۸۷۰۸۵۳
۳۱ نظر
۵۰۱۸
۳۱ نظر
۵۰۱۸
پ

دختری که با مدرک فوق لیسانس دزدی می‌کرد!

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن جوانی خبر داد که متخصص سرقت داخل خودرو بود.

خبرگزاری میزان: جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن جوانی خبر داد که متخصص سرقت داخل خودرو بود.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت:ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز گذشته مأموران گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخان از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان سرقت کیف از یک منزل قرار گرفتند.

مأموران لحظاتی بعد به خیابان همایونشهر (محل اعلام خبر) اعزام شده که اهالی یک ساختمان پنج طبقه با حضور نزد مأموران عنوان داشتند خانمی از راه‌پله وارد یکی از واحد‌ها در طبقه پنجم شده و با توجه به باز بودن در واحد، کیفی را از روی مبل دزدیده است.

یکی از اهالی آپارتمان سد راه این خانم شده و از وی پرسیده بود که داخل آپارتمان چه می‌کند، این زن جوان نیز با دستپاچگی، اسپری اشک‌آور را از داخل کیفش خارج کرده و با استفاده از اسپری اشک‌اور موفق به فرار شده بود.

بلافاصله مشخصات این زن جوان در اختیار مأموران قرار گرفت که در یکی از خیابان‌های اطراف موفق به بازداشت وی شدند. در بررسی اولیه کیف مسروقه و کیف دیگری حاوی ابزارآلات اعم از پیچ‌گوشتی، سیم‌بُر و حدود ۳۰ مدرک شناسایی، کارت خودرو و عابربانک از این خانم کشف شد و وی به همراه لوازم مکشوفه به کلانتری انتقال یافت.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این دختر ۳۶ ساله سارق محتویات خودرو‌های مناطق طرشت، اطراف دانشگاه شریف و ستارخان بوده است. وی در یک کیف، ابزارآلات مخصوص بازکردن خودرو و در کیف دیگری وسایل سرقتی قرار می‌داد.

این سارق به گفته خودش کارشناس ارشد رشته گرافیک دارد و رتبه خوبی در کنکور به دست آورده است. وی پس از فارغ‌التحصیلی و شروع کار در یک شرکت با خانمی آشنا شده و به واسطه تردد به منزل این خانم مجرد و آشنایی با برادر وی، در باندی به نام "گربه" عضو شده بود.

این خانم وضع مالی خوبی داشته و در ابتدای امر با یک خودروی ماکسیما به شرکت می‌رفته، اما پس از مدتی معتاد به ماده‌مخدر شیشه شده و سپس وارد باند سرقت شده بود.

تحقیقات از این دختر جوان نشان داد وی حتی در ابتدای عضویت در باند سرقت، از مشارکت در سرقت واهمه داشته و در شهرستان روی خودرو‌های خویشاوندان خود، سرقت از خودرو را تمرین می‌کرده است.

بررسی‌های نشان داد این سارق به دلیل اعتیاد و تأمین هزینه موادمخدر وارد کار سرقت شده و با رفتن به مجتمع‌هایی که در آن‌ها باز بوده، پس از ورود به پشت‌بام برای مصرف موادمخدر اقدام می‌کرده و پس از مصرف مواد مشغول سرقت می‌شده است.

سرنگ جلیل موقوفه‌ای؛ جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: این سارق تاکنون به ۴۵ فقره سرقت اعتراف کرده است. وی متذکر شد: شهروندان نباید به هیچ عنوان در مجتمع مسکونی خود باز نگه دارند و باید به فرزندان خود آموزش دهند در صورت خروج از منزل، در مجتمع مسکونی را ببند.

موقوفه‌ای از شهروندان خواست، در پشت‌بام منازل مسکونی خود را نیز قفل کرده و به هیچ عنوان در واحد خود را حتی برای مدت کوتاه باز نگه ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوانان ما...

      پاسخ ها

      • محمد

        جوانان ما نه. رای دادن ما باعث بیکاری مفرط شده.

      • بدون نام

        مشکل بعضی ها بیکاری نیست.میخواهند زود پولداربشند حالا از هر راهی شده .این خانم هم کار داشت که وارد باند دزدی شد.

    • بدون نام

      تعجب داره؟اینهمه رییس با مدرک های بالا وکلی عنوان و ...دارن ساعتی اختلاس ودزدی میکنن!اینم یکی مثل اونا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم یکی مثل من،من هم یکی مثل تو،اوهم یکی مثل مادوتا!ماهم یکی مثل همدیگر!حرف تاریخی اون جهانگردکه چندمیلیون دزدشبهادرکنار هم...

    • بدون نام

      این خبر قدیمیه که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خبرقدیمی نیست احتمالا پارسال هم همین خانم بامدرک کارشناسی ارشد دانشگاه واعتیادبه شیشه وباهمین روش دزدی به زندان رفته بوددرمصاحبه گفته بودبرای هیجان،دزد شده!که بایدچندباردرست وحسابی شلاقش بزنندیا به فلک ببندندتادست از این رفتارزشت برداره و هیجان دزدی ازسرش بپره

    • بدون نام

      اینها دستاورده، نتیجه بیکاری وفقر وپارتی بازی تو استخدام ها وانتصاب ها که یک مشت بی سواد میشن همه کاره وهر چی متخصص وتحصیلکرده است بیکاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اراده سست وضعیف یاذات خراب آدمهاهمیشه به دنبال توجیه کردن کار خلاف واشتباه می گرده! مثلاهمیشه درجامعه بدو خراب مامیشنویم بیچاره عصبانی شده اقدام به اسیدپاشی یاقتل کرده! بیچاره فلانی مجبورشده دزدی وسرقت کنه بیچاره فلانی چون بیکاربودمعتادشد!یافلانی مردبود،زرنگ بوده چون چندمیلیاردتومان سرهم وطن شوکلاه گذاشت وبا موفقیت ازکشورفرارکرد! بقول معروف ازکوزه همان تراودکه دراوست!

    • بدون نام

      اینها دستاورده، نتیجه بیکاری وفقر وپارتی بازی تو استخدام ها وانتصاب ها که یک مشت بی سواد میشن همه کاره وهر چی متخصص وتحصیلکرده است بیکاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهاهمه نتیجه تقلب ودروغ ودزدی وحقه بازی دربیشترافرادجامعه ماهست،انگشت اشاره را بایدبه سمت خودبگیریم به جای آسمان ریسمان بافتن وزمین وزمان رامتهم کردن،مامردمی هستیم که اگرکسی حقیقت تلخ رابیپرده بگه دشمنش خواهیم شدواگر تملق وچاپلوسی وتعریف ازمابکنندوعیب وایرادمان رامخفی کنندیا بپوشانند، خوشمان میادوازسربه زیربرف کردن مثل کبک هالذت می بریم

      • علی

        توجه بفرمایید
        ایشون استخدام شرکت بوده با ماکسیما می رفته سر کار
        بعدا معتاد شیشه شده
        لطفا دوباره متن را بخونید
        بعد بگید بیکاری عامل این کاراست
        .......

    • فوق لیسانم

      منم فوق لیسانسم،کاش قبل ازدزدی این دختربامنم هماهنگ میکرد دوتایی میرفتیم.آخه اینجاایرانه هرچی باسوادترشکسته تر،حقیرتر،بی کارتر.فقط آقازاده های دزد بیسوادباسلبریتی های احمق همه کاره وپولدارن.حیف همه کنکوروامتحان واسترس که داشتیم،حیف عمرما...

      پاسخ ها

      • سانی

        منم فوق بیکار و بی عار. فوق لیسانس نباید گفت باید گفت فوق ...

      • بدون نام

        منم دیپلم دارم میتونستم فوق لیسانس وتحصیلات عالی ادامه بدهم امابه این نتیجه رسیدم وقت رو تلف نکنم به امیدکارپشت میزنشستن!وشروع کردم به قالیبافی وخوداشتغال بودن خودم

      • بدون نام

        آدم باشرف از گرسنگی هم بمیره دنبال دزدی نمیرود.مشکل از خودمان است.سستی ایمان وبی وجدانی نتیجه اش میشود دزدی وکلاه برداری در هر موقعیتی که باشند ذات کثیف خود رانشان میدهند حالا رئیس اداره باشی اسم دزدیت میشه اختلاس یا آدم معمولی باشی میشی دزد.بار کج به منزل نمیرسه ودیریا زود آبرویشان را در دنیا وآخرت از دست میدهند.

      • داداش رضا

        عزیز من شما فوق لیسانستو از دانشگاه نا معتبر گرفتی که بیکاری خخخخخخخ

    • بدون نام

      این آثار همان رونق اقتصادی آقای روحانی هست که در اکثر سخنرانیهای تبلیغاتی با صدای بلند اعلام میکرد آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که هیچکس نیاز به ۴۵ هزار تومان نداشته باشه .البته به قولشان عمل کردند ولی برعکس آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کردند که ۴۵ هزار تومان شد پول ۳ کیلو پیاز .ولی دوره احمدی نژاد ۴۵ تومان پول دو کیلو گوشت گوسفندی بود که لااقل برای ۲۰ روز یه نفر کافی بود.خداوند نگهدارش باشه والله زمان احمدی نژاد هم پول بود هم کار بود هم خیلیها خانه دار شدن ومهمتر اینکه خودش به قولهاش عمل کرد

    • بدون نام

      قبلا هم دزدی بوده فقط رسانه ها نمیتوانستن اینقد سریع اطلاع رسانی کنن

    • جنوبی

      تف به ذات این گرگ ماده بی صفت .مدرکت
      توی سرت بخوره اواره دزد حالا بعضیا به این
      هم نوع پلیدخود افتخار کنند زنک فاسد.

      پاسخ ها

      • عامو

        جنوبی جان نظرت چه، این خانم هنوز دختره و زن نشده، بیخودی آبروریزی نکنید، بدبخت دخترک هنوز شوهر نکرده، تک و تنها زندگی میکنند، لطفاً با او مهربانتر باشید،قلبش میشکنه و عقده ای ميشه، نکنید، رحم تون را شکر،

    • بدون نام

      ولش کنیدبره گناه داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگرازشمادزدی کرده بود آن وقت هم همین حرف رومیزدیدکه ولش کنیدبره وگناه داره؟

    • حیات داودی

      ظرفیت نداشته بااینکه وضعش خوب بوده بدنبال امیال وشهوت بوده وگرفتارشده...مقصرم کسی بجزخودش نیست...هزاران نفربیکارباتحصیلات عالیه داریم که پاک دارن بسختی زندگی میکنن وزحمتم میکشن واسه یه لقمه نون حلال.

    • بدون نام

      برادرجنوبی حالاشماجوش نیابخارمیشی!
      راست بگوچرااززنابدت میاد!؟

      پاسخ ها

      • مرد جنوبی

        خدا به زمین گرم بزنتشون ،انقدر چنگ گرفتم خودمو هلاک شدم

    • ط ی

      از نبود کار وبیکاریست احتمالا

    • بدون نام

      ننگ بر مسئولین

    • بدون نام

      بخاطر دو شغله هاست از بیکار ی که عده ای در کشور دو شغل دارند و عده ای تحصیل کرده بیکار ه

    • بدون نام

      بعضیامثل این آقااززن ودختر بدشون میادچون زنش ازش سربوده یادوست دخترش بهش گفته پیف پیف برو!

    • به آتیش به جون گرفته

      میگن یه مردجنوبی نشسته روتابه ایتقدبه خودش چنگ زده که تمام تنش وارفته،ببین کسی جاشو نمیشناسه بلندش کنه!؟ِآب کارونم هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج