۸۷۱۹۶۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال شلوغی را پیش رو دارید. شما شرایط سختی را پشت سر گذاشتید و حال زمان آن است که تلاش هایتان را درو کنید. از همین امروز که تولدتان است، تغییراتی در زندگی تان رخ خواهد داد. از نظر شرایط مالی در اوایل سال کمی سختی می کشید اما نیمه دوم سال جبران تمام آنها را خواهید کرد. ارتباطات شما نیز بیشتر می شود به طوری که روزهای هیجان انگیزتری را در کنار دوستان تان پشت سر می گذارید. شما فرد با اراده ای هستید اما مدتی ست که انگیزه تان را از دست داه اید، سعی کنید که این انگیزه را خودتان در زندگی تان ایجاد کنید. شاید تنهایی موفق به این کار شوید اما اگر با کمک دیگران این راه را بروید، همه چیز برایتان ساده تر شود. اگر چه تا به حال به رابطه عاطفی ایده آل تان نرسیده اید اما امسال معجزه ای در زندگی تان رخ می دهد که این رابطه را تجربه خواهید کرد. سعی کنید که سلامتی را بر کارتان اولویت قرار دهید. ماههای تیر، آبان و بهمن از بهترین ماههای این سالتان خواهد بود. از تک تک لحظات تان نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما بین یک دور راهی گیر افتاده اید و برای تصمیم گیری مدام این پا و آن پا می کنید. به محض این که تصمیم بگیرید، روند زندگی شما تغییر خواهد کرد. سخت ترین بخش این تصمیم جایی است که باید گذشته خود را رها کنید و از هر چه بوده دل بکنید. این کار قدرت بالایی می خواهد که باید به دست آورید. شما آرزوهای زیادی برای زندگی کاری و عاطفی خود دارید که نمی توانید آن را فدای چیزهای دیگر کنید پس نگذارید هیچ چیزی مانع شما در رسیدن به اهداف تان شود. در عشق خود تکبر نداشته باشید و بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کنید. مطمئن باشید که نیازهای شما نیز برآورده خواهد شد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

ذهن تان به شدت درگیر است و دوراهی های بسیاری در مقابل تان وجود دارد. اخیرا از تصمیمی که در مورد رابطه عاطفی تان گرفته شده، عصبانی هستید و نسبت به شریک زندگی تان سرد شده اید. اما بهترین کار این است که احساسات خود را کنترل کنید تا بتوانید منطق خود را برای حل مشکلات به کار گیرید. اگر از رابطه عاطفی خود خسته شده اید، کمی عقب نشینی کنید. در این صورت می توانید با زاویه دید جدیدی به آن نگاه و روش های جدیدی را برای برقراری یک رابطه مستحکم تر، به کار گیرید. هیچ دری به تاریکی باز نمی شود پس ناامید نشوید

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز حوصله هیچ کسی را ندارید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه عاطفی خود دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. اگر به دنبال شریک زندگی ایده آل خود هستید، از همین حالا قدم اول را بردارید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرمی می کنید اما این را بدانید که اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. هرچه سرسخت تر باشید، موفق تر خواهید بود. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد، پس خودتان را برای آن آماده کنید. سعی کنید خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه است. اگر نگران عکس العمل دیگران هستید، باید بگوییم که آنها نیز از شخصیت واقعی شما لذت خواهند برد و دوست دارند بیشتر شما را بشناسند.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

کمی نگران به نظر می رسید. احساس می کنید که خط پایان نزدیک است اما شما هنوز آمادگی رد شدن از آن را ندارید. اما نترسید، برای ارزیابی و شناخت خود و توانایی هایتان باید به رقابت با دیگران بپردازید. حال زمان آن است که به زندگی خود شکل ثابتی دهید، پس شک و دودلی را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس لازم به سمت موفقیت قدم بردارید. حتما شنیده اید که عشق هیچ گاه خبر نمی کند. آنجا که انتظارش را ندارید، ناگهان متوجه می شوید که عاشق شده اید و دیگر کار از کار گذشته است. زندگی پر از تغییر است و بهتر است از این تغییرات برای بهبود زندگی خود استفاده کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما فرد کم حرفی هستید که خیلی احساسات تان را به زبان نمی آورید. اما امروز زمان خوبی است تا متفاوت عمل کنید. آیا همیشه کاری را که دوست دارید انجام می دهید یا که مجبورید بر خلاف میل خود عمل کنید؟ هر چه بوده اید، سعی کنید که از این به بعد تنها برای دل خودتان تصمیم بگیرید و عمل کنید. در مقابل اختلاف نظرهای دیگران نیز بی تفاوت نباشید و جواب آنها را بدهید. اگر دوستی از دست شما ناراحت شده است، بهتر است برای او هدیه ای بخرید و به دیدنش بروید تا کدورت ها پایان پذیرد. خبر خوبی در مورد مسایل کاری در راه است.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما توانایی های زیادی دارید اما اعتماد به نفس ندارید. اگر اعتماد به نفس خود را بالا ببرید، توانایی هایتان نیز افزایش خواهد یافت و احساس بهتری خواهید کرد. شما یک ابرقهرمان نیستید و نباید بیشتر از توانایی هایتان از خود انتظار داشته باشید. اگر می خواهید برای حفظ استقلال به رابطه عاطفی تان تغییراتی دهید، یادتان باشد که این تغییرات باید به آرامی و مرحله به مرحله جلو رود تا آسیبی به طرف مقابل وارد نیاید. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شکا می شود، قبل از هر تصمیمی با خانواده خود به خوبی مشورت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید و ثبات لازم را ندارید. اما نگران نباشید زیرا حال زمان آن که به یک فلسفه خاصی پایبند باشید، نیست. زمان خود را به کشف و اکتشاف بپردازید تا در زمان مناسب بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. به زودی وارد یک رابطه عاطفی عمیق و معناداری می شوید، تمام تلاش تان را به کار گیرید تا آن را حفظ کنید. وقت آن است که گذشته ها را دور بریزید و برای ساختن آینده ای روشن قدم بردارید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما از بلاتکلیفی متنفرید، به همین دلیل تمام سعی خود را به کار می برید تا شرایط را ثابت نگهدارید. شما در شرایط سختی به سر می برید زیرا باید خودتان را یک بار و برای همیشه ثابت کنید اما این دلیلی برای رهایی و فرار از آن نیست. به خوبی بخوابید، ورزش کنید، غذای سالم مصرف کنید تا انرژی لازم را برای نبردی پیروزمندانه به دست آورید. امروز همان روزی است که در رویاهای خود انتظارش را می کشیدید. شریک زندگی شما با هدیه و قلبی پر از عشق به سمت تان خواهد آمد. اگر درخواستی از او دارید، بهتر است همین حالا بیان کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز از همان ابتدای صبح حال خوبی ندارید که دلیلش را نیز نمی دانید. نگران نباشید همه ما انسان ها گهگاهی چنین احساسی را تجربه می کنیم. برای رهایی از این شرایط با دوستان تان تماس بگیرید و یا آنها گفتگو کنید، به سینما بروید و هر کاری را که فکر می کنید می تواند بر حال شما تاثیر مثبت بگذارد، انجام دهید. حال زمان مناسبی برای عقب کشیدن نیست حتی اگر ندانید که به کجا می روید. شاید از درون احساس محدودیت کنید اما خودتان هم می دانید که این احساس صحت ندارد. به زودی همه چیز همان طور که می خواهید پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما تلاش کرده اید که زاویه دیدتان را تغییر دهید و موفق هم شده اید. اگر دوست دارید امروز کاری متفاوت تر از همیشه انجام دهید، درنگ نکنید. تنها کافی است نگاهتان را وسیع تر و یک موضوع را از جنبه های گوناگون بررسی تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید. مسئولیت های زیادی بر دوش شماست که دیگران از آن خبر ندارند اما فشار زیادی بر شما وارد آورده است، بهتر است با یک دوست مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید. اگر راهی را که دلتان می خواهد انتخاب کنید و آن را در پیش بگیرید، به زودی احساس آرامش خواهید کرد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

این روزها شرایط روحی خوبی ندارید، به بیان دیگر تندخو شده اید و زود از کوره در می روید. بیچاره آن کسی که در این شرایط پاپیچ شما شود. سعی کنید که این طوفان را کنترل کنید و هر چه زودتر به آرامش سابق برگردید. شما فردی وفادار و با گذشت در روابط دوستانه تان هستید و دیگران را در سختی ها تنها نمی گذارید، مطمئن باشید پاداش خوب آن را نیز خواهید دید. به زودی با فردی آشنا می شوید، ممکن است در نگاه اول جذب ظاهر او نشوید اما شخصیت او به تدریج شما را درگیر خود خواهد کرد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • i

      یکم تغییر ایجاد کنید خب ! یعنی امروز همه ماه ها حال ندارن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج