۸۷۰۴۵۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

توصیه ترامپ به مقامات انگلیس درباره برگزیت

رییس جمهور آمریکا تاکید کرد، اگر بروکسل آن چه را که لندن در بریگزیت می‌خواهد به آن ندهد، انگلیس باید از پرداخت لایحه جدایی‌اش از اتحادیه اروپا به مبلغ ۳۹ میلیارد پوند، امتناع کرده و از مذاکرات خارج شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور آمریکا تاکید کرد، اگر بروکسل آن چه را که لندن در بریگزیت می‌خواهد به آن ندهد، انگلیس باید از پرداخت لایحه جدایی‌اش از اتحادیه اروپا به مبلغ ۳۹ میلیارد پوند، امتناع کرده و از مذاکرات خارج شود.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در آستانه سفر رسمی‌اش به انگلیس که از روز دوشنبه آغاز می‌شود، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ ساندی تایمز، گفت‌: نخست وزیر بعدی انگلیس باید نایجل فاراژ، حامی اصلی بریگزیت را برای انجام مذاکرات با اتحادیه اروپا بفرستد.

وی ادامه‌ داد: انگلیس باید در سال جاری میلادی از اتحادیه اروپا خارج شود. آنها باید این کار را فیصله دهند. آنها باید موضوع این توافق را بندند. اگر من جای آنها بودم و آنچه را که می‌خواستم دریافت نمی‌کردم از مذاکرات خارج می‌شدم. اگر شما به یک توافق عادلانه دست نیافتید از مذاکرات خارج شوید.

دونالد ترامپ هم‌چنین بار دیگر حمایت خود را از کاندیداهای نخست وزیری که اعلام کرده‌اند انگلیس باید با یا بدون توافق در تاریخ تعیین شده ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی از اتحادیه اروپا خارج شود، تکرار کرد.

این کاندیداها شامل بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق، دومینک راب، وزیر سابق بریگزیت و ساجد جاوید، وزیر کشور انگلیس هستند.

ترامپ همچنین گفت‌: پس از پیروزی نایجل فاراژ در انتخابات پارلمان اروپا در ماه گذشته محافظه کاران اشتباه می‌کنند که نایجل فاراژ، رهبر حزب بریگزیت را وارد مذاکرات بروکسل نمی‌کنند.

رییس جمهور آمریکا افزود: من نایجل را بسیار دوست دارم و او پیشنهادات بسیاری برای ارائه دارد و فرد بسیار باهوشی است. آنها نایجل را وارد مذاکرات نمی‌کنند، اما به نظرم اگر آنها این کار را کرده بودند چقدر پیشرفت بهتر و بیشتری داشتند. آنها هنوز به این موضوع نرسیده‌اند.

وی در ادامه اظهاراتش درخصوص لایحه جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا به مبلغ ۳۹ میلیارد پوند، یادآور شد: اگر من جای آنها بودم هرگز ۵۰ میلیارد دلار را پرداخت نمی کردم. این یک مبلغ بسیار هنگفت است.

ترامپ همچنین گفت‌: پیش از اینکه اجازه دهم آژانس اطلاعاتی آمریکا اطلاعات محرمانه بسیار مهم خود را با یک دولت چپ افراطی در انگلیس به اشتراک بگذارد باید به خوبی جرمی کوربین، رهبر حزب اپوزیسیون کارگر انگلیس را بشناسم.

رییس جمهور آمریکا در همین حال به وزرای انگلیسی هشدار داد که باید بسیار مراقب باشند تا با اجازه ورود دادن به کمپانی چینی هوآویی در شبکه جدید تلفن همراه ۵G انگلیس، تبادل اطلاعات را به خطر نیاندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکادوست دارداتحادیه اروپاازهم بپاشدچون منافع نامشروعش درآنست وبرخی مهره هایش رابرای اینکارازسالهای قبل خیلی فعال نموده مثل خانم می.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج