۸۷۷۰۴۲
۸۵ نظر
۱۲۰۸۲
۸۵ نظر
۱۲۰۸۲
پ

زنانگی‌هایی که برای مرد‌ها جذاب است، اما در واقع نیست!

شاید شگفت زده شوید اگر بدانید چیز‌هایی که همیشه فکر می‌کردید برای مرد‌ها جاذبه دارد در واقعیت این طور نیست و خرد و منطق نیز پشتوانه‌ی آن است. چیز‌هایی مانند بسیار خوش اندام بودن یا پوستی درخشان و بی‌عیب داشتن، آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید برای مرد‌ها مهم نیست.

برترین‌ها: آشنایی با جنس مخالف در دنیای دیجیتال امروز همیشه هم کار ساده‌ای نیست. به نظر می‌رسد انتظاری که زن‌ها از مرد‌ها دارند و برعکس، هر روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود. از آن طرف هم کارشناسان، خانواده و دوستان هر کدام نظر خود را در مورد این انتظارات دارند. به جای اینکه این همه گوناگونی و تناقض شما را آشفته کند، بهتر است با ما همراه باشید تا با کمک علم و پژوهش‌هایی که در این مورد انجام شده، تا حدودی به جواب برسیم.

شاید شگفت زده شوید اگر بدانید چه چیز‌هایی که همیشه فکر می‌کردید برای مرد‌ها جاذبه دارد در واقعیت این طور نیست و خرد و منطق نیز پشتوانه‌ی آن است. چیز‌هایی مانند بسیار خوش اندام بودن یا پوستی درخشان و بی‌عیب داشتن، آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید برای مرد‌ها مهم نیست، با ما همراه باشید.

زنی که باریک و لاغر است

خیلی از افراد حاضرند هر کاری بکنند و هر هزینه‌ی هنگفتی لازم است بپردازند تا کاملا لاغر شوند. مرد‌ها هم دوست دارند همسرشان باریک اندام و لاغر باشد، اینطور نیست؟ شواهد حاکی از آن است که اینطور نیست. مطالعات نشان می‌دهد در مورد نحوه‌ی توزیع چربی در بدن، یک شاخص وجود دارد که در واقع معتبرترین معیار مرد‌ها برای جذاب بودن یک زن است: نسبت دور کمر به باسنش (WHR) که بهتر است چیزی حدود ۰.۷ باشد.

طبق یافته‌های علمی، شاخص توده بدنی یا BMI تاثیر زیادی از جهت جذب جنس مخالف شدن ندارد؛ بنابراین فرقی نمی‌کند شاخص توده بدنی‌تان چقدر است، بالاست یا پایین، اگر نسبت جادویی بین دور کمر و دور باسن‌تان دارید، در نظر مرد‌ها جذابید.

زنی که همیشه مراقب و محافظه کار است

زنانگی‌هایی که برای مرد‌ها جذاب است، اما در واقع نیست!

وقتی پای انتخاب شریک زندگی به میان می‌آید، مرد‌ها کسی را می‌خواهند که بتوانند تمام مدت روی او حساب کنند درست است؟ کسی که از تمام قوانین پیروی کند و هرگز وارد موقعیت‌های ریسک پذیر نشود. دختری که از تمام ورزش‌های خطرناک دوری کند و در خانه بنشیند و پا به پای همسرش پُرخوری کند و فیلم تماشا کند!

اما اینطور نیست. دانشمندان بررسی کردند که مردان و زنان چگونه رفتار‌های مختلف ریسک آمیز را تعریف و دریافت می‌کنند، مثلا تعامل با حیوانات خطرناک و دست زدن به آتش. چیزی که آن‌ها دریافتند این بود که مرد‌ها و زن‌ها جذب افرادی شده بودند که در ریسک‌های خطرناک شرکت کرده بودند، ریسک‌ها و خطراتی مشابه آن‌هایی که نیاکان ما تجربه‌اش می‌کردند. اما مرد‌ها و زن‌ها هر دو نسبت به ریسک‌های دنیای مدرن مانند نبستن کمربند ایمنی هیچ علاقه و توجهی نشان نداده بودند.

زنی که صدای جذابی دارد

شاید تصور کنید همه‌ی مرد‌ها صدای جذاب زنانه را دوست دارند، اما علم چیز دیگری نشان می‌دهد. در واقع مرد‌ها زن‌هایی را ترجیح می‌دهند که صدای‌شان فرکانس بالایی دارد. مخصوصا صدایی با فرکانس بالا که با صدای تنفس همراه است برای مرد‌ها جذاب‌تر است، زیرا آن را با سایز بدنی کوچک مرتبط می‌دانند.

زنی که بتواند همیشه او را بخنداند

اگر قرار است رابطه‌ای را شروع کنید که شاد و سالم باشد، باید بتوانید با طرف مقابل‌تان بخندید. چه کسی هست که اهل خنده و شوخی بودن را در لیست خواسته‌هایش قرار ندهد؟ البته وقتی صحبت از انتخاب شریک زندگی می‌شود، این موضوع به همین سادگی نیست. هر چند بیشتر خانم‌ها همسری می‌خواهند که بتواند آن‌ها را بخنداند و شاد کند، اما علم می‌گوید مرد‌ها به دنبال چنین چیزی در زن‌ها نیستند. آن‌ها جذب زن‌هایی می‌شوند که به جوک‌ها و شوخی‌های آن‌ها بخندند.

ضمنا برای مرد‌ها خیلی مهم است که شما آن‌ها را در یک رابطه‌ی بلند مدت نیز اهل شوخی و خنده بدانید، چون معمولا خود مردها، زن‌های اهل شوخی و خنده را بیشتر اهل روابط کوتاه مدت یا دوستی‌های افلاطونی می‌دانند.

زنی که بالا تنه‌ی بسیار بزرگی دارد

اگر شما هم اصرار دارید سایز سینه‌های‌تان را با کمک انواع سوتین‌های اسفنجی و جک دار و پد دار و ... بزرگ‌تر جلوه دهید، پس حتما فکر می‌کنید در نظر یک مرد، سینه هر چه بزرگ‌تر بهتر، اما اینطور نیست. حتما می‌گویید پس اینهمه عمل جراحی برای بزرگ کردن سینه برای چیست، غیر از این است که مرد‌ها سینه‌های بزرگ‌تر را جذاب‌تر می‌دانند؟

جالب است بدانید تحقیقات علمی نشان داده این طور نیست. علی رغم کلیشه‌ها و قالب‌هایی که القاء می‌شود، مرد‌ها بیشتر جذب سینه‌هایی با سایز متوسط می‌شوند؛ نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک.

زنی که صورتی جوان و بدون هیچ خطی و چروکی دارد

زنانگی‌هایی که برای مرد‌ها جذاب است، اما در واقع نیست!

پذیرفتن بالا رفتن سن، ساده نیست. با افزایش سن، نه تنها احساس‌تان دچار تحولاتی می‌شود بلکه ظاهرتان نیز کم کم شکل دیگری می‌گیرد. شاید همه‌ی ما کم و بیش تلاش کنیم آثار افزایش سن را محو کنیم، اما سن و سال، کار خودش را می‌کند و جلوه‌اش اجتناب ناپذیر است و هیچ کرم ضد چروکی نمی‌تواند خطوط صورت را از بین ببرد. خیلی از خانم‌ها ممکن است تمام سعی خود را بکنند تا تمام خطوط ریز چهره‌شان را قبل از قرار محو کنند، چون مرد‌ها صورتی صاف و بی‌خط و خطوط را می‌پسندند که حکایت از جوانی و شادابی صاحبش دارد، مگر اینطور نیست؟ اشتباه می‌کنید.

شاید باور نکنید، اما داشتن یک صورت کاملا جوان و بدون هیچ خطی، همیشه هم چیزی نیست که مرد‌ها را جذب کند. مطالعات نشان می‌دهند بعضی از مردها، در زمینه‌ی انتخاب شریک زندگی، زنانی را می‌پسندند که ظاهری بالغ‌تر و پخته‌تر دارند. چرا؟ مردانی که مادران‌شان هنگام تولد آن‌ها بالاتر از سی سال داشته، زن‌های سنین بالاتر را جذاب‌تر از زن‌های جوان می‌دانند! علت دقیق آن هنوز مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که تجربه‌ی ارتباط محکم و صمیمی که این مرد‌ها با مادران خود داشته‌اند، علت این امر باشد. چنین مرد‌هایی وقتی یک زن پخته‌تر را می‌بینند، احساس خیلی بهتری به او دارند؛ این هم از عجایب دنیای مردانه!

زنی که شبیه مادرش نباشد

ما با وجود اینکه عاشق پدر و مادر خود هستیم، طبیعی است که نمی‌خواهیم با آن‌ها ازدواج کنیم. به همین دلیل احتمالا دوست نداریم با کسانی ازدواج کنیم که شبیه والدین‌مان باشند، اما واقعیت عجیب است. با نگاهی به یافته‌ها و آمار جمع آوری شده می‌توانیم ببینیم که مرد‌ها به طرز عجیب و پیچیده‌ای جذب زن‌هایی می‌شوند که رنگ چشم‌ها و موهای‌شان شبیه مادرشان است. یک موضوع جالب دیگر هم اینکه تحقیقات نشان می‌دهد مرد‌ها بیشتر جذب زن‌هایی می‌شوند که هم قد مادرشان باشد!

زنی که هرگز با دوستانش بیرون نرود

هیچ چیزی لذت بخش‌تر از این نیست که شبی را با دوستانت سر کنی، کاملا آسوده و بیخیال باشی و هر چه دوست دارید بگویید و بخندید بدون اینکه کسی قضاوت‌تان کند. اما کدام مردی از چنین زنی خوشش می‌آید؟ خیلی هم مطمئن نباشید، چون شواهدی وجود دارد که می‌گوید داشتن چنین عادت و خصوصیتی می‌تواند به طرز شگفت انگیزی شما را در نگاه مردان جذاب‌تر کند.

طبق یک پژوهش، مرد‌ها (و زنها) تمایل دارند گروهی از افراد را پیدا کنند که تک تک اعضای آن جذاب و دوست داشتنی باشند و این یعنی اینکه اگر شما با این افراد وقت بگذرانید، در نظر دیگران جذاب‌تر از آنی خواهید بود که تنهایی سپری کنید. پس گروه دوستان‌تان را رها نکند، حتی اگر مشغله‌ها و فشار‌های زندگی باعث می‌شود به سختی بتوانید دور هم جمع شوید.

منبع: thelist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون مورد آخر رو نمیتونم هضم کنم. اصلا نمیتونم فردی با تتو و پیرسینگ رو تحمل کنم.

      پاسخ ها

      • mohammad

        ظاهرا این خانم نویسنده محترم ،خانم بانکی، کار نداره که این مطلبو که ترجمه کرده به درد فرهنگ اسلامی ما میخوره یا نه.جذابیت مورد نظر مقاله فقط جنسیه و ظاهرا این خانم فقط داره مقالات رو فقط ترجمه می کنه و شما تو سایت می ذارید و به بقیه موارد اصلا کارندارید.

      • بدون نام

        یه سری معیاراشم اصلا در مورد کشور ما درست نیست

      • بدون نام

        همه این مواردپیش زمینه قالب کردن موردآخری به کانون خانواده هاومابین همسران بود!البته با موذی ترین روش ممکن!

      • بدون نام

        پارکتونو عوض کنید

    • اردشیر

      آره همش خوب بود، من تایید میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشالا یه دختر صدا کلفت گیرت بیاد

      • بدون نام

        بدون نام لایک
        باحال گفتی

    • بدون نام

      همش نوشتین مردها چی می خوان یعنی زنها باید خودشان را به سلیقه مردها بیارایند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دیگه چجور بشری هستی؟
        همه ی موجودات دوس دارن جذاب باشن.خودتو به دکتر نشون بده

      • بدون نام

        خیلی خوب بابااااا
        اینقدر هی زن و مرد میکنید
        به درک. تو به مطالبی که گفته شده اصلا عمل نکن نهایتش حیوون هم نگات نمیکنه

    • بدون نام

      یک زن اول باید به خودش فکر کنه ببینه خودش چی دوست داره ،زنها باید برای خودشون زندگی کنن ،خودشون باشن ،اونموقع میتونن یه مرد رو هم خوشبخت کنند

    • بدون نام

      کامنتای این مطلبو فقط آقایون باید بزارن

    • بدون نام

      آقایون! واقعا اینطوریه؟؟

      پاسخ ها

      • مصطفی

        نه منکه اصلا از دخترهایی که صدای بلند دارن خوشم نمیاد اه صدای دختر باید ظریف باشه

      • حسین

        بعضیاش درست نیست
        صدا خوبه ظریف باشه
        یا دختر باید لاغر و قدبلند باشه

      • بدون نام

        چه فرقی می کنه زن برای خودش هست نه برای مرد
        اینها برن به درک

    • بدون نام

      چرت و بی معنی

    • بدون نام

      حالا مردها خودشون چین که زنها بخوان اونجوری باشن که مردها دوست دارن !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرادی متوهم و خود بزرگ بین هستن
        زن هر جوری که باشه از سرشون زیاده

      • بدون نام

        خودت کی هستی مگه مردها چکارت کردن؟

      • alu

        مرد ها هرچی باشن زنشونو‌.....

    • رضا

      من با این جمله موافق نیستم مردها بالا تنه بزرگ رو دوست ندارند.اتفاقا برعکس هرچه بزرگتر باشه مردها بیشتر جذبش میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارد بخوره توی اون مغز منحرفت

      • بدون نام

        کارد بخوره توی اون مغز منحرفت

      • بدون نام

        اصلا مهم نیست چی دوست دارین برین به درک

    • بدون نام

      خیلی ممنون که در مقالاتتون ارزش زن رو در حد جنس و کالا پایین میارید و بهمون میگید باید چه جوری باشیم تا پسندیده بشیم!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • رضا

        خوب واقعیتها رو میگه

      • بدون نام

        دقیقاً
        حالم از این مطلب بهم خورد
        و اگر زنی در تلاش هست بدونه چطور مرد پسند بشه فقط باید به حالش تاسف خورد

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        زهر مار، در مورد هر خبری که میشه الکی زن و مرد میکنید
        مگه مجبورتون کردن که حتما به این مطالب عمل کنین به جهنم شما عمل نکنید

    • بدون نام

      به عنوان یک مرد جنتلمن موافقم با همه شون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا جنتلمن کشتی ما رو

      • بدون نام

        آقاشون جتنلمنه جنتلمنه

    • سمانه

      اون مورد که گفته بود مردها از زنی که شبیه مادرشه خوششون میاد رو خیلی موافقم

    • مصطفی

      ما مردا از کسی بدمون نمیاد و جذب همه میشیم...روراست بگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره راس گفتی ما از خر نرهمنمیگذریم اسیابمون همه چی خورد میکنه این حماقت زناس که فکر میکنن برا جلب توجه باس هفتاد نمونه کرم بمالنلباس تنگ بپوشن دماغ وسینه هاشونا جراحی کنن کفشای پاشنه بلندی بپوشن که نتونن راه برن وکمر درد بگیرن
        متاسفم که الان همه حمله میکنن بهم ولی باس بگم زنا برا خودشون زندان درست میکنن وجسم وجونشون وروحشون را بی دلیل عذاب میدن برا جذب جنس مخالف ولی واقعیت اینا معیارهای مردای هرزه ومفت خور وبی عاره معیارهای مردای اهل زندگی با اینا فرق داره
        بهتره عقلتون را بکار بندازین البته غیر از کسانی که به مردای هوسران فکر میکنن

      • من

        درهم یعنی خخخخخخ

      • بدون نام

        تو همونی هستی که زنت رو اینجا انتخاب کردی مبارکت باشه

      • فلفل

        مصطفی بزن دست و پا
        اوف بر تو

      • رهایی

        کاربر 21:09 من به عنوان یه دختر باهات موافقم، دلیلی نداره که دختر خودشو اذیت کنه، پسر اگه اهل زندگی باشه و یه همسر خوب بخواد این چیزا واسش ملاک نیست

    • بدون نام

      خب به عنوان یه خانم باید بگم کوچولو موچولو بودنم همیشه یکی از نقاط جذابیتم بوده و همچنین صدای آرومم پس لطفا چرت و پرت پست نذارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کوچولو موچولوی کی بودی تو بیا تو بغل عمو

      • بدون نام

        لایک 21 و 10 دقیقه خیلی لایک

      • بدون نام

        نازی کوشولو النگوهات نشکنه

    • mohammad

      کاش به جایی می رسیدیم که بجای اینکه این مطالبو از سایتای غربی ترجمه کنید و بیخیال فرهنگ ما بشید و تو سایتتون منتشر کنید یک مقاله در مورد معیار های انتخاب خانم ها جهت ازدواج طبق معیار های اسلامی می ذاشتید و یک سایت خارجی میومد ترجمش میکرد....این معیار ها بیشتر جهت انتخاب دوست دختره و نه همسر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازدواج طبق معیارای اسلامی هم مورد نظر خیلیها نیست با اجازتون

      • بدون نام

        تلویزیون داره صبح و شب میزاره که سمت خدا و خانم جلسه ای و تشت شیر و غیره
        برای دیلی میل بفرست ترجمه کنن

    • بدون نام

      البته سلیقه ها متفاوته ولی بصورت کلی درست بودن

    • بدون نام

      نیازی نیست زن خودش رو تغییر بده تا مردی ازش خوشش بیاد
      زن باید خود واقعیش باشه
      مرد اگه دوستش داره منتش رو هم میکشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توقع ها که بالا رفته همه چیرم برا خودتون میخاین
        مهریه حق زنه ولی بچه نباید حق مرد باشه
        تو صف باید زودتر بگیرن چون زنن ولی تو کار مال خودتونه
        اگه آرایض کنه حقشه ولی اگه مرد ادکلن بزنه فاسده و...

    • بدون نام

      ترا خدا بسه این چرت و پرت ها چیه دارین میذارین
      زن هر چی هست برای خودشه برای کسی نیست زن نیازی نداره اون جوری باشه که مرد ها میپسندن

      خانم های عزیز خودتون رو دریابید اون جوری باشید که خودتون دوست دارید اون جوری زندگی کنید که خودتون راضی هستید برای جلب مرد کاری کردن حماقت محض هست به خودتون بیاید خودتون باشید و روی پای خودتون بایستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم اینجام نگفته چیکار کنین که برای مردها جذاب باشین
        اتفاقا میخواد دخترای امروزی رو از اشتباه دربیاره که به دنبال جذب نگاه مردها هی حودشونو تغییر می دن و دیگه او ن چیزی که بودن نیستن اصیل نیستن و مصنوعی میشن به خاطر مردها

      • بدون نام

        عزیزم اینجام نگفته چیکار کنین که برای مردها جذاب باشین
        اتفاقا میخواد دخترای امروزی رو از اشتباه دربیاره که به دنبال جذب نگاه مردها هی حودشونو تغییر می دن و دیگه او ن چیزی که بودن نیستن اصیل نیستن و مصنوعی میشن به خاطر مردها

      • بدون نام

        یا داری اگاهانه دروغ میگی یا جز اصحاب کهفی بهتره یه سر از خونه بیایی بیرون یه تاب تو خیابون بخوری ببینی چه رقابت زشت وکریهی هشتاد درصد زنها دارن برا جلب توجه وجذب جنس مخالف

    • بدون نام

      چرت نوشتی جمع کن این بازار مکاره رو

    • بدون نام

      ممکنه یا مقاله هم در مورد اینکه مردها چه خصوصیاتی باید داشته باشن که مورد پسند خانومها واقع بشن و جذابتر به نظر بیان

    • بدون نام

      چرندیات جهان سومی

    • بدون نام

      آقای محمد
      نمیدونم چرا همیشه یه عده ای هستن که عین کبک سرشونو کردن تو برف و واقعیت هارو نمیبینن، کجای این ویژگی ها فقط مال غربه؟ برادر من برو تو خیابون یه نیم ساعت دور بزن ببین چقدر حلقه تو بینی و نگین تو لب و تاتو و پروتز و کاشت و از این آشغالا میبینی، خب همه اینا توهم دارن که اینطوری جذاب میشن دیگه

      پاسخ ها

      • mohammad

        درسته که جذاب می شن اما به چه قیمتی؟؟؟؟؟؟به قیمت از بین رفتن خانواده های دیگه؟؟؟نمی دونم مجردی یا متاهل اما اینو بدون یک خانم متاهل با یکی دو بچه اصلا فرصت سرخاروندن نداره .این خانم ها با این پوششون خانواده ها رو از بین می برن.دیگه کاری نمونده که بعضیا رو خودشون نکنن تا جذاب بشن.من هم توی جامعه هستم و می بینم که روز بروز این مسائل بیشتر می شه و متاسفانه داره عادی میشه و چون زیاده پس فکر میکنیم که حقیقته اما اینطور نیست

      • بدون نام

        من که نگفتم درسته، میگم متاسفانه یک حقیقت بسیار تلخه. من خودم حالم بد میشه تو خیابون با اینکه یه خانومم. و واقعا عصه میخورم که دخترای ما وقت و انرژیشون رو صرف چه چیزهایی میکنن

    • بدون نام

      یک سری مزخرفات متأسفم برای درج این مطلب که ارزش زن رو زیر سوال میبره
      مگه مرد ها خودشون چی هستن که زن بخواهد خودش رو جوری درست کنه که اونها بپسندن
      جای تاسفه که در این زمان این همه جهالت وجود داره

    • بدون نام

      یک سری مزخرفات متأسفم برای درج این مطلب که ارزش زن رو زیر سوال میبره
      مگه مرد ها خودشون چی هستن که زن بخواهد خودش رو جوری درست کنه که اونها بپسندن
      جای تاسفه که در این زمان این همه جهالت وجود داره

    • بدون نام

      بابا چقدر زود جوش میارین
      اینا مطالب جالب و سرگرم کننده ان بیشتر
      بخونید و کیف کنید

    • بدون نام

      این بعضی ها هستن تا خبری منتشر میشه فوری داخل نظرات
      برچسب زن سالاری یا مرد سالاری بهش میزنن. ، کلا
      فقط دوست دارن دعواهای جنسیتی بوجود بیارن . میگن جواب ابلهان خاموشیست، پس بهتره در برابر این نظرات واکنشی نشون ندید،هیچ انسانی بی عیب و نقص نیست، هم زنها و هم مردها

    • بدون نام

      خیلی مطلب چرتی بود

    • سلامات

      آقامصطفی برادرمن واقعا گل گفتی عاشق صداقتت شدم،زنده باشی داداش

    • مصطفی فتحی

      ظاهراً بعضی خانمها میگن مردها چی باشند که ما بخواهیم براشون جذاب باشیم یانه در جواب باید بگم ۸۰درصد زنها و دختران ایرانی که با کمتر از یکساعت آرایش بیرون نمیرن اگه هدفشون جلب توجه جنسی مردها نیست پس چی هست برای ما تشریح کنن تا از اشتباه در بیایم اگه در ادعاتون صادقید کمتر آرایش کنید بیشتر ورزش

      پاسخ ها

      • گیسو

        ببین دوست عزیز.البته بلا نسبت دوست و عزیز
        بیشتر دخترا برا خودشون آرایش میکنن. منم جز اینام اگه به دل شما بود که باید یه طور دیگه لباس بپوشن.

      • بدون نام

        خانمها تو تولد و مراسمهای دخترونه هم به خودشون میرسن بدبخت ندید بدید ضمنا آقایون واسه چی بادی بیلدینگ و ژل و مدل موهای عجیب و زلم زیمبو مینندازن؟

      • بدون نام

        من هم ورزش می کنم هم آرایش و هم مرد برام هیچ ارزشی نداره
        لطف کنید اینو بفهمید که زن اگر هر کاری می کنه به خاطر شما نیست
        البته نمیگم همه زنها این طوری هستن چرا زن هایی هستن که تمام هم و غم شون جلب توجه مرد هاست و فکر می کنم تشخیصش برای شما هم راحت باشه

      • رهایی

        افرین اقای فتحی ،من دخترم ولی کاملا با نظرات شما موافقم، این جور خانما فقط میشن بلا و میفتن تو خانواده های دیگه

      • بی نام

        من زنم اما همیشه برای خودم برای دل خودم آرایش کردم اکثر آقایون حتی متوجه بیشتر آرایش خانومها هم نمیشن اما خانوم ها فقط چون خودشون دوست دارن تمام اون کارهارو انجام میدن درحالی که آقایون اصلا متوجه تغییرات هم نمیشن و اما دلیل ما خانومها برای آرایش کاملا ذاتیه دلمون میخاد برای خودمون زیبا باشیم نه هیچکس دیگه همون حس کمال گرایی که همه داریم به دنبال ورژن کاملتری از خودمون هستیم که خب در کنار تمایل برای کمال شخصیتی مون به کمال ظاهری مون هم اهمیت میدیم اما فقط تغییر ظاهری دیده میشه نه شخصیتی که در مورد اقایون هم است نه فقط خانومها و اینکه من عاشق نقاشی کردن روی صورتم هستم عاشق استفاده از رنگهای مختلف روی صورتم میدونم الان یه عده حمله میکنن که تو مریضی اختلال هویتی داری با قیافه واقعیت کنار نمیای اعتماد به نفست پایینه و از این حرفا اما من اهمیتی نمیدم چون همونطور که همه دلمون میخاد لباس های زیبا خوشرنگ و خوش دوخت به تن کنیم و عطرهای خوشبو به خودمون بزنیم ما خانومها هم میتونیم گاهی دلمون بخاد که آرایش بکنیم از قدیم الایام وجود داشته حتی اقایون هم به ظاهر خودشون میرسیدن فقط انقد زیاد و گاها عجیب غریبو ترسناک نبوده و در کنار تمام اینها اشخاص دیگه ای هم وجود دارن که برای جلب توجه دیگران هر کاری میکنند فارق از جنسیت اما من یکی از اونها نیستم پس لطفا همه رو با به چوب نرونین ادمهای متفاوت با شخصیت های متفاوت همه جا هستن.

    • بدون نام

      خیلی جالبه
      همین دخترایی که میان میگن مردا اصلا کی هستن که ما بخوایم خودمونو براشون جذاب کنیم اتفاقا از همه بیشتر هم دنبال جلب توجهن. تو این متن هم داره میگه خودتونو نکشید برا مردا، خودتون باشید، طبیعی و اصیل. واقعا اینهمه رجز خونی واسه چیه

    • بدون نام

      من نمیدونم این مطالب رو کی ها مینویسن و از کجا در میارن ولی واقعیت اینه که به اندازه تعداد آدمها سلیقه و نظر وجود داره خانم وآقایونی هستن که اصلا زیبا نیستن ولی همسر هاشون دوست شون دارن بدون اینکه برای دوست داشتن دنبال معیار باشن برادر من قاعده خاصی داشت که همسر آینده اش چطور زنی باید باشه ولی وقتی همسرش رو انتخاب مرد کاملاً عکس اون چیزی بود که همیشه در نظر داشت این متن ها واقعاً چرت و سرکاریست نه جدی بگیرید نه جنگ دعوا راه بندازید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتر طنز تلخه

    • فرشاد

      با این مقالات چرت ارزش زن ها رو در حد یه وسیله و کالا پایین نیارید
      همش ظاهر نیست

    • رضا

      من هنوزم میگم زن باید بالاتنه اش بزرگ و جذاب باشه

    • رها

      چرا اقایون فکر میکنن همش دخترا میخوان پسر رو جذب کنن واسه همین هر کاری میکنن، و واسه دل خودشون نیست، پس تکلیف این پسرایی که ابرو برمیدارن و حلقه میندازن و نگین کار میذارن چیه؟ اونا واسه دل خودشونه ولی دخترا واسه جذب جنس مخالف؟؟ این همه اعتماد بنفس رو از کجا اوردین اخه

    • armita

      حلالا من کاری به کار این مطلب ندارما
      خودمم دخترم
      فقط این حجم از خانم هایی ک میان میگن مردا چی هستن ک بخوایم بخاطر اونا کاری کنیم منو به تعجب وا میداره چونکه

      این حجم از زنایی ک تو خیابون میبینیم و همه پروتزی و ارایشی و ...هستن رو انگار فقط منم
      بنظرم نصف کسایی ک اینقدر ادعا دارن خودشون بدترن

    • ایمان

      خانما به عنوان ی پسر در مورد سایز سینه این مطالب واقعا درسته... نیازی نیس سایز سینتون بزرگ باشه... فقط تبلیغات و جوکه... من خودم سایز متوسط حتی کوچیک میپسندم

    • ایمان

      خانمایی که دارن کامنت میدن که این حرفا چیه و زنو در حد کالا پایین نیارید... بابا ی بار دیگه متنو بخونید اتفاقا داره میکه خیلی از تصوراتتون غلطه و نیاز نیس کالا باشید... بازم دارید میگید کالا؟؟؟!!! ی نگاه بکنید به جامعه ببینید چقد از دخترای سرزمینمون به خاطر همین تبلیغات اعتماد به نفسشون رو از دس دادن و دنبال عمل زیبایی و... این متن داره میگه خودت باش هر کسی جذابیت خودش رو داره... خانمایی که اومدین کامنت منفی دادین اگر براتون مهم نیس این چیزا چرا مطلبو خوندی؟؟ پس دنبالش بودی که خوندی... واقع بین باشید... دخترا طبیعیتون خیلیم خوشگله فقط رو اعتلای اخلاق و رفتار و دانش درک متقابلتون کار کنید... پسرا هم همینطور

      پاسخ ها

      • armita

        این خانوما چهار تا پست تو اینستا دیدن میان تکرارش کنن ک بگن ما روشنفکریم
        ولشون کن

    • مهدیار

      چرت نوشتین ک

    • بدون نام

      پرسینگ و تتو خوب بود که چرا حذفش کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج