جاباما
۸۷۱۸۳۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

درخواست تعویق بازگشت مسافران از شمال

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از هموطنان می‌خواهیم بازگشت خود را از شهرهای شمالی به تعویق انداخته و به روزهای شنبه یا یکشنبه موکول کنند.

خبرگزاری مهر: رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از هموطنان می‌خواهیم بازگشت خود را از شهرهای شمالی به تعویق انداخته و به روزهای شنبه یا یکشنبه موکول کنند.

سرهنگ سیاوش محبی با تاکید بر اینکه از هموطنان می‌خواهیم بازگشت از سفر خود را به روزهای شنبه یا یکشنبه موکول کنند اظهار داشت: هموطنان در صورت ضرورت بازگشت در روز جمعه، آمادگی طولانی شدن سفر به چند برابر زمان معمول را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شمال به جنوب محور فیروزکوه دارای ترافیک نیمه سنگین است گفت: طول این محور هم اکنون پرحجم و روان گزارش می‌شود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه همکاران پلیس راه در همه محورها حضور پرنگ داشته و با تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و نیز حرکت از شانه خاکی برخورد می‌کند افزود: از همطنان و رانندگان عزیز می‌خواهیم نکات ایمنی رانندگی را در دستور کار خود قرار داده تا انشااله به سلامتی و بی حادثه ناگوار به مقصد برسند.

محبی در ادامه بیان داشت: توصیه می‌کنیم که مسافران روز جمعه به علت سنگینی بار ترافیک قبل از راه افتادن باک بنزین خود را پرکرده و داشتن آذوقه را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: توصیه ما به هموطنان این است که از ترددهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی شمالی کشور خودداری کرده و بازگشت خود از شهرهای شمالی به سمت جنوبی را به روزهای آینده موکول کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مغازه های بین راهیو ببندید تا توقفی نباشه یکی دیگه در طول مسیر. جاده در قسمتهایی پهن شده که ماشینها سرعت گرفته و چندین لاینو اشغال میکنن اما بعد از طی مسافتی مجدد باید به جاده باریک برگردن که همین چند لاینی و تبدیل به یک خط ماشین ایجاد ترافیک مصنوعی میکنه اگه عرض جاده در کل مسیر کنترل بشه که یکنواخت باشه ترافیک کند ولی روون خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج