جاباما
۸۷۰۳۳۷
۲۹ نظر
۵۵۶۷
۲۹ نظر
۵۵۶۷
پ

ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹

هیپ هاپ یکی از محبوب‌ترین سبک‌های موسیقی در جهان است. خواننده‌های این سبک نیز شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. ستاره هایی، چون جی زی، امینم، آشر و... در این سبک موسیقی موفقیت‌های زیادی کسب کرده اند و حرف اول را می‌زنند. آن‌ها علاوه بر شهرت و محبوبیت، ثروت زیادی نیز از این راه به دست آورده اند به طوری که نام شان در میان ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته است.

برترین‎ها: هیپ هاپ یکی از محبوب‌ترین سبک‌های موسیقی در جهان است. خواننده‌های این سبک نیز شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. ستاره هایی، چون جی زی، امینم، آشر و... در این سبک موسیقی موفقیت‌های زیادی کسب کرده اند و حرف اول را می‌زنند. آن‌ها علاوه بر شهرت و محبوبیت، ثروت زیادی نیز از این راه به دست آورده اند به طوری که نام شان در میان ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته است. اگر دوست دارید با ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹ آشنا شود، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
آیس کیوب
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
آیس کیوب بازیگر، رپر و فیلم نامه نویس آمریکایی است. او حرفه هنری خود را با گروه هیپ هاپ C.I.A شروع کرد و پس از آن به گروه ان. دابلیو.‌ای پیوست. متن آهنگ‌های او معمولاً خشن و سیاسی است و یکی از عضو‌های پایه ایی سبک گنگستا رپ شناخته می‌شود. او توسط ام‌تی‌وی هشتمین رپر برتر تمام زمان‌ها لقب گرفته است. آیس کیوب علاوه بر خوانندگی، استعداد خود را در عرصه بازیگری نیز آزمود. او در فیلم هایی، چون «Ride Along»، «JumpStreet» و «Boyz N the Hood» هنرنمایی کرده است. ارزش خالص سرمایه او در سال ۲۰۱۹، ۱۶۰ میلیون دلار تخمین زده شد. از این رو او جزو یکی از ثروتمندترین رپر‌های جهان به حساب می‌آید.
برایان ویلیامز
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
برایان ویلیامز به همراه برادرش رونالد، در سال ۱۹۹۰، یک شرکت آمریکایی نشر آثار موسیقی است را راه انداختند. او مدیریت ضبط و انتشار آلبوم‌های زیادی را به عهده گرفت و افراد بسیاری را به عنوان رپر به شهرت رساند. او با ستاره‌های مشهوری، چون نیکی میناژ، دریک و لیل وین همکاری کرده است. علاوه بر ثروت و شهرتی که برایان از این راه به دست آورده، او یک خط تولید لباس هم با نام «YMCMB» تولید کرده که بر اضافه کردن ثروت اش بی تاثیر نبوده است. برایان شخصیتی درونگرا دارد، از این رو پشت صحنه را به حضور در جلوی صحنه ترجیح می‌دهد. دوستانش نام «The Godfather» را به روی او گذاشتند. سرمایه خالص او در سال ۲۰۱۹ چیزی حدود ۱۷۰ میلیون دلار بوده است که او را در میان ثروتمندترین رپر‌های جهان قرار داد.
آشر
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
آشر خواننده آمریکایی است که در صنعت موسیقی به عنوان شاهزاده آر اند بی شناخته می‌شود. او شهرتش را در اوایل ۱۹۹۰ و با انتشار آلبوم‌های «راه من» و «۸۷۰۱» به دست آورد. او در ادامه موفق به انتشار آلبوم «اعترافات» شد که بیش از ده میلیون نسخه از آن در آمریکا به فروش رفت و با فروشی بیش از ۲۰ میلیون نسخه یکی از پر فروش‌ترین آلبوم‌های جهان شناخته شد. تا به امروز ۵۰ میلیون نسخه از آلبوم‌های آشر در سراسر جهان فروخته شد. او با درآمد کلانی که از راه موسیقی به دست آورده، هشتمین ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ نام گرفته است. ارزش خالص سرمایه او در این سال ۱۸۰ میلیون دلار تخمین زده شد.
مستر پی
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
مستر پی رپر، ترانه‌سرا، بازیگر، نویسنده و بازرگان آمریکایی است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم «آدمکش‌های هالیوود» و «شکست‌ناپذیر» اشاره کرد. او در عرصه موسیقی تاثیرات زیادی بر مردم و همچنین ستاره‌های دیگر گذاشت. او موسس اسوتدیو «No Limit Records» بود که بعد‌ها به نام «New No Limit Records» تغییر نام داد. او با فعالیت‌هایی که در زمینه‌های گوناگون انجام می‌دهد، یکی از مشهورترین، موفق‌ترین و ثروتمندترین رپر‌های جهان نام گرفته است. نام او با ثروت ۲۰۰ میلیون دلار، در رتبه هفتم ثروتمندترین رپر‌ها جهان قرار دارد.
امینم
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
بدون شک امینیم را می‌توان موفق‌ترین رپر جهان نامید. امینم در ابتدا عضو گروه رپ «دی ۱۲» بود که در سال ۱۹۹۶ شروع به کار کرد، اما پس از مدتی مستقل شد و آلبوم‌های انفرادی خود را روانه بازار کرد. او تنها هنرمندی است که توانسته برای ۳ آلبوم متوالی، جایزه بهترین آلبوم رپ سال را از جوایز گرمی بگیرد. او توسط مجله رولینگ استون در رتبه ۸۲ فهرست «۱۰۰ هنرمند ماندگار جهان در همه دوران‌ها» قرار گرفت. همچنین عنوان «بهترین رپر زنده جهان» را از مجله «وایب» در سال ۲۰۰۸ دریافت کرد.
صفحه امینم در یوتیوب تا امروز بیش از ۱ میلیارد بازدید داشته است. در سال ۲۰۱۰ اعلام شد که موسیقی امینم ۹۴ میلیون بار تکثیر شده‌است. او از سال ۲۰۰۲ به حرفه بازیگری روی آورد و تا به امروز نیز در چند فیلم مانند فیلم «۸ مایل» بازی کرده‌است. او اولین خواننده هیپ‌هاپی است که جایزه اسکار را برای بهترین ترانه از آن خود کرد. با تمام این موفقیت ها، تعجبی ندارد که امینم به عنوان یکی از ۱۰ ثروتمند رپر جهان شناخته شود.
کانیه وست
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
کانیه وست رپر، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی است که نخستین بار با آهنگسازی برای ناشری به نام راک آ فلا و برای هنرمندانی مانند جی زی و آلیشا کیز، در اوایل دهه ۲۰۰۰ شناخته شد. او با هدف ادامه فعالیت به عنوان خواننده تک، اولین آلبوم خود را به نام «انصراف از کالج» را در ۲۰۰۴ منتشر کرد. این آلبوم با تحسین منتقدین و موفقیت در فروش همراه بود و به خاطر آن جایزه بهترین آلبوم رپ سال را در چهل و هفتمین دوره جوایز گرمی برنده شد.
وست یکی از تحسین‌شده‌ترین خواننده‌های رپ قرن بیست و یک است که با فروش بیش از ۳۲ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون دانلود دیجیتال، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ نام گرفت. او موفق به دریافت ۲۱ جایزه گرمی شده و یکی از هنرمندانی است که بیشترین جایزه گرمی را دریافت کرده است. او خیلی سریع توانست از رقبای خود پیشی بگیرید و نام خود را به عنوان یکی از بهترین‌های موسیقی رپ، ثبت کند. ثروت خالص او در سال ۲۰۱۹، ۲۵۰ میلیون دلار رقم زده شده است.
راسل سیمونز
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
راسل سیمونز کارآفرین، نویسنده، تهیه کننده است. او در رواج دادن سبک هیپ هاپ در میان مردم تاثیر زیادی داشته است. او استودیویی با نام «Def Jam» راه اندازی کرد و از طریق آن، خواننده‌های زیادی را به شهرت رساند. علاوه بر اینها، او یک خط تولید لباس با نام «PhatFarm» را نیز راه اندازی کرد که بر ثروت او افزود. در سال ۲۰۱۹، سرمایه خالص این ستاره را ۳۴۰ میلیون دلار برآورد کردند که در مقایسه با دیگر رپرها، در رتبه چهارم قرار دارد.
دکتر دره
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
دکتر دره از رپر‌های معروف آمریکایی است. او مؤسس و اداره‌کننده شرکت اَفترمث و تهیه‌کننده و حامی بسیاری از آلبوم‌ها و کاشف رپر‌های بزرگی، چون امینم، فیفتی سنت و اسنوپ داگ و گیم بوده است. دکتر دری با عضویت و شروع کار در گروه رپ ان. دابلیو.‌ای شهرت زیادی کسب کرد و در سال ۱۹۹۲ اولین آلبوم خود با نام «مزمن» را منتشر کرد که یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان سال ۱۹۹۳ شد و یک جایزه گرمی برای تک‌آهنگ «بذار من کنترل کنم» گرفت. سرمایه خالص او در سال ۲۰۱۹، ۸۵۵ میلیون دلار بود به طوری که جایگاه دوم را در میان ثروتمندترین رپر‌های جهان از آن خود کرد.
جی زی
ثروتمندترین رپر‌های جهان در سال ۲۰۱۹
جی زی رپر و تاجر آمریکایی و یکی از پرفروش‌ترین موسیقیدانان طول تاریخ است که بیش از ۱۰۰ میلیون ضبط از او به فروش رفته است. او تاکنون ۲۱ جایزه گرمی برای موسیقی اش دریافت کرده‌است. ام تی وی در سال ۲۰۰۶ او را در رتبه «برترین رپر طول تاریخ» قرار داد. به عنوان یک تاجر و سرمایه‌گذار، جی-زی یکی از مالکان کلوپ ورزشی ۴۰/۴۰ نیویورک و همچنین سازنده کمپانی لباس روکاورز می‌باشد. او رئیس سابق دف جم رکوردینگز، مؤسس مشترک کمپانی موسیقی «راک-ا-فلا» و مؤسس کمپانی راک نیشن نیز است. به عنوان یک هنرمند، او رکورد بیشترین تعداد آلبوم‌های شماره ۱ در بیلبورد ۲۰۰ را با ۱۳ آلبوم در اختیار دارد. با تمام این موفقیت ها، طبیعی ست که او به عنوان ثروتمندترین رپر جهان شناخته شود. سرماله خالص او در سال ۲۰۱۹، ۹۳۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.
منبع: therichest
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پلاتیپوس

      بیتای هیشکی مث بیتای دری نمیشه

    • بدون نام

      رپ و هیپ هاپ جزو بدترین موسیقی ها هستن که دشمن ذهن هستن، با گوش دادن به موسیقی معمولی ذهن آدم درگیر میشه و تمرکز کمتر میشه کرد؛ اما وقتی به رپ گوش میدیم تا مدتها امکان تمرکز اصلا وجود نداره تو ذهنمون و درگیری ذهنی آدم زیاد میشه و خیلی بد و ناجوره...

      پاسخ ها

      • ساورا

        یه بار فقط یه بار اهنگ صبریک وصبر دوی شایع یا بامن قدم بزن سورنا رو گوش بده مطمئنا نظرت عوض میشه

    • بدون نام

      بهزاد لیتو

    • بدون نام

      امینم و دیگر هیچ

    • بدون نام

      به نظر میرسه کانیه و کیم تو همه ی زمینه ها و فعالیتها تک و اولند.استایل سبک زندگی غذاهای اورگانیک ثروت شهرت زیبایی و.. خوشبحال خانواده ی کارداشیان

    • بدون نام

      چرا اکثرا سیاه پوستن؟ دلیل خاصی داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون منشا سبک رپ سیاهپوستان برده بودند.و برده ها باعث بوجود امدن موسیقی هیپ هاپ شدن

      • بدون نام

        حتما استعدادشون تو زمینه ی رپ زیادتر هست

    • بدون نام

      چرا اکثرا سیاه پوستن؟ دلیل خاصی داره؟

    • بدون نام

      قصدم نژاد پرستی نیست اما جالب بود که اکثرا سیاه بودند یعنی از نژاد پرستی زیاد آمریکا می گن اما خواننده های سیاهشون خوب پیشرفت می کنن

    • مگابایت

      جالب اینکه همه شون مال کشور آمریکا بودند

    • بدون نام

      اخه چجوری امینم در کنار کانیه وست قرار میگیره؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره درمقابل امینم اصلا اسمش نباید تو لیست باشه

    • بدون نام

      چراع همشون سیاه پوستن ؟

    • بدون نام

      پرچم امینم بالاستتتتتتتت

    • بدون نام

      کانیه وست پول می خواد چیکار. کیم کارداشیان و داره بسشه

    • کارگر

      خوش به حالشون

    • بدون نام

      فقط امینم

    • Mhsa

      مرسى بابت اين كه درباره ى رپر ها مطلبى گذاشتيد ولى چه خوب ميشد كه به رپر هاى ايرانى اهميت بديم. رپر هايى هستند كه فكر ميكنم ١٥,١٦ سال يا بيشتر دارن رايگان براى مردم فعاليت ميكنند ولى متاسفانه هنوز مجوز و اجازه كار ندارند با اين نكته كه امروزه طرفدار هاى رپ در نقاط مختلف ايران خيلى زياد شدن رپرى مثل بهزاد ليتو واقعا حقش نيست كه تو ايران نتونه فعاليت كنه با وجود اينكه يه عالمه طرفدار داره لطفا اگه امكانش هست درباره رپر هاى ايرانى مطالبى بذاريد مرسى

      پاسخ ها

      • Mehdi

        به نظر من هم اگه ب رپر های ایرانی اهمیت بدن خیلی خوب میشه یه کسایی مثه بهزاد فعالیت تو ایران حقشونه

    • دکتر

      این که همشون سیاه پوستن عجیب نیست اینکه بهترینشون سفید پوسته ینی امینم این واقن عجیبه چون بحث نژاد پرستی رپ کردن سیاها تو این زمینه خب طبیعیه

    • محمد

      چطوری توی عکس کاور این پست عکس پاف ددی که به دیدی هم معروفه رو گذاشتید اما اسمشو توی لیست نیاوردید؟ پاف ددی تا چند وقت پیش جز پولدار ترین رپرا بود و احتمالا الان هم ثروت زیادی داره

    • بدون نام

      کارای xxxtentacion و 6ix9ine عالیه

    • sawra

      این عکس جی زی بود؟؟؟؟عکسش انگاری اشتباهه

    • fofo

      امینم شباهت زیادی به عامر خان بازیگر هندی داره :~]

    • ..

      خب خدا رو شکر عکس خود جی زی رو گذاشتید

    • بدون نام

      ای کاش رپرای ایرانیم بتونن یه خورده از هنرشون پول دربیارن رپرایی که از خیلی از رپرای آمریکایی بهترن

    • حسن

      فقط امینممممممممممممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج