۸۷۶۹۲۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

سازمان نقشه‌برداری: پهپاد آمریکا بر فراز آب‌های ایران سرنگون شد

سازمان نقشه برداری کشور در پاسخ به ادعاها درباره محل سرنگونی پهپاد آمریکایی، تأیید کرد؛ پهپاد جاسوسی آمریکایی بر فراز آب‌های سرزمینی ایران سرنگون شده است.

خبرگزاری ایسنا: سازمان نقشه برداری کشور در پاسخ به ادعاها درباره محل سرنگونی پهپاد آمریکایی، تأیید کرد؛ پهپاد جاسوسی آمریکایی بر فراز آب‌های سرزمینی ایران سرنگون شده است.

سازمان نقشه برداری کشور در بیانیه‌ای تأیید کرد: در پی سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا و اعلام مختصات محل انهدام آن، در برخی محافل رسانه‌ای و بین‌المللی به ویژه منابع آمریکایی؛ درباره اینکه این پهپاد در مرز آبی ایران ساقط شده یا نه، سوالات و ابهاماتی مطرح شده است.

بر اساس داده‌های دریافتی و محاسبات انجام شده توسط متخصصان سازمان نقشه برداری کشور، پهپاد آمریکایی در مختصات ٤٣ً ٢٩َ ٢٥ْ شمال عرض جغرافیایی و ٢٥ً ٥٢َ ٥٧ْ شرق طول جغرافیایی، در ۸ مایلی خط ساحلی جمهوری اسلامی ایران در سواحل هرمزگان حدفاصل «کرتان» و «کوه مبارک» منهدم شده است.

محدوده دریای سرزمینی بر اساس کنوانسیون ۱۹۸۲ حقوق دریاها، دوازده مایل دریایی (هر مایل دریایی حدود ۱۸۵۲ متر است) از خط مبدأ ساحل دریا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، بر این اساس محل سقوط پهپاد آمریکایی قطعاً در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است و هیچ شبهه‌ای در این باره وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوری میگید سازمان نقشه برداری هر کس ندونه میگه ایران چه تکنولوژی داره سیل میاد نمیدونین زلزله میاد نمیدونین بارندگی میشه نمیدونین گردو خاک میشه نمیدونین اما پز دادن رو خوب بلدید

    • بدون نام

      به هر صورت این طناب کشی به هر طرف کشیده بشه بوی یک درگیری تمام عیار حس می شه.

    • بدون نام

      شاهد روباه دمشه

    • بدون نام

      اگر ثابت شود که در خارج از محدوده هواپیما مورد اصابت قرار گرفته خیلی اتفاقات خواهد افتاد. قطعا ما در جنگ کلاسیک هم سطح آمریکا و هم پیمانانش نخواهیم بود.

    • بدون نام

      چاپ یه عکس از صفحه رادار طبقه بندی نداردحتی هواپیمای مسافربری که از کریدور عبور میکند ( در حد متر ) هم قابل تشخیصه ؛ وقتی وارد حریم ما شده دیروزم اشاره کردم؛ مثل جنگنده روس که ترکیه فوری هم زدش هم عکسشو در جراید خودش گذاشت چون سامانه هوشمند مویی از خط رد شده عمل کرد بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج