۸۷۷۰۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تسهیل در انتقال محکومین ایرانی در ارمنستان

در دیدار رئیس کانون وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با آرتاک آساطوریان معاون وزیر دادگستری ارمنستان که امروز صورت گرفت، مسئله حمایت از حقوق اتباع دو کشور بویژه محکومین به جرائم مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: در دیدار رئیس کانون وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با آرتاک آساطوریان معاون وزیر دادگستری ارمنستان که امروز صورت گرفت، مسئله حمایت از حقوق اتباع دو کشور بویژه محکومین به جرائم مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر پیوندهای تاریخی و فرهنگی بین ایران و ارمنستان و سفر هیأت‌های قضائی دو کشور، از همکاری بین ارگان‌های قضائی و بویژه نهادهای مدنی و غیر دولتی در حمایت از اتباع خود استقبال نموده و مشارکت و ارتباط بین کانون‌های وکلای ایران و ارمنستان را در رسیدگی به جرایم صورت گرفته و دادن مشاوره‌های حقوقی به متهمین را مهم و تأثیر گذار دانستند.

آساطوریان معاون وزیر دادگستری ارمنستان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ساختارهای حاکمیتی ارمنستان و بویژه وزارت دادگستری این کشور، رفتار مناسب با زندانیان خارجی (نظیر زندانیان ایرانی) را برای انجام مناسک مذهبی، برپایی جشن‌های ملی و … را از حقوق اولیه زندانیان دانست که در تمامی زندان‌های ارمنستان در حال اجرا می‌باشد.

امینی رئیس کانون وکلای کشورمان نیز ضمن استقبال و تشکر از دولت ارمنستان با تاکید بر انعقاد یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و ارمنستان برای مبادله و انتقال محکومین دو کشور، خواستار ارائه تسهیلات بیشتر برای انتقال زندانیان دربند دراین کشور شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری کشورمان همچنین تلاش‌های سفارت کشورمان جهت انتقال محکومین ایرانی به کشورمان، خواستار استفاده از نهادهای مدنی نظیر کانون‌های وکلای دو کشور برای تسهیل معاضدت های قضائی بین ایران و ارمنستان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع. ن

      خیلی عالی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج