جاباما
۸۷۶۴۳۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

برانکو: بند فسخ قرارداد ۳۰۰هزار یورویی دارم

برانکو مدعی شده بندی در قراردادش با باشگاه پرسپولیس گنجانده که می‌تواند با پرداخت ۳۰۰ هزار یورو غرامت از این تیم جدا شود و الاهلی عربستان هم حاضر است این پول را بپردازد.

خبرورزشی: برانکو ایوانکوویچ گرچه از ایران رفته، اما ارتباط خود با رفقای ایرانی را قطع نکرده است. دیروز یکی از دوستان فوتبالی برانکو که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به ما خبر داد با این مربی کروات تماس تلفنی داشته است.

او گفت برانکو در این تماس تلفنی مدعی شده بندی در قراردادش با باشگاه پرسپولیس گنجانده که می‌تواند با پرداخت ۳۰۰ هزار یورو غرامت از این تیم جدا شود و الاهلی عربستان هم حاضر است این پول را بپردازد.

برانکو: بند فسخ قرارداد ۳۰۰هزار یورویی دارم

با شنیدن این خبر به یاد مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی افتادیم. باشگاه یوونتوس ایتالیا خواهان استخدام این مربی شد و تیم انگلیسی هم درخواست ۷ میلیون یورو برای صدور رضایتنامه‌اش کرد.

باشگاه یوونتوس هم که در میان تیم‌های اروپایی به مفت‌بری شهره شده، قصد دارد سر و ته قضیه را با یک میلیون یورو هم بیاورد و... در مجموع باید گفت چنین مراوداتی در دنیای فوتبال مرسوم است، اما رسم نیست یک مربی خارجی بند جدایی فسخ قرارداد آن هم به مبلغ ۳۰۰ هزار یورو بگذارد!

معمولاً باشگاه‌های صاحبنام اروپایی روی بازیکنان ستاره خود قیمت یا همان بند فسخ قرارداد می‌گذارند. مثل اتلتیکو مادرید که ۲۰۰ میلیون یورو بند فسخ قرارداد برای گریزمان گذاشته که این رقم نیز هر سال کاهش پیدا کند.

برانکو در حالی از پرسپولیس رفته که خیالش بابت قرارداد فصل آینده راحت است. مرد کروات هم مثل همه مربیان و بازیکنان خارجی که به ایران آمده و رفتند شاید همین ۳۰۰ هزار یورو را هم ندهد چراکه مدیران فوتبال ما بلد نیستند با خارجی‌ها قرارداد ببندند.

متأسفانه نه نظارتی روی قرارداد خارجی‌ها انجام می‌شود و نه مدیران بی‌دقت و اهمال‌کار جریمه می‌شوند وگرنه دوستان جرأت نمی‌کردند با مربی پرسپولیس چنین قراردادی منعقد کنند.

البته مدیران فعلی پرسپولیس هنوز مدعی هستند در قرارداد برانکو هیچ بندی وجود ندارد و او به خاطر اینکه یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، باید به ایران برگردد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه دیگه دهنتو ببند.یجور کلاس میزاره انگار قهرمان آسیا شدیم.

    • سید

      از تیم با سابقه قهرمانی در جام ولایت بیش از این انتظار نمیره
      استقلال دو تا ستاره برای قهرمانی در آسیا داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا دوتا جامي كه آورديد كه يكش بذور شمشير به اف اي سي اون زمون چهار تيم جمع جور كرديد قهرمان شديد يكشم نصف بازيكنانش از تيم هاي ديگه از جمله پرسپوليس بود اگه يادتون باشه اگرم يادتون نيست بر سرچ كنيد متوجه ميشد. بعدشم اين حرفا به خاطر سوزش زياده

    • بدون نام

      چون مدیران هم دلالند

    • بدون نام

      بر می گرده منتها کمی صبر لازممممممه!؟

    • سرخ

      کیروش خوب اینو شناخته بود که گفت ترسیدی بعد از جام جهانی 2006 به ایران برگردی و فرار کردی ،اینم واسه تیم ملی اومده بود و قصد داشت کیروش رو خراب کنه جاشو بگیره،الانم پولش حاضر بود ولی بازم فرار کرد،من پرسپولیسیم لطفا پرسپولیسا این بزدل رو ول کنن،میترسید فصل بعد نتیجه نگیره مثل اخرای فصل

    • بدون نام

      حتمآ مدیران بی کفایت پرسپولیس سواد خواندن انگلیس را ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج