اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۷۳۱۵۸
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

آغاز طرح جدید پرداخت عوارض به صورت آزمایشی

سید حسین میرشفیع، معاون ساخت آزادراه‌ها با بیان اینکه اخذ عوارض براساس پیمایش خودرو در تمام آزادراه‌های کشور اجرایی می‌شود، گفت: این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در یکی از آزادراه‌ها در حال انجام است و ما با استفاده از دوربین‌های پلاک‌خوان سازمان راهداری عوارض مسافت طی شده را محاسبه و در یافت می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: سید حسین میرشفیع، معاون ساخت آزادراه‌ها با بیان اینکه اخذ عوارض براساس پیمایش خودرو در تمام آزادراه‌های کشور اجرایی می‌شود، گفت: این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در یکی از آزادراه‌ها در حال انجام است و ما با استفاده از دوربین‌های پلاک‌خوان سازمان راهداری عوارض مسافت طی شده را محاسبه و در یافت می‌کنیم.

وی افزود: هم اکنون این طرح به صورت آزمایشی در مسیر تهران تا رباط کریم صورت گرفته است و بعد از گذراندن مراحل فنی و نصب دوربین در آزادراه‌ها عوارض را بر اساس پیمایش دریافت خواهیم کرد.

معاون ساخت آزادراه‌ها با اشاره به اینکه در این طرح جدید رانندگان عوارض یک آزادراه را به صورت کامل پرداخت نمی‌کنند، گفت: برخی تصور می‌کنند که در این طرح ممکن است میزان پرداخت عوارض نسبت به قبل بسیار بیشتر شود؛ اما تنها عوارض مسافت پیمایش شده پرداخت می‌شود.

میر شفیع اظهار کرد: طرح پرداخت عوارض بر اساس پیمایش در مسیر آزادراه تهران - ساوه حدفاصل تهران - رباط کریم به صورت آزمایشی اجرا شده و در مرحله بعد در مسیر کرج - قزوین بین شهر‌های هشتگرد، نظرآباد، محمدیه و مهرگان به اجرا گذاشته می‌شود تا مسافرانی که به این شهر‌ها تردد می‌کنند تنها بخشی از عوارض خود را پرداخت کنند.

معاون ساخت آزادراه‌ها تصریح کرد: رانندگان باید عوارض عبور خود از آزادراه‌های قزوین - رشت، تهران - پردیس، ساوه - سلفچگان، قم - کاشان، کاشان - اصفهان، ارومیه - تبریز، زنجان - تبریز، کنارگذر مشهد، باغچه مشهد و بندر عباس - شهید رجایی را تا پایان تیرماه به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات الکترونیکی شدن عوارض در آزادراه‌ها برطرف شده و ما امیدواریم از ابتدای مرداد ماه و در نهایت تا پایان سال تمام آزادراه‌ها را الکترونیکی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش نشستن نقشه میکشن ببین چطوری باید جیب ملت رو راحتر خالی کنن

    • بدون نام

      جمع کنید این طرحهای آب دوغ خیاری تونو! شما که عرضه اجرای یه طرح رو ندارید چرا برای چاپیدن ملت اقدام میکنید؟!
      من فروردین امسال مسافرت رفتم وقتی برگشتم پیامکی هم برایم نیامد ولی با این وجود رفتم سایت کذایی و عوارضی رو که برای پلاکم بود رو پرداخت کردم بعد از چند روز دوباره به این سایت کذایی مراجعه کردم و دیدم دوباره بدون اینکه به خارج از شهر و مسافرت رفته باشم! مبلغی عوارض برایم درج کرده اند!

    • بدون نام

      خدا به داد ملت برسه با این طرحها بدون دلیل چاپیدن ملت شروع شده و کسی هم نمی تونه ثابت کنه مسافرت نرفته! و ازش هر چقدر دوست دارن با مسافرت یا بی مسافرت خواهند گرفت!!!!!!

    • ش

      طرح پرداخت عوارص به صورت یارانه ای.!!!!!

    • بدون نام

      فقط فکر این هستید چه جوری از مردم بکنید ...

    • بدون نام

      چرا این عوارضی که اعلام می کنند معلوم نیست برای کدام بزرگراه است!!؟

    • بدون نام

      این همه فشاری که وزارت راه برای الکترونیکی کردن آزادراه ها داره میزاره برای مسکن میزاشت الان وضعیت مردم این نبود . واقعا خجالت داره اولویت مملکت ما این بود ؟ عوارض که مردم قبلا هم پرداخت میکردن.متاسفم واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج