۸۷۲۷۱۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال

تیم فوتبال استقلال پس از کش‌وقوس‌های فراوان و‌ مذاکره با چند مربی خارجی، سرانجام با آندرا استراماچونی ایتالیایی به توافق رسید و به‌زودی این مربی برای هدایت آبی‌های تهران به ایران سفر می‌کند.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال پس از کش‌وقوس‌های فراوان و‌ مذاکره با چند مربی خارجی، سرانجام با آندرا استراماچونی ایتالیایی به توافق رسید و به‌زودی این مربی برای هدایت آبی‌های تهران به ایران سفر می‌کند. غیر از مشخص شدن تکلیف مربی این تیم، قرار است استقلال هفته پرکاری را در فصل نقل‌وانتقالات سپری کند. امروز نگاهی داریم به وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال که در ادامه می‌خوانید.

استارت رسمی تا آخر هفته

طبق شنیده‌ها قرار است باشگاه استقلال با بازیکنان جدید و قدیم خود مذاکراتش را نهایی کند و تا آخر هفته تیم فصل بعدش را تا حدودی ببندد. اسپانسر باشگاه به‌زودی مبلغی را به حساب باشگاه واریز می‌کند و این تیم قصد دارد با پول به دست آمده و پس از حضور مربی خود تیمش را ببندد.

رقابت دوباره رحمتی و حسینی

با آنکه شایعاتی مبنی‌بر رفتن سید مهدی رحمتی از استقلال شنیده می‌شد اما گفته می‌شود او فصل بعد هم در استقلال می‌ماند. حسین حسینی، دیگر دروازه‌بان استقلال هم قصد ترک تیم را ندارد و به‌زودی قرارداد خود را با استقلال تمدید می‌کند. پیش از این هر دو گلر گزینه حضور در تراکتورسازی بودند که با حضور مظاهری حضورشان منتفی است.

منتظری؛ شاید دوباره در قطر

پژمان منتظری قصد بازگشت به فوتبال قطر را دارد و گویا پس از نوشتن نامه اعتراض‌آمیزش در صفحه اینستاگرام دیگر نمی‌خواهد در استقلال بماند اما باشگاه هم مخالف رفتن اوست و قصد ندارد مدافع باتجربه خود را به‌راحتی از دست دهد.

چشمی؛ استقلال اولویت دوم!

روزبه چشمی از آن دست بازیکنان است که هر فصل قصد ترک تیم و رفتن به تیم‌های خارج از کشور دارد اما در لحظات آخر در استقلال ماندنی می‌شود. او پیشنهادی از قطر دارد اما ظاهرا در پست وی بازیکن جدیدی جذب شده و درصورتی که این انتقال صورت نگیرد او باز هم در استقلال توپ خواهد زد.

تلاش برای ماندن پاتوسی

استقلال در تلاش است قسط آخر بدهی خود را به باشگاه کیپ تاون سیتی پرداخت کند تا پاتوسی را برای ماندن راضی نگه دارد. این بازیکن که عملکرد خوبی در فصل گذشته داشت آخرین‌بار پستی منتشر و اعلام کرد کارش در این تیم به پایان رسیده اما ظاهرا فرصت برای نگه داشتن وی وجود دارد.

غفوری به کم قانع می‌شود؟

وریا غفوری وضعیت نامشخصی دارد. باشگاه با او مذاکراتی داشته اما رقم پیشنهادی باشگاه بسیار پایین‌تر از حد انتظار این بازیکن است‌. ماندن یا نماندن غفوری بستگی به رضایت او به مبلغ پیشنهادی است و باید دید هافبک استقلال قید صفرهای بیشتر قراردادش را می‌زند یا خیر. او نیز در فصل‌های اخیر جزء نفراتی بود که بحث ماندن یا رفتنش مطرح می‌شد.

کریمی هم از قطر پیشنهاد دارد

علی کریمی، هافبک فصل گذشته استقلال هم این روزها پیشنهادهایی از کشور قطر دارد و هنوز ماندنش در استقلال قطعی نشده البته او با مدیران استقلال مذاکراتی داشته است و از باشگاه نیز خبر می‌رسد که مدیران تیم علاقه‌مند به حفظ کریمی هستند و طبعا استراماچونی نیز که فیلم بازی‌های اخیر را آنالیز کرده و شناخت نسبی از نفرات دارد نباید خواهان جدایی این بازیکن باشد.

بازیکنان جدیدی که توافق کرده‌اند

علی دشتی جزء اولین بازیکنانی بود که با استقلال به توافق رسید و به‌زودی قرارداد خود را با این تیم منعقد می‌کند. غیر از دشتی، ارسلان مطهری، رضا اسدی، وحید نامداری و سیاوش یزدانی هم با استقلال مذاکراتی داشته‌اند و احتمال آمدن‌شان به این تیم زیاد است. میلاد باقری مدافع مس کرمان دیگر بازیکنی است که با وی صحبت شده اما هنوز نتیجه نهایی مذاکره با او نامشخص است چراکه این بازیکن پیشنهادهایی هم از دیگر تیم‌های لیگ برتری دارد و در روزهای آینده تکلیف او مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      انوقت پرسپولیس تیم حکومتیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا با این حرفت میخای چی رو ثابت کنی . مگ استقلال چکار کرده الان 1 ماهه مربی نداره 6 بازیکنش رفتن تمدیدی نداشته بازیکن نگرفته مدیرا جواب نمیدن بعد لنگی داری خزعولات می بافی برای خودت . ی چیزی یاد گرفتی حکومتی خو شمایید ما تاجیم تاج بزرگ از اسمش معلومه ک حکومتی نیست اگ بود همیشه قهرمان لیگ بود

      • بدون نام

        حرف مفت نزن پ ایناچین که گرفتن آره حکومتی هستین

    • علی

      دوباره شروع کردند بیستا بیستا بازیکن گرفتند
      از رو نرید ها ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج