۸۶۹۱۸۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عابدزاده: پرتغالی‌ها به بازیکنان ایرانی توجه دارند

دروازه‌بان لژیونر فوتبال ایران گفت: برای من خوشحال‌کننده است که به ایرانی‌ها بیشتر توجه می‌کنند.

خبرگزاری فارس: امیر عابدزاده در مراسم جشن تولد احمدرضا عابدزاده در خصوص حضور در تیم ملی و رسیدن به جام جهانی گفت:‌ این مسئله آرزوی هر بازیکنی است و من به آن افتخار می‌کنم از زمانی که دعوت شدم تمام تلاشم را کردم که برازنده پوشیدن این پیراهن باشم و بتوانم برای کشور افتخارآفرینی کنم و این روند را بهتر ادامه می‌دهم و هر روز بیشتر یاد می‌گیرم تا مثمر ثمر باشم.

وی در خصوص کار کردن با کی‌روش گفت: تجربه خیلی بزرگی بود. خیلی چیزها را یاد گرفتم و باعث افتخار بود که شاگرد ایشان بودم.

عابدزاده در مورد آینده‌اش گفت: فعلاً دو سال قرارداد دارم با باشگاه هم که صحبت کردم تعدادی آفر به آنها رسیده است. باید بررسی کنم و بهترین تصمیم را بگیریم چون امسال خیلی برایم مهم است و دوست دارم ثبات داشته باشم. فعلاً فیفادی است و باید تمرکز کنم تا به موقع یک اتفاق خوب داشته باشم.

عابدزاده: پرتغالی‌ها به بازیکنان ایرانی توجه دارند

دروازه‌بان تیم ملی ایران در مورد حضور در فوتبال اروپا گفت:‌ من از مسیرم لذت می‌برم و همیشه فکر کردم با سختی‌ها و دشواری‌ها کنار بیایم و سعی کنم تجربه کسب کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم و دوست دارم نماینده خوبی برای کشورم در کشور پرتغال باشم. حتی بازیکن جدید ایرانی یعنی مهرداد محمدی به اینجا آمده و این برای من خوشحال‌کننده است که به ایرانی‌ها بیشتر توجه می‌کنند.

در جام جهانی هم که با آنها بازی کردیم این حس را دارند. بچه‌هایی که می‌آیند می‌بینند که سطح اینجا سخت است ۴-۵ تیم خیلی خوب دارند که در اروپا مطرح هستند و این تجربه بزرگی برای من است و دوست دارم به لیگ‌های بهتر بروم.

عابدزاده در مورد حضور ویلمتوس در تیم ملی ایران و اینکه آیا می‌توانیم باسرمربی جدید به موفقیت دست پیدا کنیم، گفت: صددرصد قبل از انتخاب بررسی شده است. امیدوارم بتوانیم همین روندی که در تیم ملی داشته بهتر راه را ادامه بدهیم و با کمک ایشان همه بچه‌ها بتوانیم مردم را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به تیم ملی دعوت شده است، گفت: هنوز اسامی اعلام نشده است.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد اینکه چقدر از پدرش الگو گرفته است، بیان داشت:‌ او الگوی من از بچگی تا کنون است. خدا را شکر می‌کنم بابت داشتن چنین پدری. فقط از لبخندش کلی انرژی می‌گیرم و دلیل محکمی است که باعث افتخار او و خانواده‌ام باشم تا بتوانم آن مسیری را که مردم را خوشحال می‌کرد داشته باشم.

عابدزاده در مورد اینکه آیا دوست دارد فوتبالش را در پرتغال ادامه دهد، گفت: فعلاً تمرکزم بر روی انتخابم است و اینکه بعد از دو سال ببینم چه اتفاقی می‌افتد. خیلی بازیکن‌ها هستند که بیرون از ایران زندگی کردن برایشان سخت است. اما من همیشه دوست داشتم و از ۱۴ سالگی تنها زندگی کرده‌ام. در انگلستان شرایط حتی سخت‌تری داشتم ولی توانستم خودم را وفق بدهم و الان لذت می‌برم و امیدوارم بتوانم تجربه کسب کنم و هر روز یاد بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @ AAAAAA @

      این پرتقال نیست خیار است بدم خدمدتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج