جاباما
۸۷۳۹۰۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زمان بازگشت برانکو به تهران اعلام شد

نائب رئیس باشگاه پرسپولیس: برانکو خودش حرفه‌ای است و خودش مطلع است که حضورش در تیم پرسپولیس بسیار با تیم‌های مختلف عربی تفاوت دارد. ضمن اینکه با هواداران و بازیکنان و مدیران تیم هم ارتباط عاطفی برقرار کرده است که البته این موضوع متقابل است وامیدواریم با حضور او در تهران که البته بلیت برگشت ایشان هم برای ۵ تیرماه است تهران در خدمتشان هستیم و شما مطمئن باشد که برانکو قطعا خواهد ماند.

ورزش سه: نائب رئیس باشگاه پرسپولیس می‌گوید وجوه پرداختی تا قبل از ۲۰ ژوئن به برانکو پرداخت می‌شود و ایشان به ایران برمی‌گردد و کارش را مثل سال‌های گذشته ادامه می‌دهد.

محمدمهدی نبی نایب‌رئیس باشگاه پرسپولیس با حضور دریک برنامه رادیویی در پاسخ به بحث داغ این روز‌های پرسپولیس که همان بودن یا نبودن برانکو ایوانکویچ است چنین اظهارنظر کرده است تیم هیئت‌مدیره جدید درست از زمانی که دربی در ده فروردین برگزار شد در این باشگاه مشغول به کارشده و به همین جهت این هیئت‌مدیره ۶۰ روزی بیشتر نیست که بر سر کار آماده است.

من فکر می‌کنم در این مدت حدود ۲۳ جلسه در باشگاه برگزار کردیم که این تعداد جلسه در این مدت کم در تاریخ هیئت‌مدیره این تیم بی‌سابقه بوده است.

ضمن اینکه تصمیمات مصوب در هیئت‌مدیره پرسپولیس همه به‌صورت جمعی گرفته می‌شود و ما سعی می‌کنیم تا آنجا که می‌شود از اتخاذ تصمیمات فردی پرهیز کنیم، چون که پرسپولیس باید سامان درستی را پیدا کند.

وی در ادامه افزود: ما درهمان موعد، با بحرانی مواجه شدیم. چراکه از ابتدای قرارداد این فصل برانکو یک سنت به ایشان پرداخت‌نشده بود. البته این را هم بگویم که مبالغ قرارداد فصول گذشته توسط آقای طاهری و گرشاسبی تسویه شده بود.

به هر صورت‌جلسات مختلفی گذاشتیم و تقریباً ۶۰ درصد از قرارداد ایشان را پرداخت کردیم. حدود ۴۰ درصد از قرارداد ایشان و همین‌طور بخشی از قرارداد از دستیاران ایشان باقی‌مانده بود.

من در این فاصله یک فرصت کوتاه داشتیم که این بحران را به شکلی مدیریت کنیم که منتهی شد به قهرمانی در لیگ خلیج‌فارس و همین‌طور جام حذفی. وی همچنین افزود: خب قطعاً با توجه به نتایج بسیار خوبی که این تیم در این چندساله اخیر داشته است طبیعی است که او درجا‌های مختلف خواهان هم دارد.

قبل از مرخصی که ایشان باید می‌رفت دو جلسه پیاپی با ایشان داشتیم که در یک جلسه ایشان اعلام کردند که من تمام بازیکنانی که در حال حاضر به‌عنوان استخوان‌بندی تیم هستند همه این‌ها را لازم دارم به‌غیراز کسانی که احیاناً از طرف باشگاه‌های خارجی پیشنهاد دارند و این صلاحدیدی بود که در هیئت‌مدیره بحث‌وجدل شد.

خلاصه به این نتیجه رسیدیم که ایشان دیدگاهشان مناسب تیم است. در بخش دیگر برانکو توسط مدیر برنامه‌اش یادداشت رسمی به آقای عرب داده‌اند که در این یادداشت آمده بود که مطالبات ایشان به همراه ۲۰ در صد از قرارداد فصل آینده ایشان هم پرداخت شود. چون مستحضرید که برانکو برای فصل آینده هم با باشگاه قرارداد دارد.

ما در همین فاصله کمی که بود با حامیان مالی باشگاه و شرکت‌هایی که به‌عنوان اسپانسر باشگاه قرارداد دارند و با سایر مجموعه‌ای که همیشه کمک می‌کنند جلسات مختلفی گذاشتیم که خوشبختانه منتهی شد به نقطه مناسبی که این وجوه به باشگاه واریز شود و فکر می‌کنم که اگر خدا بخواهد در هفته آینده دوشنبه ما بتوانیم که مبلغ را پرداخت بکنیم.

وی درباره صحبت‌های اخیر برانکو مبنی بر رفتن از باشگاه اظهار داشت: من هم یک مطالبی را دیدم که در فضای مجازی صحبت کرده بود البته متعاقبش حتی ایشان مصاحبه را اصلاح کرد و گفتند ما می‌آییم و کار را ادامه خواهیم داد.

به‌هرحال برانکو خودش حرفه‌ای است و خودش مطلع است که حضورش در تیم پرسپولیس بسیار با تیم‌های مختلف عربی تفاوت دارد.

ضمن اینکه با هواداران و بازیکنان و مدیران تیم هم ارتباط عاطفی برقرار کرده است که البته این موضوع متقابل است وامیدواریم با حضور او در تهران که البته بلیت برگشت ایشان هم برای ۵ تیرماه است تهران در خدمتشان هستیم و شما مطمئن باشد که برانکو قطعا خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      پس میاد
      شایدنیاد
      نه میاد
      نمی یاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج