جاباما
۸۷۵۰۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مادر شیرمحمدعلی: نگذارید خون فرزندم پایمال شود

وکیل خانواده علیرضا شیرمحمدعلی تأکید کرد: مادر موکلم از رئیس جدید قوه قضائیه درخواست دارد تا نگذارد خون فرزندش پایمال شود.

خبرگزاری ایلنا: وکیل خانواده علیرضا شیرمحمدعلی تأکید کرد: مادر موکلم از رئیس جدید قوه قضائیه درخواست دارد تا نگذارد خون فرزندش پایمال شود.

محمدهادی عرفانیان کاسب درباره رسیدگی به پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی گفت: علیرضا پرونده‌ای با ۳ عنوان اتهامی از قبیل توهین به مقدسات، توهین به مسئولان رده بالای نظام و تبلیغ علیه نظام داشت که در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، آقای قاضی مقیسه برای ایشان حکم ۸ سال زندان اعلام کردند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: من نتوانستم با موکلم ملاقاتی در زندان داشته باشم، زمان دادگاه تجدیدنظر موکلم هم ۱۸ تیرماه تعیین شد.

وی ادامه داد: زمانی که اردیبهشت ماه وقت رسیدگی مجدد تعیین شد، به شعبه تجدیدنظر مراجعه کردم خوشبختانه قضات با وکالت من موافقت کردند.

عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: پرونده را مطالعه نکرده بودم، شعبه در این مورد بسیار با من همکاری کرد و وقت را هم بر اساس استمهال من برای تجدیدنظر در تاریخ ۱۸/ ۴ /۹۸ تعیین کردند.

وکیل شیرمحمدعلی یادآور شد: علیرضا اعتصاب غذا کرده بود تا او را به زندان اوین منتقل کنند به گفته مادرش در تماس‌هایی که با او داشته تلفن قطع می‌شده و در زندان رفتار خوبی با وی نداشتند.

وی تاکید کرد: گویا علیرضا با آن دو فردی که او را به قتل رساندند بسیار خوب بوده و با آنها صحبت می‌کرده و ارتباط داشته است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: سوال اینجاست که چطور آن شب درب سلول باز بوده و آن دو فرد دست به چنین اقدامی زده‌اند.

وی تصریح کرد: فرض کنید درگیری هم صورت گرفته در این درگیری‌ها طرف متوجه نیست و با چاقو یا تیری ۲ الی۳ ضربه وارد می‌کنند. اما در درگیری آن شب بیش از ۳۰ ضربه زده شده که چند مورد آن به طرف شاهرگ و یک ضربه شدید به قلب زده شده به طوری که گوشت آن قسمت درآورده شده است تمامی این موارد از لحاظ حقوقی برای ما ابهام دارد.

عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: رئیس زندان، افسر نگهبان و سایر مسئولان زندان در این خصوص باید پاسخگو باشند.

وی در خاتمه گفت: مادر علیرضا از آقای حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی می‌خواهد که خون فرزندش و کسانی که سرنوشتی مانند وی دارند پایمال نشود و کسانی که در این قضیه قصور داشته‌اند مشخص شوند و همچنین اصل تفکیک زندان هم اجرایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج