جاباما
۸۷۵۸۲۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری جرج کلونی جعلی در تایلند!

پلیس تایلند یک مرد ایتالیایی و همسرش را که سال‌ها با جعل هویت جورج کلونی، بازیگر سرشناس آمریکایی، کسب و کار اینترنتی در زمینه لباس ومد به راه انداخته بود، دستگیر کرده است.

بانی فیلم: پلیس تایلند یک مرد ایتالیایی و همسرش را که سال‌ها با جعل هویت جورج کلونی، بازیگر سرشناس آمریکایی، کسب و کار اینترنتی در زمینه لباس ومد به راه انداخته بود، دستگیر کرده است.

به گزارش یورونیوز، فرانچسکو گالدلی ۵۸ ساله و وانیا گوفی ۴۵ ساله که از سال ۲۰۱۳ میلادی در لیست قرمز مظنونان اینترپل قرار داشتند، روز شنبه ۲۵ خردادماه (۱۵ ژوئن) در خانه‌ای در حومه پاتایا دستگیر شدند. عملیات دستگیری این زوج با همکاری پلیس تایلند و ایتالیا برنامه‌ریزی و اجرا شد.

دستگیری جرج کلونی جعلی در تایلند!

به این زوج لقب «بانی و کلاید»، زوج تبهکار آمریکایی که در دهه ۳۰ میلادی به سبب درگیری‌های متعددشان با پلیس و همچنین انعکاس ماجراجویی‌های قضایی آنها در روزنامه‌ها مشهور شدند، اطلاق شده است.

بخش پیشگیری از جرایم پلیس تایلند در بیانیه‌ای گفت که آقای گالدلی در جریان بازجویی خود اقرار کرده است که با جعل هویت جرج کلونی افراد را فریب داده و متقاعد کرده با ارسال وجه نقد برای راه‌اندازی یک فروشگاه لباس به وی کمک کنند.

جرج کلونی از این زوج شکایت کرده بود و در سال ۲۰۱۰ با حضور در دادگاهی در ایتالیا علیه آن‌ها شهادت داده و گفته بود که این زوج برای کسب و کار خود در حوزه مد و لباس نام و امضای او را جعل کرده‌اند.

دستگیری جرج کلونی جعلی در تایلند!

این زوج همچنین به چندین مورد کلاهبرداری و جعل در ایتالیایی متهم شده بودند. این دو در همان سال برای اینکه بازداشت نشوند از ایتالیا گریختند و زندگی جدید خود را در تایلند پایه‌ریزی کردند.

آن دو در تایلند هم کارهای خلاف خود را ادامه دادند. به‌طور مثال ساعت‌های تقلبی مارک رولکس را به‌صورت آنلاین می‌فروختند یا تصاویر اجناس گرانقیمت را تبلیغ می‌کردند اما جای آن بسته‌های کوچک نمک را پست می‌کردند.

آن‌دو برخی کالاها را با عکس و امضای جرج کلونی تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند که این هنرپیشه کیفیت کار آن‌ها را تایید کرده است.

پاتایا شهری توریستی در تایلند است که در صد کیلومتری بانکوک، پایتخت این کشور قرار گرفته است. این شهر به محل اختفاء اعضای مافیا و خلافکاران نیز شهره است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کجاش 58 ساله ست؟ بعد کجاش شبیه جرج کلونیه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج