۸۷۲۲۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خوش قول مثل استراماچونی و کونته!

۶ سال پس از کنفرانس مطبوعاتی معروف استراماچونی و کونته، هر دو به حرف‌شان عمل کرده‌اند.

وبسایت نود: یک مربی خوب در رده‌های پایه و یک مربی ناکام در سطح بزرگسالان، سرمربی فصل بعد استقلال خواهد بود. کسی که جذابیت و ریسک انتخاب او برای این تیم، به یک اندازه بالاست. استراماچونی کارش را در ایتالیا، لیگ چهارم جهان بر اساس رنکینگ فدراسیون جهانی آمار و ارقام شروع کرد. سپس به لیگ یونان، لیگ یازدهم جهان کوچ کرد. پس از آن به چک لیگ بیست و هفتم جهان رفت و حالا، سرمربی استقلال در چهل و ششمین لیگ جهان شده است.

بزرگترین موفقیت استراما در دوران مربیگری، به شکست یوونتوس در تورین برمی‌گردد. جایی که توانست، دوران بدون شکست تیم کونته را تمام کند و جلوی رسیدن آن‌ها به رکورد میلان را بگیرد. اتفاق جالب‌تر اما در بازی برگشت رخ داد. زمانی که در کنفرانس پیش از بازی، از کونته و استراماچونی دو مربی جوان فوتبال ایتالیا پرسیده شد حاضرند یک روز به تیم مقابل بروند و مربی حریف شوند؟

خوش قول مثل استراماچونی و کونته!

استراماچونی که ریشه‌های رمی دارد و در اینتر مربیگری می‌کرد، در جواب این سوال یک «نه» قاطع گفت و اعلام وفاداری کرد. پاسخ کونته اما متفاوت بود. بازیکن و کاپیتان سابق و سرمربی وقت یووه هیچ محدودیتی برای نشستن روی نیمکت حریف قائل نبود و گفت حرفه‌ای فکر می‌کند: «ما در فوتبال حرفه‌ای هستیم و هرگز، نمی‌گویم هرگز! باید این مسئله را روشن کنم. من طرفدار یووه‌ام، مربی یوونتوس هستم. اما در فوتبال حرفه‌ای کار می‌کنم و می‌توانم طرفدار میلان، اینتر یا رم و لاتزیو باشم. چون حرفه‌ای هستم.»

پس از گذشت 6 سال، به شکل عجیبی هر دو نفر به ادعای‌شان وفادار ماندند. کونته، پس از موفقیت در یووه به تیم ملی ایتالیا و چلسی رفت و حالا سرمربی اینتر شده است. استراماچونی هم به حرفش وفادار ماند و مربی یوونتوس نشد و با توجه به نتایجش، پیشنهادی هم از این باشگاه دریافت نکرد! با مسیر فعلی او، می‌توان با اطمینان گفت همیشه، به این حرف وفادار خواهد ماند و روی نیمکت یووه نخواهد نشست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این حرف آخر.تحلیلت قشنگ معلومه لنگی هستی خواستی الان مثلا مارو تحقیر کنی درسته آخه یووه اولا الان بهش پیشنهاد نداده پس چی رو قبول کنه دوم اینکه بنظرت الان شرایط یووه طوری هست که به این پیشنهاد بدن یووه با این همه خرجی که کرده به کمتراز گواردیولا و ساری راضی نمیشه و سوم اینکه منصوریان هم دوسال قبل مربی استقلال شد اتفاقا تو دربی پرسپولیس برانکویی رو برد که سه سال پشت سرهم قهرمان شده حالا کارنداریم چطوری قهرمان شده بعد استقلال الان به منصوریان پیشنهاد داده نه مگه مربی موفقی نیست الان تو ذوب آهن چرا هست.....پس شرو دنگ ننویس و این مطالب واقعا باعث میشه ماکه طرفدار این خبرنامه هستیم بهمون بر بخوره که شما جانب داری میکنی یا نشر اخبار کذب .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج