۸۶۹۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فنونی‌زاده:

قلعه‌نویی در دربی دنبال تساوی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی محکوم به پیروزی است، چرا که در اینصورت نباید به قهرمانی فکر کند.

خبرگزاری فارس: مرتضی فنونی‌زاده در مورد شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم. واقعا فولاد تیم بسیار خوبی بود و بازیکنان قدرتمندی داشت. کادر فنی این تیم حرف ندارد و پیروزی حق آنها بود. البته داور می‌توانست گل دوم فولاد را مردود اعلام کند و اگر پرسپولیس یک امتیاز می‌گرفت نتیجه بسیار ارزشمندی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس بیش از حد به عملکرد داور اعتراض نمی‌کنند خاطرنشان کرد: صددرصد با این مسئله موافق هستم اعتراض بیش از حد اعضای حاضر روی نیمکت به بازیکنان درون زمین منتقل می‌شود و باعث می‌شود تیم تمرکز خود را از دست بدهد. وقتی پرسپولیس آنقدر زیبا بازی می‌کند نیازی به اعتراض نسبت به داور ندارد. البته در صحنه گل دوم فولاد خوزستان اگر کمک‌داور به داور وسط کمک می‌کرد و برخورد توپ به دست آرش افشین را اعلام کرده بود دیگر این اتفاقات نمی افتاد. البته این مسائل در دنیای فوتبال طبیعی است ۴ سال قبل تیری آنری بازیکن تیم ملی فرانسه با دست توپی را درون دروازه فرستاد که باعث صعود این تیم به جام جهانی شد ولی داور گل را صحیح اعلام کرد. اگر اشتباهی رخ می‌دهد می‌توان پس از پایان مسابقه شکایت کرد و نیاز به اعتراض در جریان بازی نیست.

فنونی‌زاده در مورد دربی ۷۸ پایتخت عنوان کرد: پرسپولیس در این دیدار محکوم به پیروزی است مساوی در این دیدار به درد نمی‌خورد. در صورت عدم پیروزی نباید به قهرمانی فکر کرد. با توجه به شناختی که از امیر قلعه‌نویی دارم او برای کسب تساوی و برقرار ماندن ۴ اختلاف امتیاز بین استقلال و پرسپولیس به میدان می‌آید.

وی تاکید کرد: مطمئنا روز دربی ورزشگاه پر می‌شود. پرسپولیس باید فقط به فکر پیروزی باشد. من تجربه حضور در ۱۴ دربی را در کارنامه خود دارم و می‌دانم که بازی روز جمعه یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر است چراکه هر دو تیم جنگ قهرمانی دارند و در صورت شکست اتفاقات زیادی می‌افتد.

پیشکسوت پرسپولیس با حمایت تمام قد از این تیم خاطرنشان کرد: تمام آرزوی ما موفقیت پرسپولیس است. همراه با عده‌ای دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس روز جمعه به ورزشگاه می‌رویم تا از پرسپولیس و هواداران حمایت کنیم. امیدواریم در این بازی پیروز شویم چراکه در غیر این صورت باید دور قهرمانی را خط بکشیم. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می‌تواند در این مسابقه پیروز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج