۸۷۲۸۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

معدن طلا برای تحریک زانوی یک زن +عکس

هنگامی که پزشکان در حال بررسی عکس‌های رادیوگرافی از زانوی یک زن ۶۵ ساله کره‌ای بودند به تصویر عجیب یک معدن طلا در زانوهای این زن برخوردند.

ایسنا: این زن ۶۵ ساله اهل کره جنوبی که از درد شدید مفاصل زانو رنج می‌برد، تحت رادیوگرافی قرار گرفت که پزشکان با مشاهده تصاویر رادیوگرافی وی به صدها سوزن طلایی که برای طب سوزنی مورد استفاده قرار می‌گیرند در اطراف مفصل زانوهای این زن برخوردند.

پیش از این نیز پزشکان علت درد زانوهای این زن را روماتیسم تشخیص داده بودند که مصرف داروهای مسکن و ضدالتهاب نه تنها درد زانوهای این زن را التیام نداد بلکه سبب ناراحتی معده او شد.

در نتیجه این زن به طب سوزنی روی آورد تا با کمک این طب جایگزین، بتواند رماتیسم خود را درمان کند. در درمان این زن به شیوه طب سوزنی، سوزن‌های مورد استفاده که از جنس طلا استفاده شده بودند و برای ادامه تحریک‌ها در زانوی این زن باقی گذاشته شدند.

معدن طلا برای تحریک زانوی یک زن +عکس

دکتر «علی گرمازی»، استاد رادیولوژی دانشگاه بوستون می‌گوید: باقی گذاشتن سوزن یا هر شیئی دیگری در بدن انسان نمی‌تواند ایده جالبی باشد. چرا که اشیاء خارجی در داخل بدن سبب بروز التهاب، عفونت و تورم چرکی می‌شود. ضمن اینکه وجود این اشیاء خارجی تفسیر و مطالعه تصاویر رادیوگرافی را برای پزشکان دشوار کرده و برخی قسمت‌های آناتومی بدن انسان را از نظر می‌پوشاند.

به گزارش لایوساینس، گرمازی افزود: هرگونه شیء خارجی باید از بدن انسان خارج شود چرا که وجود این اشیاء در داخل بدن انسان سبب بروز واکنش‌های دفاعی می‌شود. به عنوان مثال در اطراف این اجسام خارجی التهاب بافتی بوجود می‌آید. باقی گذاشتن سوزن در بدن انسان همچنین مشکلات دیگری نیز ایجاد می‌کند. به علاوه انجام آزمایش ام‌آرآی روی این بیماران خطرناک است زیرا ممکن است سبب حرکت و جابه‌جایی سوزن‌های باقی‌مانده در بدن آنها و آسیب جدی رگ‌ها شود.

اگرچه در حال حاضر شواهد اندکی مبنی بر اثربخشی طب سوزنی در درمان موثر بیماری‌ها وجود دارد اما از این شیوه برای درمان درد مفاصل استفاده می‌شود. بدین ترتیب که فرو کردن و باقی گذاشتن سوزن‌های بسیار باریک طلایی استریل شده در اطراف مفاصل در کشورهای آسیایی یک شیوه درمان متداول محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج