۸۷۱۷۰۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

اطلاعیه استقلال: گزینه اصلی استراماچونی است

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه رسمی درباره حواشی مربوط به انتخاب سرمربی فصل جدیدش اعلام نظر رسمی کرد.

وب سایت رسمی فوتبالی: باشگاه استقلال با انتشار بیانیه رسمی درباره حواشی مربوط به انتخاب سرمربی فصل جدیدش اعلام نظر رسمی کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

باشگاه استقلال همواره اولویت خود را رضایت خاطر هواداران گرامی دانسته و هواداران را سرمایه اصلی و مالکان این باشگاه میداند. انتخاب سرمربی جدید نیز در حال حاضر دغدغه اصلی هواداران است که باشگاه به خوبی بر این مساله واقف بوده و به همین جهت گزارشی در اين خصوص تقدیم هواداران مینمايد:

١. از زمان تعلیق همکاری با آقاى وینفرد شفر، مدیران باشگاه مذاکرات خود را با گزینه های سرمربیگری آغاز و این گفت و گوها باجدّيت تمام وتاحصول نتيجه نهايى ادامه دارد. باشگاه استقلال قصد دارد بهترین گزینه را به عنوان مرد اول نیمکت خود انتخاب کند و این موضوع نیازمند دقت و زمان کافی است.

٢. یکی از گزینه های اصلی برای سرمربیگری استقلال، آندرا استراماچونی است که مذاکرات مثبتى با این مربی انجام شده اما تا این لحظه به نتیجه نهايى منجر نگرديده است. باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی خود هرگزاز خط قرمزهایش عبور نخواهدكرد.

احترام به ارزشهاى نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ حرمت، شان و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال به عنوان باشگاهی که دارای قدمت و افتخارات بسیار و دهها میلیون هوادار است، خط قرمزهای باشگاه بوده که برای جذب سرمربی جدید باید مورد توجه قرار گرفته كه به هیچ وجه قابل معامله نميباشد.

٣. مدیران باشگاه استقلال به صورت شبانه روزی با سایر گزينه ها در حال مذاکره بوده و همه توان خود را به کار گرفته تا در اولین فرصت بهترین انتخاب را داشته باشند.

تمامی اخباری که در سایر رسانه ها و فضای مجازی منتشر میشود، تنها گمانه زنی بوده وقابل استناد نميباشد و به محض توافق نهایی با سرمربی جدید باشگاه استقلال، این موضوع از طریق رسانه های رسمی باشگاه به اطلاع رسانه های محترم و هواداران گرامی خواهد رسید.

مجددا از هواداران فهیم و گرانقدر استقلال تقاضامندیم در یکی از سخت ترین خردادهای باشگاه، اجازه دهند مدیران و معتمدين خود در آرامش و به دور از هیاهو، مذاکرات با سرمربیان مورد نظر را ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برید جمع کنید یه مشت بی عرضه که شعار دادن و بلف زدنو خوب بلدید فقط. چرا درباره تمدیدی ها حرفی نمیزنید چرا پاتوسی میخاد بره چرا پولشو ندادین پس اون پول هنگفتی که از فروش صیادمنش گرفتین رو خبری ازش نیست چرا وریا و منتظری هنوزم تمدید نکردن؟ هر سال باید سه چهار تا از ملی پوشامونو از بی عرضگی شماها از دست بدیم. خدا براتون نسازه. چرا یکی نمیاد بگه که مجیدی چرا اختیارشو ازش گرفتین و مگه قرار نبود تمام اختیارات نقل و انتقلات استقلال زیر نظر مجیدی باشه؟ شما شفر رو چهار هفته به پایان لیگ انداختین بیرون و هنوز عرضه نداشتین یه سرمربی بیارین. بخدا قسم اگه صیادمنشو با اون بازی کثیفی که راه انداختین و خودتون نزاشتین بازی کنه بلکه مصدوم نشه یه وقت میزاشتین بازی کنه استقلال اینقد مشکل نداشت تو پست مهاجم و حداقل دو سه تا گل برامون میزد و راحت میتونستیم قهرمان شیم. به بهانه سرماخوردگی نزاشتین بازی کنه الانم معلوم نیست چکار پولش کردین که عرضه نداشتین پنجاه هزار دلار بدین پاتوسی که نره، شما نابود کردین استقلالو و فک میکنین هوادارا نمیفهمن. اخر سر هم وقتیکه خوب زمانو از دست دادیم میرین یه آلزایمری مث شوفر و چندتا بازیکن بنجل مث نومایر و اقاخان و الحاجی گرو و محمدی مهر و تیموری و تبریزی میارین و بیمارستون براشون باز میکنین یه پول مفت هم بهشون میدین. خدا براتون نسازه که هیچ احترام و اهمیتی برای هوادارا قائل نیستین و هیچ خبری ازتون نیست که اصن بفهمیم زنده این یا مردین. هوادارا دارن از استرس سکته میکنن شما رفتین قایم شدین اخرشم وقتیکه خوب تر زدین استعفا میدین و میرین. همین الان گورتونو گم کنین فتح الله زاده بیاد یه تیم در حد قهرمانی آسیا ببنده

    • م

      برین عمو خودتون رو مسخره کنید فکر کردین مردم مثل شما احمق هستن تا مربی بیاد فصل شروع شده

    • بدون نام

      تا کل بازیکنان رو فراری ندادی دست بردار نیستید آقایون از استقلال برید یکی دیگه بیاد جاتون

    • بدون نام

      خبر مربوط به استقلاله غذاتون حاضره لنگیا سیر بخورید

    • بدون نام

      تابلوس از بالا گفتن استعفا بده . بیشتر برای ساسی مانکن بوده

    • بدون نام

      مسخرشو دراوردن این مسئولین بی لیاقت استقلال
      واقعا تاسف اوره اینقدر با افکار عمومی بازی میکنن و راحت دروغ میگن
      خواهشا سانسور نکن

    • بدون نام

      اگر کمی شعور بود مینوشتید اطلاعیه باشگاه استقلال نه اطلاعیه استقلال

    • عتیق الرحمان تقسیم

      مربی ایتالیای خوبه یک مهاجم شیش دونک هم بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج