اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۹۶۱۸
۲۶ نظر
۵۰۰۰
۲۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تابش: فصل بعد هم با قلعه نویی هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ، فصل بعد هم با امیرقلعه نویی هستیم و قرار داد داریم و حتی احتمالا تا ۲ سال آینده هم با ایشان هستیم.

خبرگزاری فارس: مسعود تابش در برنامه زنده فوتبال برتر، در خصوص اتفاقات پس از مسابقه شپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: در داخل ورزشگاه اتفاق خاصی نیفتاد البته هواداران دو تیم توهین هایی به هم کردند، اما اتفاقات در بیرون از ورزشگاه افتاده است. اتفاقاتی که گزارش می شود و این تعداد مصدومانی که می گویند در زد و خوردها بوده اند تعداد بسیار کمتری بوده و در حد ۵- ۶ نفر به اروژانس منتقل شده اند که به صورت سرپایی مداوا شده اند. حتی از همکاران خودمان هم در باشگاه سپاهان آسیب دیده اند.

تابش در مورد خساراتی که به خودروی خبرنگاران و عکاسان وارد شد، اظهار داشت: از کجا معلوم هواداران سپاهان بوده اند که به ماشین ها خسارت زده اند. خیلی از ماشین ها اصلا در پارکینگ ورزشگاه نبوده اند. من نمی دانم چه کسی به خبرنگاران گفته که ماشین هایشان را به پارکینگ نبرند. به خبرنگاران و عکاسان ماشین اختصاص داده شد و قرار نبود ماشین شخصی خودشان را بیاورند. ما خودمان هم با ماشین شخصی به آن جا نمی رویم. اطلاع رسانی شده بود که با ماشین شخصی به ورزشگاه بیایند. هواداران هم می توانستند از پارکینگ عمومی ورزشگاه استفاده کنند.

وی در مورد اینکه آیا قیمت بلیت ها برای هواداران دو تیم تفاوت داشت، گفت: بله و من رنگ زدم و گفتم قیمت بلیت ها را ۵هزارتومان کنند. تنها شهری که بلیت ۵هزار تومانی دارد اصفهان است. البته هواداران ما هم در تهران بلیت ۱۵هزارتومانی خریده بودند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا امیرقلعه نویی فصل آینده هم سرمربی این تیم خواهد بود گفت: بله، فصل بعد هم با امیرقلعه نویی هستیم و قرار داد داریم و حتی احتمالا تا ۲ سال آینده هم با ایشان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب آدم نادان و بی انصافی هست ....
      فقط به دنبال توجیه بد اخلاقیهای سرمربی ، بازیکن و طرفداران سپاهانه...بابا دو روز دیگه میمری و سیاهی برای تو میمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درواقع کمیته انضباطی باید یقه کثیف این عوضی رو میگرفت که با گفتن اینکه نمیتونیم امنیت تماشاگران پرسپولیس رو تانین کنیم درواقع اوباش شله زردی رو بیشتر تحریک کرد به این بی بندوباری. یعنی هرجای دیگه ی غیراز ایران بود این بابا از کار برکنار میشد بعد دادگاهی میشد و کل خسارات جانی و مالی رو گردن باشگاه حقیرشون می انداختن

    • س

      عامل اصلی نلکامی سپاهان این تابش و قلعه مرغی بودن امیدوارم سالها باشید شما دو نفر تا بیشتر حال کنیم ضمن اینکه مسول اورژانس مثل تو دروغ گو نیست و امار درست گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها از دیگر برادران تخم و ترکه ژاپنیشون یعنی سوراختور یادگرفتن توحش فرهنگیشونو بیش از پیش به نمایش بزارن بلکه مسئولین ضعیف و بیلیاقت فوتبالی بجای جابجایی مکان مسابقه بدلیل اعتراف به عدم امنیت هواداران میهمان، از سوی شهرمیزبان، بهشون باج میدن که میهمان هوادار با خودش نیاره و این میشه که شهرهای دیگه هم از این بیخردی سواستفاده میکنن. کافی بود سوراختور از میزبانی محروم میشد تا دیگه شاهد چنین بساط بیشرفانه و بیشرمانه ای در اصفهان وووو نباشیم

    • رضا

      آخه چرا انقدر شما کثیف هستید؟

    • ناشناس!

      تابش با این همه طرفداری مغرضانه از آشوبگران سپاهان!! و نسبت دادن و شریک کردن طرفداران پرسپولیس بازهم سال دیگه تیمش بجایی نمی رسه چون دروغگو است و نمیخاد حقایق و آشوبگری سپاهانی ها را قبول کنه!

    • بدون نام

      تابش جان برو پای منقل تا نفست در بیاد.الان دیگه از هارت و پورتت خبری نیست قلعه پوخی هم اظهارات تو را دیده فهمیده که سوزش داشتین اساسی

    • امید

      نایب قهرمانی سپاهان ارزشش از قهرمانی بیشتر است،چونکه تیم حکومتی نیست فقط لطف خدا و قدرت ساق پای بازیکنان بوده است.

    • بدون نام

      جناب تابش خیلی احمقی که فکر میکنی طرفدار تیم برنده به ماشین و اموال تیم بازنده میزبان خسارت میزند

    • بدون نام

      چرت میگه رئیس اورژانس میگه ۱۴۵ نفر بعد آقا میگه ۵ نفر

    • بدون نام

      تابش حالم ازت به هم میخوره

    • بدون نام

      تابش حالم ازت به هم میخوره

      پاسخ ها

      • بمی

        حق با امیده چرا؟امیرخان اجازه خسته شدن ساق پاهارانمیداد همینکه پای بازیکن به توپ اول میخوردسریعاتعویض میکرد!روزبروز.

    • بدون نام

      چه خبر تابش جان لابی های اصفهانیتم کاری نتونستن بکنن دو قرمانیو ازتون گرفتیم یادت باشه تا آخر عمر

    • ش

      قشنگ معلومه که همشو داره دروغ میگه بی ذات

    • وحید رحمتی

      دوسال چرا بیست سال ببندید سپاهان با این مربی مافیا خیلی بهم میاین.

    • ایرانی

      اخه توچرااینقدکثیف وپستی تابش.چقدم پررویی مردک.همه ی درگیریهاوخرابکاری هابدستورتوبوده.تیم وباشگاهت که عرضه رودررویی باپرسپولیسونداره وخواستی باحاشیه وکثافکاری به فینال بریدکه خداونداجازه نداد.توواون قلعه نوعی پست فطرت کل فوتبالوکثییف کردید.

    • بدون نام

      چطوری آقای تابش ....ههههه میبیم دیکه اندازه یک شمع هم نور نداری .روایت داریم هر که چاهی کند از بحر کسی اول خودش دوم کسی ..چی شد با اون جار و جنجال های قبل از بازی با پرسپولیس .راستی یاد آور بشم خدمتتون که اول از موندن خودت مطمئن باش بعد غصه موندن امیر قلعه نوعی بخور

    • موسوی

      تا زمانیکه که مسولین باشگاهها به جای پذیرش واقعیتها ،منافقانه رفتارهای طرفدارانشان را قبول ندارن و مثل کبک سرشون را زیر برف میذارن،وحشی گریها ادامه دارد.هیچ کس باندازه اقای تابش آنقدر شعور مردم را به بازی نگرفت!!!! اقای تابش کافر همه را به کیش خویش پندارد،احمق شمایید نه مردم.مردیکه بیشعور،همگان وحشی گریهای شماها (شله زردیها ) را دیدن ،اونوقت به جای اعلام تاسف و برخورد با چنین رفتارهایی ،اینچنین صحبت میکنید.اقای احمق بجای اینکه هر روز هزاران بیانیه صادر کنید ،ی فکری به حال وحشی گری تیمتون(بازیکنان و طرفداران و کادر )بکنید و خودتون را اصلاح کنید.

    • بدون نام

      مغرور

    • بدون نام

      آقای تا بش * یکی مثل پرفسور بیار تا به تیم شخصیت تزریق کنه * یه فکری هم برا کد خدای فحاش تیمت سیاوش یزدانی بکن یه چند تا کتاب بهش بده بخونه تا حرف زدن یاد بگیره یا ردش کن بره خواهشا *

    • بدون نام

      یه موقع به فکر مربعی روز نباشید همین سنتی برات خوبه .چرا ؟.!

    • ارتش سرخ آسیا

      ولی قلعه نویی با شما نیست

    • بمی

      آقای تابش عزیزامیرخان مبارک خودتوتیمت باشه.

    • بمی

      واقعا من ماندم به تعویضهای امیرخان عینهوتعویض والیبال!؟

    • بدون نام

      تابش از قیافت بدم میاد
      از حرف زدنت بدم میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج