبت به جذب و تمدید قرارداد بازیکنان اقدام خواهند کرد.

قرار است لیست نهایی توسط مدیرعامل به اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال ارائه شود.» این یعنی فرهاد مجیدی قرار است برای فصل آینده سردمدار کادرفنی استقلال باشد اما قضیه زمانی مشکوک می‌شود که متوجه شویم این تیم همچنان در پی سرمربی خارجی بوده و مذاکراتی نیز در این خصوص با مربیانی همچون مامیچ کروات و استراماچونی ایتالیایی انجام شده است.

در این مورد برخی از رسانه‌های دیگر حتی پا را فراتر از این هم گذاشته و اسامی ورودی و خروجی‌های فصل آینده استقلال را مشخص و اعلام کردند. طبق این اعلام از بازیکنانی مانند منشا، همام، ایسما، تیموری، محمدی‌مهر و چشمی به‌عنوان خروجی‌های استقلال نام برده شده و حتی اسامی مانند علی کریمی و وریا غفوری نیز مطرح شد و از سوی دیگر این‌طور اعلام شد که پیمان رنجبری، علی دشتی، محمدرضا حسینی، رضا اسدی و آرش رضاوند گزینه‌های ورودی استقلال هستند.

بازیکنانی که مشخص شد در لیست فرهاد مجیدی نبوده و طبق اظهارات این مربی، توسط برخی پیشکسوتان با آنها مذاکره صورت گرفته است. با همه این اوصاف پیگیری‌های «فرهیختگان» از باشگاه استقلال نشان می‌دهد که این تیم با دو بازیکن جوان فصل گذشته تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا به توافق رسیده است. در این بین مذاکراتی نیز با کاپیتان ۹۰ ارومیه انجام شده و این بازیکن نیز در آستانه پوشیدن پیراهن محبوب پایتخت قرار دارد.

دشمن شجاع در استقلال!

وحید نامداری، علی دشتی و محمد زینالی سه بازیکنی هستند که در تیررس استقلال قرار داشته و شنیده می‌شود دو نفر ابتدایی کارشان برای آبی‌پوش شدن در مراحل نهایی است. نامداری مهاجم استقلال خوزستان در بازی برگشت مقابل پرسپولیس به خاطر جنگ و جدال با شجاع خلیل‌زاده نامش بر سر زبان‌ها افتاد. اگرچه این دیدار به سود سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید اما تا مدت‌ها کل‌کل شجاع و نامداری در رسانه‌ها ادامه داشت.

نامداری در تیم ملی امید نیز نمایش خوبی داشت تا جایی که در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ در تهران در چند دیدار، امید ایران را همراهی کرد. از سوی دیگر این بازیکن رفته‌رفته از ترکیب اصلی تیم جنوبی دور شده و در پایان فصل کمتر مورد توجه قرار گرفت. این بازیکن به‌عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال جذب استقلال شده است.

قاتل استقلال هم می‌آید!

علی دشتی هم امسال با سوپرگلی که در ورزشگاه تختی به استقلال زد حسابی گل کرده و معروف شد. بازیکن ۲۵ ساله سایپا دو فصل پیش نیز در پارس‌جنوبی با یک گل زیبای دیگر مقدمات شکست استقلال را فراهم کرده بود و به این ترتیب از قاتل استقلال به‌عنوان دومین خرید این تیم نام برده می‌شود.

از سوی دیگر استقلالی‌ها با محمد زینالی کاپیتان فصل گذشته ۹۰ ارومیه نیز مذاکراتی داشته‌اند و احتمال اینکه این بازیکن نیز برای فصل آینده پیراهن آبی تیم مطرح پایتخت را بر تن کند، زیاد است. زینالی نیز فصل گذشته در دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی در تهران مقابل پرسپولیس برای ۹۰ ارومیه به میدان رفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم مثل هر سال بریز و بپاش های کیسه برای رسیدن به زیر پرسپولیس شروع شد، جالبه که هرسال فدراسیون رو تیغ میزنن اما میگن پرسپولیس تیم حکومتیه. اگر قرمزها خرج کردن حداقل از پاداش قهرمانی لیگ و صعود در آسیا خرج کردن، کیسه ها چی؟ کنار میدون انقلاب کیسه و سفیدآب فروختن؟

      پاسخ ها

      • کاردوک

        حسین کاظمیم تو بازی سایپا به کیسه گل زد و چیزشو نشون کیسه ها داد فصل بعد اوردنش تو کیسه

    • بدون نام

      آخه اینها چه خریدهایی هستند که دارند انجام میدن ؟؟؟ تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواد

      پاسخ ها

      • (✿◠‿◠♥)ⓜⓞⓝⓣⓔⓛⓐ (♥◠‿◠✿)

        خخخخ کیسه بزرگ میشه گونی داداچ

    • بدون نام

      اگه به بازیکنای پرسپولیس خودشون آویزون نکن که معروف نمیشن

    • بدون نام

      من نمی‌دونم کی این پول صعودتموم میشه

    • تاج همیشه تاج لنگ همیشه لنگه

      لنگی جماعت خفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرورته هت تریک میسوزونه ها بدجوری

    • بدون نام

      اگه به لنگ هم گل میزد میگفتی قاتل لنگپلیس؟ته چون شما شرف نداری چون شما یه لنگی هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا نگارنده های ورزشی ا خبار داغ همیشه بر علیه استقلال مطلب مینویسن و حامی تفکر خاص وزیر و فدراسیون هستن

      • بدون نام

        تو اینجا چکار میکنی؟ مگر فردا امتحان هدیه های آسمانی نداری؟ زود برو سراغ درست تا به بابات نگفتم

    • بدون نام

      داستان سرایی نکنید لطفا

    • بدون نام

      اخه همه دنیا با این شچاع خل زاد مشکل دارند نه فقط این دوبازیکن طرف روانی کامله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا شجاعه دمش گرم

      • بدون نام

        واقعا شجاعامه وحشیگری میکنه دمش گرم فقط قلاده شو باید بگیرند در نره

    • بدون نام

      اخرسال درخروجی بی عرضگی مسولان استقلال هرسال ثابت شده هرکی یک گل زددست روش میزارن اینها لایق پوشیدن پیراهن استقلال وپرسپولیس نیستند

    • بدون نام

      آفتابه لگن ۷دست شام نهار خبری نیست جریان کیسه است

    • بدون نام

      لنگی بی اثالت و قهرمانی کثیف روی پیشونیتون هم شده

    • بدون نام

      اینا دیگه کی هستن. کاپیتان 90ارومیه به چه درد استقلال میخوره. انقدر بازیکن له میخرین که چهار تا لنگی مثل اینا میگن ولخرجی. استقلال 10تا بازیکن له میخره هیچ کدومشون بدرد نمیخوره. اونوقت لنگی ها میرن 2تا بازیکن خوب میخرن با خداتومن قرارداد بعد میگن استقلال خیلی خرج کرده

      پاسخ ها

      • hm@

        حرف حساب....احسنت.

    • هوادار

      مااز بازیکن نمی خایم جلومون گل نزنه یابدبازی تابخریمش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج