جاباما
۸۶۹۸۰۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کاهش ارزش جداشده‌های پرسپولیس

ارزش شماره یک قرمزها از ۲ میلیون یورو به ۳.۵۰ میلیون یورو رسیده و شاید در ارزش‌گذاری جدید به مرز ۴ میلیون یور نزدیک شود.

وب‌سایت نود: بدشانس‌ترین بازیکنان را باید بازیکنانی دانست که در این یکی، دو سال اخیر از پرسپولیس جدا شده‌اند. آنهایی که می‌توانستند با ادامه حضور در این تیم دو یا سه جام قهرمانی را به کارنامه افتخارات خود اضافه کنند. آنها اما این فرصت را به امید پیشرفت در تیم‌های خارجی و پیدا کردن شرایط بهتر و جایگاه بالاتر از دست دادند. هدفی که بررسی وضعیت‌شان نشان می‌دهد تقریبا هیچ‌کدام به آن نرسیدند و یک معامله دوسر باخت را تجربه کردند.

حالا و در جشن قهرمانی پرسپولیس شاید آنها مغموم‌ترین‌ها باشند با مقایسه چیزهایی که از دست دادند و چیزهایی که به دست نیاوردند. علاوه بر جام و افتخارات قابل لمس نگاهی به سایت ترانسفرمارکت نشان می دهد که این بازیکنان از نظر ارزش مالی هم ضرر کرده‌اند. بازیکنانی که برای اکثرشان جدایی از پرسپولیس و حضور در تیمی دیگر برایشان به معنای سقوط در جدول ارزش‌گذاری تمام شده است.

نکته جالب این است که این اتفاق در مورد بازیکنانی مانند طارمی و رضاییان هم با وجود حضور در تیم ملی و فیکس بودن در ترکیب تیم‌هایشان هم رخ داده است. مثلا در مورد مهدی طارمی زمانی که پرسپولیس را ترک کرد ارزش او معادل ۲ میلیون یورو عنوان شده بود اما بعد از حضور در الغرافه به ۱.۷ میلیون در فصل گذشته رسید. اتفاق مشابهی که برای رامین رضاییان هم افتاده است. او با ارزش ۱.۲ میلیون یورو پرسپولیس را ترک کرد و حالا به ۷۵۰هزار یورو رسیده است.

فرشاد احمدزاده که خیلی زودتر از آنچه تصورش می‌رفت از رفتنش پشیمان شد هم زیان زیادی را متحمل شد. او از ارزش ۸۰۰ هزار یورو به ۵۰۰ هزار یورو رسید. وحید امیری ستاره تیم ملی در جام جهانی از ۱.۲۰ میلیون یورو به ۹۰۰ هزار و محسن مسلمان هم از ۹۰۰ هزار یورو به ۷۰۰ هزار یورو رسیده‌اند.

مسیر برعکس را در میان این بازیکنان علیرضا بیرانوند تجربه کرد. بازیکنی که در پرسپولیس ماند و برخلاف همبازیانش مسیری صعودی را طی کرد. بیرانوند در پرسپولیس سیری صعودی را طی کرده است و این فصل که در این تیم ماند توانست رکورد صعود را بشکند.

ارزش شماره یک قرمزها از ۲ میلیون یورو به ۳.۵۰ میلیون یورو رسیده و شاید در ارزش‌گذاری جدید به مرز ۴ میلیون یور نزدیک شود و بتواند خود را در میان ۴ بازیکن با ارزش فوتبال ایران بعد از آزمون و جهانبخش و قدوس در کنار کریم انصاری‌فرد و میلاد محمدی جای دهد. او راهی برخلاف جداشده‌ها رفت و به سرانجامی هم برخلاف آنها رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه شون رو روی هم به قیمت یک کیلو سیب ترش حاضرم قبول کنم برگردن پرسپولیس
      بی وفاهای پول پرست

    • بدون نام

      خخخخخخخ خنده داره این قیمت ها حالا کدوم تیم این بازیکن ها رو حتی با قیمت های پایین اومده میخواد؟احمدزاده پونصد هزار یا رضاییان 750هزار یا طارمی1700 هزار بیرانوند که دیگه باید قهقهه زد سه میلیون وپانصد هزار واقعا برا برا خنده. وتمسخر این قیمت ها رو میزنید؟بیرانوند اگه یک ونیم میلیون دلار مشتری داشته باشه یک ساعت هم تو پرسپولیس نمی مونه این قیمت ها مثل مهریه هستن کی داده کی گرفته خخخخخخخخ خیلی خندیدیم

    • بدون نام

      خخخخخخ چه قیمت های شیرینی زدین رو مال تون؟اخه مردک کی خر گازش گرفته پونصد هزار یورو برا فرشاد تیتاب بده خودش به زبون خودش گفت دویست هزار دلار بهم دادن اون وقت شما قیمتش زدین نهصد هزار یورو 3ونیم میلیون یورو بیرانوند هم حتما سیصد وپنجاه هزار دلاره تا کی می خواین ملت رو تمسخر کنید؟چقدر الکی خوش هستیم ما ایرانی ها ونخورده. مست؟

    • مملکت ویران

      عشق است پرسپولیس.هرکی بیاداین تیم بایدبه بودنش وپوشیدن پیراهنش افتخارکنه.♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    • پرسپولیس بزرگ

      هر کس برای پرسپولیس ناز کنه عاقبتش همینه اینا نفهمیدن ارزششون به خاطر نام پرسپولیس هست حالا دست از پا دراز تر برگشتن

    • بدون نام

      برای چی رفتین که مثل-- توگل بمونین؟آدم فروشای پست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج