۸۶۹۶۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترامپ برای مکزیک تعرفه‌های سنگین اعمال کرد

رئیس جمهوری آمریکا گفته تا زمانیکه ورود مهاجران غیرقانونی از مرز جنوبی این کشور متوقف شود، ایالات متحده تعرفه‌های گمرکی را بر محصولات و کالاهای وارداتی از مکزیک اعمال می‌کند.

ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا گفته تا زمانیکه ورود مهاجران غیرقانونی از مرز جنوبی این کشور متوقف شود، ایالات متحده تعرفه‌های گمرکی را بر محصولات و کالاهای وارداتی از مکزیک اعمال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: این تعرفه‌های گمرکی از ۱۰ ژوئن و با پنج درصد شروع می‌شود به تدریج و تا زمانی افزایش می‌یابد که مشکل مهاجرت غیرقانونی از مرز مکزیک با آمریکا متوقف شود. در آن زمان خواهد بود که این تعرفه‌ها متوقف می‌شود.

کاخ سفید در بیانیه‌ای از سوی ترامپ نوشت که این تعرفه‌ها در اول ژوئیه سال جاری میلادی ۱۰ درصد، در اول اوت ۱۵ درصد، در اول سپتامبر ۲۰ درصد و در اول اکتبر ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت.

ترامپ در این بیانیه همچنین آورده است: همکاری منفعلانه مکزیک در مساله مهاجران غیرقانونی یک تهدید فوق‌العاده و اضطراری علیه امنیت ملی و اقتصاد ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مکزیک قوانین سختگیرانه مهاجرتی دارد و می‌تواند به راحتی موج عظیم مهاجران را که به دنبال ورود به ایالات متحده هستند، متوقف کند که از جمله این قوانین این است که می‌تواند آنها را به کشورهای خودشان بفرستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج