۸۷۴۲۳۳
۳۸ نظر
۵۰۰۹
۳۸ نظر
۵۰۰۹
پ

امیر خجسته: مسئولان، کشور را دوست ندارند!

چند وقتی است، بهای ارز و طلا در بازار‌ها رو به کاهش است؛ اما در همین مدت نه ‌تنها قیمت دیگر اقلام کاهش نداشته، بلکه برخی از کالا‌ها نیز نسبت به چند روز قبل گران‌تر شده است و درواقع روال افزایش قیمت‌ها همچنان در بازار وجود دارد و کسی هم حاضر به کاهش قیمت نیست.

تابناک: چند وقتی است، بهای ارز و طلا در بازار‌ها رو به کاهش است؛ اما در همین مدت نه ‌تنها قیمت دیگر اقلام کاهش نداشته، بلکه برخی از کالا‌ها نیز نسبت به چند روز قبل گران‌تر شده است و درواقع روال افزایش قیمت‌ها همچنان در بازار وجود دارد و کسی هم حاضر به کاهش قیمت نیست.

برخی نمایندگان مجلس بر این باورند که نظارت ناکافی در بازار، باعث این وضعیت شده و اگر این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد، نارضایتی در میان مردم افزایش خواهد داشت. به اعتقاد این افراد، سیستم مدیریت اجرایی کشور تنها دلیل این وضعیت است.

امیر خجسته در گفت‌وگویی اظهار داشت: مردم از نوع مدیریت اجرایی کشور به شدت عصبانی هستند و این روش از مدیریت را که با معیشت مردم سر و کار دارد، به هیچ عنوان قبول ندارند، چون همه چیز در حال گران شدن است، ولی متأسفانه آقای رئیس‌جمهور صحبت از بهتر شدن وضعیت مردم می‌کند.

بهتر است آقایان بیایند و سری به مغازه‌ها بزنند و در بین مردم باشند تا ببینند اوضاع بهتر نشده است. به گفته خود آقایان وزرا، تورم بالای ۵۰ درصد است و البته به نظر من بسیار بیش از این است که می گویند؛ اما کسی حاضر نیست این وضعیت را ببیند. معلوم نیست چرا با مردم این‌گونه برخورد می‌کنند!

سوءمدیریت و تسویه‌حساب‌های سیاسی، دمار از روزگار مردم درآورده و مردم زیر فشار در حال نابود شدن هستند. آنان پایبندی خود را اثبات کرده‌اند و در راهپیمایی‌ها این را به همه دنیا اعلام می‌کنند؛ پس باید گفت، مردم پای ‌کارند و کشور خود را دوست دارند، ولی مسئولان کشور را دوست ندارند و سکوت نموده و کشور را رها کرده‌اند.

وی افزود: ما اعلام کردیم یا کامل سیاست را رها ‌کنید و یا مقتدرانه بایستید و اوضاع را جمع کنید. مشکل ما از آمریکای درون است، آمریکایی‌ها در بازارهای ما احتکار نمی‌کنند، ولی خود ما اخلال در بازار ایجاد کرده‌ایم. آمریکایی‌ها نمی‌توانند به ما ضربه بزنند اما خودمان می‌توانیم ضربه بزنیم.

این نماینده مجلس گفت: مسئولان ما و در رأس آن‌ها وزیر صنعت مسبب این اوضاع است. بلایی که بر سر خودروسازی ما آمده، در تاریخ ایران بی‌سابقه است. ما همان زمان گفتیم که نمی‌توانید بازارهای خودرو را مدیریت کنید. سیاست ۵ درصد سود کمتر حاشیه بازار اشتباه بزرگی بود که صورت گرفت.

بازار ما به دست عده‌ای دلال اداره می‌شود که با برخی از آقایان در ارتباطند. مگر می‌شود پراید ۷ میلیون تومانی، امروز ۵۰ میلیون تومان باشد؟ گویا ویروس بی خیالی در کشور شایع شده که در حال نابودی مردم است!

این نماینده در پاسخ به این که اگر خودروساز نمی‌تواند خودرو تولید و عرضه کند، چرا باید قیمت‌گذاری کند، گفت: اتفاقاً این‌ها خودرو خوب تولید می‌کنند، اما باندها و رانت‌هایی موجود، این خودروها را در بازار به فروش می رسانند.

خودروهای تولید شده خیلی ظریف به وسیله دلال ها به بازار عرضه می شود و با گران ترین قیمت به دست مردم می رسند. متأسفانه وزارت خانه نظارتی ندارد و خودرو تولیدی با هماهنگی و تبانی در بازار آزاد به فروش می‌رسد. من اطلاع دقیقی از این بابت دارم و اگر نمی‌دانند بیایند، من مستندات آن را بدهم.

بسیاری از مردم ما به نان شب خود محتاجند، ولی برخی وزرا در مسیر دیگری سیر می کنند و صحبت از کم خوردن و نخوردن می کنند؛ بنابراین، بهتر است به خودمان بیاییم، چون مردم دیگر بیشتر از این تحمل فشار ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      شیر ننت حلالت

    • بدون نام

      از کرامات شیخ ما این است
      شیره را خورد و گفت شیرین است
      یک کرامات دیگرم دارد
      ابر را دید و گفت میبارد
      زن نو را عروس میگوید
      مرغ نر را خروس میگوید
      آنچه در مشک می رود آب است
      آنچه در چشم می رود خواب است

    • بدون نام

      اکثر مدیران دوتابعیتی هستند یعنی ایرانی نیستند و در حال تکمیل زندگی در خارج هستند همه در فکر رفتن هستند هرکس دستش به دهنش می رسه درفکر رفتن به خارجه..... چون امید به بهتر شدن نداره....اما اگر وضع بهتر بشه میگن برمی گردیم میگن شما بسازین ما برمی گردیم....‌

    • بدون نام

      خوب شما که نماینده مجلس هستید می توانید تمام وزرا و خود رئیس جمهور را استیضاح کنید. از این اهرم قدرت خودتون استفاده نکنید اگر عرضه ندارید استعفا بدید.

    • یاس

      الهی این مسئولین بی غیرت خدا نابودشون کنه

    • بیداری با هوش

      ای فرزند آدم نه به کم قانه میشوی نه به زیاد راضی میشوی . به دل خود نگاه کن
      هر قدر دلت به دنیا بسته باشد
      همان قدر محبت مرا از دلت بیرون کرده ای
      چرا که هیچگاه من محبت خود و محبت دنیا را
      در یک دل جمع نمی کنم

    • ص.م

      ای دل غافل.....بلکه لعنت بر دل سیاه شیطانی.....اگر رئیس جمهور بودن مثل روحانی بودن است که من حداقل صد برابر بهتر بودم اگر رئیس جمهور ایران بودم .

    • بدون نام

      عجب

    • کرار

      خودرو ول کن قوت مردم رو بگیر
      قیمت لبنیات کنترل کنید که از سبد خوراک مردم بیرون رفته

    • بدون نام

      راست میگه بخدا به نان خالی هم محتاج شده ایم آیا خدا راضی در حق ما حقوق بگیران بازنشسته اینقرظلم شود

    • بدون نام

      انتخابات نزدیکه چرااقبلابه فکرتون نرسیده بوداقای نماینده

    • بدون نام

      احسنت
      همیشه حرفت حق هست

    • بدون نام

      ملت دانا!== مدیران دانا// ملت نادان== مدیران نادان

    • ebi

      خدا امواتتو بیامرزه
      کاش بفهمن که صبر مردم هم یه روز تموم میشه

    • بدون نام

      ... ازکشور فقط ثروتش رامیخواهندوجوانانش رابرای مردن ومردمش رابرای اشک و ماتم، عقده سال‌های نداری خودشان..

    • بدون نام

      آقا رو باش تازه فهمیده ۰ خسته نباشی این ابتکارو از کجا آوردی

    • بدون نام

      درود برشرفت، حرف دل مردم همینه

    • قره داغی

      برای مسئولان مشکلات مردم ایران مهم نیست ...

    • بدون نام

      احسنت حرفات کاملا درست و بی نقصه دقیقا همینی هست که میگی

    • بدون نام

      دمت گرم‌ بیدار بشین

    • بدون نام

      شیر مادرت حلالت

    • سعید

      جناب خجسته برخی مسولین جیب خودشون رو دوست دارن نه منافع کشور رو

    • بدون نام

      احسنت خدا شما را دوست دارد چون حق میگویی و دروغگو نیستی نظاره گر ها از ان دنیا نمیترسند ولی بحکم قرانخدا پدرشان را در میاورد انها باعً اشاعه ظلم هستند خدا ابرویشان را قول داده و میبرد

    • بدون نام

      ایکه خداوند طول عمری بخودت وخانوادت بده که مسعولینولیاقت ندارن فقط خودشو دوزی نیکنن احتکارمیکنن خبرازمروم ندارن ولی پای حرف که میشه زر میزنن خدا نابودکنه خوده مسعولین وخانواده شون را حقوق نجومی دوزی دلالی ووو خبرازمروم ندارن که باید من نزدیک ظهرکه بشه بدم برای زن وبچه میوهای گندیده را جمع کنم چقدراین مسعولی ...

    • بدون نام

      آقای نماینده کی از خواب بیدار شده ای
      شاید الآن که نزدیک انتخابات است بیدار شده ای.
      مسئولان کشور را برای حب نفس و داشتن جاه و مقام دوست دارند ولی به روش قاجار که بخوابید که شهر در امن و امان است .
      رئیس جمهوری که از پشت شیشه دودی ماشین ضد گلوله مردم را ارزیابی می کند باید بگوید همه چیزخوب است چرا یکبار نمی آید مثل انسان ساعت 4 بعداز ظهر تا7بعدازظهر مترو سوار شود یا بیاید میدان شوش یا 15دخرداد
      تهران فقط زعفرانیه و آجودانیه و خیابان فرشته و گارد محافظ و شیشه دودی نیست

    • بدون نام

      مقصر مردم نادانند که قدر ارزانی شدید در دولت احمدی نژاد را ندانستند و به به دولت بی تدبیر و نا امید اصلاحطلبان غربگرا رأی دادند؟!!؟؟!؟؟؟!!؟؟؟!؟؟؟!؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم حالت خوبه؟ دوره احمدی نژاد هر دقیقه قیمتها بالا میرفت.

    • بدون نام

      چرا در دولت اصلاحطلب حاکم با بالا و پایین آمدن دلار ، قیمتها بالاتر می روند !؟؟!؟؟؟!؟؟؟!؟؟ در دولت احمدی نژاد در دو سال آخر که دلار بخاطر تحریمهای بیشتر و سنگ اندازی اصلاحطلبان حاکم بالا رفت بیشتر اجناس خارجی و آنهایی که مواد اولیه شان از خارج بود بالا رفت و مواد غذایی تغییری نکرد ولی در دولت اصلاحطلب به بهانه دلار همه چیز بالا می رود!؟؟؟؟!؟؟؟؟!؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟!!؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

    • عرفان

      شیر مادر حلالت.نفسهای آخر مردم قید همه چیزو زدن خدا رحم کنه

    • مصطفی

      خب شما که اینهمه اطلاعات دارین اولا به مردم هم ارائه بدید که بدونن دوما وظیفه و حق قانونی خودتون استفاده کنید وزیر رو سوال و استیضاح کنید سوما نظارت دائم و قانونی همراه با تذکر داشته باشید

    • بدون نام

      هیچ کدام از مسئول ها کشور را دوست ندارند و گرنه این اوضاع مملکت نبود ۹۰ درصد چشم انداز کشور شکل ویرانه و کثیفی دارد از پیشرفت خبری نیست . هیچ چیز سر جای خوش نیست یعنی به عبارتی زندگی رفته رفته برای ایرانیانی که از فرهنگ بالایی برخوردار هستند سخت میشود و این کشور ارزش زندگی نخواهد داشت

    • بدون نام

      هیچ کدام از مسئول ها کشور را دوست ندارند و گرنه این اوضاع مملکت نبود ۹۰ درصد چشم انداز کشور شکل ویرانه و کثیفی دارد از پیشرفت خبری نیست . هیچ چیز سر جای خوش نیست یعنی به عبارتی زندگی رفته رفته برای ایرانیانی که از فرهنگ بالایی برخوردار هستند سخت میشود و این کشور ارزش زندگی نخواهد داشت

    • بدون نام

      حرف محکمی است اگر کشور رادوست داشتند دو تابعیتی نمی شدند ویا بچه های آنها در خارج زندگی وتحصیل نمی کردند وتنها منبع درآمد خوش گذرانی آنها پست های مدیریتی در ایران است.

    • بدون نام

      نماینده که شماهاباشیدکشوربدترهم میشود

    • بدون نام

      اگر مسئولین مثل مردم زندگی کنند و خبری از حقوق بالا و محافظ و زندگی تشریفاتی نداشته باشند اون موقع فقط آدم هایی میان سر کار که هدفشون خدمت به مردمه
      با این همه حقوق و قدرت و زندگی شاهانه شاید خیلی از مردمم جای اونا باشن مثل اونا رفتار میکنند
      پس قانون ما بیشتر مشکل داره نه مردم و مسئولین

    • بدون نام

      درود بر شرفت
      انرژیم بیاد طرفت

    • بدون نام

      لااقل این چندماه مانده به پایان دوره مجلس فعلی یک حرکت اساسی بایدنماینده هاازخودبروزدهندتاعبرتی برای دولتهاومسولین آینده هاشودوظاهرابجزبااستیضاح وضرب العجل به رییس جمهورهیچ راه دیگری وجودنداردوبایدتعارفات سیاسی وجناحی راکنارگزاردمملکت باتعارف وتلقینات مصلحتی که بعضادشمنان ونفوذیهایشان القامیکنند اگرپیش رودهم لاک پشتی ومعلولانه تمشیت ومدیریت میشود.

    • بدون نام

      این مسوولین فقط به درد جرز لای دیوار میخورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج