۸۷۱۶۰۰
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

زمان بازگشت برانکو به تهران مشخص شد

زمان بازگشت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تهران مشخص شد؛ وی حدود سه هفته دیگر به تهران باز می‎گردد البته در صورتیکه مدیریت باشگاه به شرط او عمل کند.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ پس از قهرمانی با پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال کشور به کرواسی رفت تا در زادگاه خود استراحت کند.

تعطیلات سرمربی سرخپوشان پایتخت که از چهارشنبه گذشته آغاز شده است، به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

برانکو بلیت بازگشت خود به تهران را برای ۲۶ ژوئن (۵ تیرماه) تهیه کرده است تا در تاریخ مذکور به تهران آمده و پرسپولیس را برای فصل آینده آماده کند.

البته برانکو در نشست اخیر خود با پرسپولیس اعلام کرده است امکان تعویق در زمان بازگشتش در صورت عدم پرداخت مطالبات وجود دارد.

سرمربی سرخپوشان با تاکید بر داشتن قرارداد با این باشگاه به هیات مدیره اعلام کرده فقط در صورت پرداخت مطالبات به تهران باز می‌گردد.

اولتیماتوم برانکو از طریق مکاتبه وکیلش با ایرج عرب نیز مطرح شده است تا مدیرعامل پرسپولیس را به تکاپو در پرداخت بدهی باشگاه به برانکو بیاندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیل غلامی

      لطفا برانکو را حفظ کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته گوشو

      • بدون نام

        بارپوس

    • پرسپولیسی دوآتیشه

      نمیدونیم قسم حضرت عباستونوباورکنیم یادم خروسو... شمامیگیدبرانکوبرمیگرده این درحالیه که بعضی تیمهای عربستانی(مثل الهلال والاهلی)مدعی عقدقراردادبابرانکو هستن.حالاکی این وسط راستشومیگه بزودی معلوم میشه.اماچیزی که مردم وهواداران فهمیدن اینه :اگه طلب برانکوودستیاراش توچندروزآینده تا تایم برگشتش جورنشه قطعاً افسوس بزرگی برای هواداران ومجموعه پرسپولیس بدنبال خواهدداشت.پس بجنبیدکه عربها منتظردست دست کردن شمانمیشینن وبابرانکوقراداد میبندن آقای عرب ودیگرمسئولین ازخواب خرگوشی بیدارشید....آهای باشماهستم....

    • علیرضا

      این بساط چیه راه انداختید 2 یا 3 هفته زمان چی میخواید پول اگر نیست که یکباره کرکره این فوتبالو بکشید پایین خیال همه راحت بشه ولی اون 1000 میلیارد تومن سالانه که خرج فوتبال میشه تو جیب کی میره
      مملکت شده دزد خونه و دزدهاش هم خود ماها هستیم

    • بدون نام

      اقای عرب شما هنوز هیچ کاری برای تیم انجام ندادی و نتایج تیم هم با تلاش اقای گرشاسبی بدست اومده و ثمره وجود شما نیست،بعد از این مدتی که در تیم هستید هنوز نتوانستید پول کادر فنی و بازیکن های تیم رو جور کنید ولی در عوض تیم رغیب بدون بدست آوردن هیچ جامی،به راحتی بازیکن میخره و مربی اخراج میکنه،پس شما چکاره تیم هستی،کمی از مدیر عامل تیم رغیب یاد بگیر و اگه نمیتونی استعفا بده برو

    • بدون نام

      برانکو بمان خواهش میکنم باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج