اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۹۲۹۵
۲۴ نظر
۵۰۰۸
۲۴ نظر
۵۰۰۸
پ

روزنامه جوان: «پرستو»، سوژه تازه اصلاح‌طلبان شد!

روزنامه جوان نوشت: قتل همسر یک سیاستمدار می‌توانست صرفاً اتفاقی جنایی باقی بماند و همچون همه رویدادهای این‌چنینی در حوزه خودش بررسی شود. نگاه سیاسی به یک قتل خانوادگی، اخلاقی نیست و سوی سیاسی مخالف نجفی هم تمایلی برای زیر پا نهادن اخلاق و سوءاستفاده سیاسی از قاتل شدن رقیب پیشین نشان نداد.

روزنامه جوان نوشت: قتل همسر یک سیاستمدار می‌توانست صرفاً اتفاقی جنایی باقی بماند و همچون همه رویدادهای این‌چنینی در حوزه خودش بررسی شود. نگاه سیاسی به یک قتل خانوادگی، اخلاقی نیست و سوی سیاسی مخالف نجفی هم تمایلی برای زیر پا نهادن اخلاق و سوءاستفاده سیاسی از قاتل شدن رقیب پیشین نشان نداد.

گرچه به تجربه روشن بود که اگر سمت و سوی سیاسی مسئول مربوط در جهت مقابل بود، اصلاح‌طلبان چه بلوایی از موج‌سازی علیه کل جریان به راه می‌انداختند. با این حال، غوغازیستی اصلاح‌طلبان آن همه است که باز هم سیاسی‌کاری را چاشنی یک پرونده جنایی کردند و صحنه‌هایی زشت از بی اخلاقی را به نمایش گذاشتند.

از اولین قصه‌هایی که خبرنگاران اصلاح‌طلب در فضای مجازی ساختند، «پرستو» بودن مقتول بود. پرستو در اصطلاح نام زنانی است که مأمور می‌شوند تا با استفاده از جاذبه‌های جنسیتی اطلاعاتی را از سوژه موردنظر کسب کنند. این موج هیچ سندی نداشت و کاربران مجازی اصلاح‌طلب برای توجیه قتل صورت گرفته، نهادهای اطلاعاتی کشور را متهم به فرستادن پرستو برای نجفی کردند. ادعایی که هیچ سندی برای آن نداشتند و صرفاً ساخته و پرداخته ذهن‌هایی بود که نمی‌خواستند باور کنند مسئول هم جناحی‌شان می‌تواند قاتل همسرش باشد.

از سویی آنان فراموش کرده بودند که همین یک سال پیش این ازدواج دوم را چقدر عادی جلوه می‌دادند و خبری از نهادهای امنیتی نبود. کسی هم نپرسید این سیاستمدار ورشکسته که از عهده مسئولیت‌های خود در سال‌های اخیر هم برنیامده و استعفا داده، چقدر به عنوان یک سوژه امنیتی می‌تواند مورد توجه باشد!

سناریوی دیگری که اصلاح‌طلبان در همین راستا دنبال کردند، تقدیس متهم و در عین حال ربط دادن نقطه عطف تغییر به آنچه افشاگری‌هایش علیه قالیباف نامیدند، بود. در واقع آنان کوشیدند بگویند ورود این خانم به زندگی نجفی نقشه‌ای از سوی محمدباقر قالیباف بوده است! کسانی که شاید بهتر بود پس از این فاجعه پیش آمده، فکر تهمت‌هایی باشند که به او زدند و مسیر حلالیت طلبی بپیمایند، اما همچنان بر طبل تهمت و بی اخلاقی کوبیدند.

در ادامه، برخی خبرنگاران اصلاح‌طلب فضا را از فرط ابتذال به اوج رساندند و با تهمت به مقتول، از قول نجفی مدعی شدند که همسر او خائن بوده و به سبب ارتباط با مردی دیگر مهدورالدم محسوب شده و به همین دلیل توسط نجفی به قتل رسیده است. نجفی، اما هیچ گاه ادعای خیانت همسرش را نکرده بود و این گزاره بعدتر توسط نزدیکان قاتل و خود او تکذیب شد. اصلاح‌طلبان فراموش هم کرده بودند که تا پیش از این منتقد قتل‌های ناموسی بوده‌اند.

حمایت از قاتل و قبیله گرایی در برخورد با جنایتی این‌چنین باعث شده بود تا اصلاح‌طلبان هر سناریوی کثیفی را در فضای مجازی منتشر کنند. رویدادی که اگر اقتدار دستگاه قضایی در برخورد با تهمت زنندگان بود، نمی‌توانست مجال ظهور و بروز بیابد.

اصلاح‌طلبانی که تا پیش از این، فلان مدیر تلویزیونی را با چند واسطه به منتقدین سیاسی خود ربط می‌دادند یا کوچک‌ترین خطای یک مذهبی یا زیرمجموعه‌های حکومت را به پای کل نظام می‌نوشتند و یا ماه‌های متمادی با کلیدواژه هفت‌تیر کشی در باب خطای یک مداح موج سواری می‌کردند، حالا مدام پی توجیه قتل بودند. گرچه اگر می‌خواستند نگاهی انسانی به اشتباهات گذشته خود بیندازند، بهتر بود مسیر توبه از بی اخلاقی‌های گذشته در پیش بگیرند، اما ترجیح دادند با قوت بیشتر بی اخلاقی کنند!

نجفی اگر با شلیک پنج گلوله، همسرش را به قتل رساند، اصلاح‌طلبان، اما با گلوله‌های متعدد، مرگ اخلاق را رقم زدند تا شاید برای مرگی که او خود معترف است که انجام داده، توجیهاتی دست و پا کنند. توجیه تراشی برای گناهی که یک دوست مرتکب شده، با انگیزه‌های اخلاقی می‌تواند انسانی باشد؛ اما اتهام زنی به عالم و آدم تا هم جناحی خود را تبرئه کنند، نقطه مقابل انسانیت است. قاتل بودن نجفی که محرز است و توجیه هم نمی‌پذیرد، اما اصلاح‌طلبان پس از این اتفاق حتی نمی‌توانند بگویند گرچه باختیم، اما جوانمردانه بازی کردیم. ابتذالی که آنان با زیر پا نهادن اخلاق رقم زدند، کم از قتل یک انسان ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • wwwwww

      مردم با رای دادن به روحانی
      از چاله به چاه افتادند

    • احمد

      این سیاستمدار ورشکسته نبود . با وارد شدن این زن در زندگی او ورشکسته شد و مجبور به استعفا.

    • بدون نام

      تابلو بود که پرستوعه! حالا این وسط شماها چرا موش میدوونید؟! اینم باز تابلوعه!!!

    • بدون نام

      هیچکدام این دو باند اصلاحی و اصولی دلشان ذره ای برای منافع ملی و مردم نسوخته و جز به منافع خود به هیچ چیز دیگر اعتنا ندارند. در عین حال که اصلاحیها به مراتب موذیتر و حقه بازتر و ریاکارتر از همزادان اصولیشان هستند.

    • بدون نام

      چهره دوم اصلاحطلبان با حمایت از قاتل دارد رو می شود****»»«««««»»******««««««**********«««««

    • بدون نام

      لعنت خدا بر اصولگرا و اصلاح‌طلب کشور را به نابودی کشانده اند

    • بدون نام

      شما خوشحال باشید

    • بدون نام

      شما برید بابک و زنجانی و خاوری ها تون را داشته باشید.

    • بدون نام

      به نظر من که دقیقا نظریه پرستو درست هست.

    • بدون نام

      اصولگراها خوبن

    • بدون نام

      حتی قبل از اینکه اصلاح طلبان هم این فکر را بکنند من بعنوان فرد عادی به چنین نتیجه ای رسیدم که میترا استاد با هدف سیاسی و از سوی حزب و جناحی وارد زندگی نجفی شده همه چیز مثل روز روشن هست و جای هیچ کتمانی هم نیست. تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    • کارشناس ورزشی

      وارونه نمایی محض!!!!
      این شما رسانه های اصولگرا و بخصوص سردسته تان یعنی رسانه میلی و همچنین نوچه هاتون مثل خود روزنامه جوان و وطن امروز و ... هستند که نهایت بی اخلاقی و بهره برداری سیاسی را از این ماجرا کردند و هنوزم دارن از آب گل آلود ماهی میگیرند و به کثیف ترین وجه ممکن و رذیلانه از این حادثه سواستفاده میکنند اونوقت رسانه های بیطرف و مستقل را متهم به این کار میکنند!!!
      جل الخالق!!! رو که نیست،سنگ پای قزوینه!

    • بدون نام

      یک نکته: اصلاح طلبان به آزادی بیان اعتقاد ندارند.در واقع اگر کسی به اصولگرایان و یا... توهین بکند میگویند این آزادی بیان است ولی اگر کسی به اصلاح طلبان بگوید که بالای چشمتان ابروست ناراحت میشوند و میگویند تهمت زدید!!

    • بدون نام

      اصلاح طلب و اصولگرا کیلویی چند،همین که این خانم هروقت اراده میکرد میتونست تو روزنامه و مجله مصاحبه کنه و به این شکل همسرش و تهدید میکرد نشون میده چه پرستوی تربیت شده ای بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      چرت نگو

    • بینام

      ناگفته هاراخوب بازکردید عین واقعیته نجفی رابخاطرقالیباف قربانی کردن خداازشو نگذره

    • بدون نام

      مقاله عالی بود.

    • بدون نام

      به نظر من دکتر که مجبور به این ازدواج نبود در واقع نباید از همون ابتدا اجازه ورود این پرستوی مرحومه رو به زندگیش میداد

    • بدون نام

      الان که جوان اینجوری نوشته، من مطمئن شدم که کار تیم برادر قالیباف هست.

    • بدون نام

      به زور که زنه رو بهش ندادن خودش خواسته، پسندیده، خواستگاری کرده و ازدواج کرده در تمامی مراحل میتونسته پشیمون بشه حالا هی توجیه کنید. یه زن میتونه به زور به عقد مردی در بیاد اما نمیتونه مردی رو به زور وادار به ازدواج و عقد کنه.

      پاسخ ها

      • یه انقلابی

        خدا لعنت کنه کساییرو که به یک زن مقتول ودستش از دنیا کوتاه شده تهمت میزنند خونش گریبان شما رو بگیره و اینکه ربط میدید به نهادها گند کاری یک انگل اصلاحاتی رو کنار میزنید از قاتل یک قدیس می‌سازید خدا شما وبرترینها رو که فقط اراجیف شمارو نشر میده و بقیه رو سانسور لعنت کنه

    • بدون نام

      اینکه بخوایین بحث کنین پرستو بوده یا نه اشتباهه. چون خیلی واضحه که موضوع پرستو بوده و این جریانات کاملا برنامه ریزی شده بوده. الان باید دنبال فرد پشت پرده باشین. ...

    • بدون نام

      یه درصدم شک نکنید که نظریه پرستو صحت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج