۸۷۰۴۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران در سه بازی

کارشناس والیبال پس از پیروزی تیم ملی برابر آلمان گفت: نکته بارز ملی پوشان آرامش و تمرکز آنها در این دیدار بود.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران امروز با شکست تیم ملی آلمان با کسب ۹ امتیاز هفته اول رقابت های لیگ ملت ها را با سه پیروزی متوالی پشت سر گذاشت.

محمدرضا دامغانی پس از پیروزی تیم ملی مقابل آلمان گفت: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم سه بر صفر پیروز شویم. نکته قابل محسوس در این بازیها آرامش و تمرکز بازیکنان در داخل زمین است. سعید معروف یک موهبت و راهگشا برای والیبال ایران است اما در کنار او بازیکنان لژیونر عملکرد خوبی داشتند که این نشان از تجربه به دست آمده آنها در لیگ های خارجی است. دیگر در امتیازات حساس دچار اشتباه نمی شوند و این بارزترین ویژگی تیم ملی در این مسابقات است.

کارشناس والیبال در ادامه گفت: توپ گیری های داخل میدان بسیار بهتر شده، برخلاف سال های گذشته عملکرد بهتری در سرویس داریم، موسوی امروز بازیکن تاثیرگذاری بود و امتیازات خوبی از سرویس به دست آورد نمی توان به چند بازیکن خاص اشاره کرد عملکرد تک تک بازیکنان خوب بود و همگی کارشان را خوب انجام دادند.

دامغانی تاکید کرد: سعید معروف هر زمان که اقدام به توپ گیری کرد غفور با دو متر قد مانند یک پاسور ۱۸۰ سانتی عمل کرد در دفاع بسیار عالی بودیم و این عملکرد خوب به دلیل تجربیات لژیونرها در لیگ های خارجی است که به دست آورده اند.

وی درباره ناهماهنگی بازیکنان در شروع ست اول گفت: به هر حال شرایط خاص میزبانی وجود دارد تا بازیکنان خود را با شرایط وفق دهند زمان می برد اما خوشبختانه آنها خیلی زود بر بازی تسلط پیدا می کنند که این هم به تجربه در لیگ های خارجی برمی گردد.

دامغانی اظهار کرد: دست ایگور کولاکوویچ در تعویض ها باز است هر بازیکنی را که بخواهد می تواند به زمین بفرستد، اشتباهات به حداقل رسیده و بازیکنان بسیار خوب عمل می کنند.

او درباره حضور مجرد در ابتدای بازی و تعویضش در ادامه با علی شفیعی گفت: مجرد بازیکنی با آینده درخشان است، او حتماً باید در کنار موسوی بازی کند ما می توانیم از مجرد برای سال های سال استفاده کنیم اما او هنوز تجربه کافی برای بازی کردن در این سطح را به دست نیاورده باید او را آرام آرام به ترکیب اصلی اضافه کنیم همین کاری که ایگور در حال انجام آن است. شفیعی نسبت به او باتجربه تر است و عملکرد بهتری دارد. ما باید از سایر بازیکنان جوان مانند یلی و کریمی نیز کم کم استفاده کنیم آنها آینده های والیبال هستند قطعاً روزی خواهد رسید که مجرد به بازیکنی مانند موسوی تبدیل خواهد شد.

دامغانی در پایان درباره بازی هفته دوم ملی پوشان با تیم های ژاپن، آرژانتین و برزیل گفت: برزیل بدون سرمربی خود حاضر است. باید آرژانتین را نیز دید که با چه ترکیبی این هفته حاضر خواهد شد و برد ژاپن دور از دسترس نخواهد بود. امیدوارم با این روحیه ای که ملی پوشان کسب کرده اند بتوانند بازی های خوبی در ژاپن داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج