۸۷۶۲۹۱
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

نماینده همدان: روحانی مثل اردوغان حرف بزند

امیر خجسته، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت قوانین را اجرا می‌کند، بنابراین باید برنامه بدهد مجلس هم حمایت و همکاری می‌کند. اما برنامه‌ای برای حوزه اقتصادی نداریم و در این بخش سرگردان هستند.

اعتمادآنلاین: امیر خجسته، نماینده همدان و عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر لزوم ارائه گزارش از سوی دولت به منظور کنترل تورم و کاهش مشکلات معیشتی مردم، گفت: ارائه برنامه مدون و نظارت دقیق می‌تواند موجب کاهش تورم و مشکلات معیشتی مردم شود. اگر دولت برای کنترل تورم برنامه داشته باشد و مجلس هم کنترل کند، قطعاً شرایط مناسب خواهد شد.

او ادامه داد: ما در کشور قاطعیت نیاز داریم، در این صورت دست دلالان و قاچاقچیان قطع می‌شود. همه می‌دانند که دلالان و قاچاقچیان چه کسانی هستند، بنابراین باید برای آنها تعیین تکلیف کنیم و به این منظور برنامه‌ دهیم. به ضرس قاطع می‌گویم که اگر دولت عزمش را جزم کند و دستگاه نظارتی هم برای حل این مساله ورود کند، می‌توانیم دست قاچاقچیان و دلالان را کوتاه کنیم.

این نماینده مجلس، در خصوص چرایی عدم برخورد با دلالان و قاچاقچیان به‌ رغم شناخت این افراد، گفت: همه می‌دانند که چه کسانی ارز دولتی دریافت کرده‌اند و بنده هم ۳۰ نفر از مفسدان اقتصادی را به قوه قضاییه معرفی کرده‌‌ام و دستگاه قضایی برای برخورد با این افراد ورود کرده است. با آمدن آقای رئیسی این امید شکل گرفته که در بحث مفاسد و قاچاق به طور قاطع ورود کنند.

خجسته تاکید کرد: دولت باید برای کاهش تورم و حل مشکلات معیشتی مردم برنامه بدهد و ساکت نباشد. اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، چگونه نسبت به کوچک‌ترین مساله عکس‌العمل نشان می‌دهد، وارد صحنه می‌شود، برخورد می‌کند، در مورد دلار صحبت می‌کند و مردم دلار را در خیابان آتش می‌زنند؟ ما چنین حسی را از رئیس‌جمهور می‌خواهیم.

او تاکید کرد: مجلس قوانینی را مصوب کرده، دولت باید آن را اجرا کند اما اجرا نمی‌کند. قوانین یکی پس از دیگری می‌ماند؛ برای مثال چرا تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی و حقوق کارمندان عملی نشده است؟ دولت باید عمل کند و مجلس باید نظارت کند. مجلس باید قدرت نظارتش را بالا ببرد.

این عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اصل نود تصریح کرد: دولت قوانین را اجرا می‌کند، بنابراین باید برنامه بدهد مجلس هم حمایت و همکاری می‌کند. اما برنامه‌ای برای حوزه اقتصادی نداریم و در این بخش سرگردان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موقعی ک شما به امور فرعیه مشغول بودید ، ترکیه جهش اقتصادی خود را انجام داد و ررررررررفت ، خواب دیدی خیر باشه ! گویا تو این کشور نبوده ! ولی نه احتمالا اونم نرفته سر کلاس بشینه !

    • بدون نام

      زیاد جدی نگیرین ، این فقط رای میخواد

    • بدون نام

      دولت یعنی آقای نوبخت هرچه ایشان بگن مجلس بی لیاقت چراحتی یکباراین فردرافراخوان نکردیدچرابایدابلاغیه مجلس درخصوص افزایش حقوق رااجراء نکنه وشمامجلسیها رازیرسوال میبرد

    • بدون نام

      اقای روحانی و جهانگیری و وزرا هیچ برنامه ای برای کنترل تورم ندارند ولی برای ایجاد تورم تا دلتون بخواد برنامه و حرف دارن

    • بدون نام

      اردوغان اگه محکم حرف می زنه پشتش به برق و گاز با بهای کم ایران گرمه! اگر کشوری مثل ایران به خاطر نجات خود از تنگنا با ترکیه سر و کار. نداشته باشه، ترکیه با اون همه مشکلات را خورد می کنند. چین هم همینطور.

    • بدون نام

      برادر من اونهایی که دلار اتش میزنن دلالان و قاچاچیانشان خودی نیستن

    • سردار اسلام

      انشالله موفق مشی رای میاری . فقط مملکتو درهم برهم نکن فردا دوباره پشیمون میشی

    • محمدصادق اسماعیلی

      شما برای استان همدان در این مدت نمایندگی چکار کردید؟چرا جوونهای همدان تو غربت دنبال کارن؟؟؟دو صد گفته چون نیم کردار نیست آقای خجسته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج