۸۷۳۲۷۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین وضعیت پرونده قتل میترا استاد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده قتل میترا استاد در زمره این پرونده‌هاست و اقتضاء رسیدگی ویژه را دارد و پرونده از منظر قضایی یک قتل جنایی و خانوادگی است و بعد پرونده در هیچ مرحله‌ای در دادسرا با ابهام روبه‌رو نشدند.

خبرگزاری فارس: سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره پرونده محمد علی نجفی به اتهام قتل میترا استاد و اینکه در مدت کمتر از ۱۰ روز به این پرونده رسیدگی شده و حواشی‌ که در مورد این سرعت رسیدگی بود، اظهار داشت: سرعت عمل در دستگاه قضایی خواست همه مردم است به ویژه در پرونده‌هایی که بازتاب اجتماعی داشته، برخی پرونده‌ها بازتاب اجتماعی نداشته و احساسات و عواطف عمومی را جریحه‌دار نکرده، هر پرونده‌ای که عواطف عمومی را جریحه‌دار کند با سرعت و به صورت ویژه رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: پرونده قتل میترا استاد در زمره این پرونده‌هاست و اقتضاء رسیدگی ویژه را دارد و پرونده از منظر قضایی یک قتل جنایی و خانوادگی است و بعد پرونده در هیچ مرحله‌ای در دادسرا با ابهام روبه‌رو نشدند و تحقیقاتی که باید در یک پرونده قتل انجام می‌شد، انجام شد. پرونده به قدری روشن و شفاف بود که نیاز به زمان بیش از این نداشت.

وی افزود: توصیه می‌کنم که فضاسازی بی جهت انجام نشود نه در ارتباط با نحوه رسیدگی و نه در ارتباط با محتویات پرونده، پرونده‌های متعدد دیگری هم داشتیم که سریع رسیدگی کردیم چون برخی جریانات سیاسی دنبال آن نبودند مورد تحسین قرار گگرفتیم مانند پرونده قتل بنیتا که هیچ جریان سیاسی پشت آن نبود اما احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد و مورد تحسین قرار گرفتیم همینطور پرونده‌های قتل دیگر مانند پرونده قتل سعادت‌آباد، شهادت امام جمعه کازرون و ... این قبلی از پرونده‌ها اقتضاء دارد رسیدگی ویژه را البته در چهارچوب قانون و مقررات.

وی گفت: این پرونده به دادگاه کیفری شماره یک ارجاع شده و تقاضا داررم کسانی که دسترسی به رسانه دارد و هم رسانه‌ها از حاشیه سازی برای این پرونده‌ها اجتناب کنند، ما با رعایت اخلاق و رعایت قانون می‌توانیم امنیت روانی را به جامعه برگردانیم.

وی بیان داشت: یک نماینده مجلس به من زنگ زد و گفت می‌گویند از شهود این پرونده تحقیق نشده است و من گفتم معنای شاهد چیست؟ یعنی کسی که صحنه جنایت را به چشم خود دیده است، احدی ادعا نداررد در صحنه قتل جز قاتل و مقتول شخص ثالثی وجود داشته است و بنا نیست شاهد بتراشیم، تحقیقات انجام شده است و پرونده را باید قضات شعبه بخوانند و بعد به وکلا اعلام شود که اگر نسبت به پرونده ایراداتی دارند مطرح کنند و اگر ایرادی نبود تعیین وقت دادگاه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسینی

      بابا بسکنید دیگه خسته شدیم قتل این خانم هم مثل سایر قتل ها که اتفاق می افته دادگاه هم رسیدگی می کنه چقدر باید این مطلب وکش میدین .

    • بدون نام

      اینهمه صغری و کبری گفتین و آخرش هم نگفتین وضعیت پرونده تو چه مرحلست !

    • بدون نام

      بگیدقاتل نه متهم

    • مردمی

      از بچه های بالا دستور گرفتند که سریع انجام دهند

    • بدون نام

      خواهشن اینقدر شهرام بهرام نگویید حکمش را اعلام کنید بالاخره اعدام میشه یا نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج