۸۷۷۱۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

«یحیی» پوششی بر ضعف‌های مدیران پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی اصرار دارند سرمربی قانونی و رسمی تیم پدیده را به خدمت بگیرند که با بی‌تدبیری و ناکاربلدی اجازه دادند سرمربی که تحت قراردادشان بود از این تیم برود.

خبرگزاری مهر: اصرار مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه مربی قانونی و رسمی را از چنگ یک تیم در بیاورند نشانه چیست؟ آیا این تیم چون دولتی است و وزارت ورزش را پشت سرش دارد باید به هر تیم دیگری زور بگوید و مربی تحت قراردادش را وادار به جدایی کند؟

اصلاً چه کسی به مسئولان باشگاه پرسپولیس این اختیار را داده است که واضح و آشکار با سرمربی قانونی یک تیم دیگر وارد مذاکره شوند؟ اگر این کار درست است پس چرا آنها اعلام کردند می خواهند از باشگاه الاهلی عربستان به خاطر مذاکره با برانکو که تحت قرارداد مشروط شان بوده به فیفا شکایت کنند؟

باشگاه پرسپولیس روزهای سردرگمی را سپری می کند که عامل به وجود آمدن آن خود مسئولان باشگاه و در راس همه ایرج عرب است. مدیرعاملی که بدون سابقه ورزشی مسئولیت یک باشگاه بزرگ را برعهده گرفته و با بی تدبیری کاری کرد که مربی تحت قرارداد باشگاه اجازه فسخ پیدا کرد.

ایرج عرب که خودش سابقه مدیریتی ورزشی نداشت و با حمایت وزارت ورزش مسئولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفت، به جای اینکه از مشاوران خوب و کاربلدی استفاده کند تا ضعف هایش را بپوشانند و باشگاه را به این روز نیندازند، سراغ مشاورانی رفت که بیشتر دنبال منافع خودشان هستند تا منافع باشگاه.

حالا که پرسپولیس به روزهای سخت و بحرانی رسیده، ایرج عرب به جای اینکه وضعیت فعلی را مدیریت کند و یک سرمربی جدید را به جای برانکو در اختیار بگیرد، به دنبال یحیی گل محمدی است تا به وسیله مقبولیتی که او بین هواداران دارد بر ضعف های خودش و مجموعه تحت مدیریتش سرپوش بگذارد.

سوال از ایرج عرب این است که به چه قیمتی می خواهید گل محمدی را سرمربی تیم تان کنید؟ به چه قیمتی می خواهید تیمی که برنامه ریزی کرده و با سرمربی اش قرارداد بسته و از امروز هم تمریناتش را شروع می کند را وارد چالش جدیدی کنید که خودتان به آرامش برسید و روی صندلی تان بمانید؟

آقای عرب در کجای مکتب پرسپولیس چنین رفتارهای خارج از عرف و بی اخلاقی وجود داشته است که شما ادامه دهنده راه آن هستید؟ چرا می خواهید ضعف های خودتان را با آوردن گل محمدی بپوشانید و دل هواداران را به دست آورید؟

چه کسی است که نداند عامل رفتن و جدایی برانکو از پرسپولیس شما و مشاورانتان هستید که با وجود یک سال دیگر از قراردادی که داشت، باعث شدید از این تیم جدا شود و به یکی از رقیبان آسیایی آن هم تیمی از عربستان برود؟

آقای عرب؛ اگر توانایی مدیریت باشگاه بزرگی چون پرسپولیس را ندارید - که تاکنون نشان داده اید ندارید - خودتان بروید و اجازه بدهید فردی بیاید که بتواند بر اعتبار و جایگاه این باشگاه اضافه کند نه اینکه بخواهد با اقدامی غیراخلاقی سرمربی قانونی یک تیم را از چنگش در بیاورد.

درست است که شما مدیری از مجموعه وزارت ورزش هستید و می توانید با «فشار از بالا» مسئولان پدیده را وادار به فرستادن گل محمدی به تهران کنید، اما پاسخ دل های شکسته هواداران پدیده را چطور می دهید؟ ظلمی که در حق مسئولان پدیده می کنید را چطور پاسخ می دهید؟ چرا می خواهید خانه یک تیم را خراب کنید که خانه خودتان را آباد کنید؟

آقای عرب؛ ضعف هایتان را بپذیرید و اگر تا به حال اشتباهی داشته اید آن را اصلاح کنید نه اینکه بخواهید اشتباه را با یک اشتباه بزرگتر جبران کنید؟ چه تضمینی وجود دارد که گل محمدی بتواند با پرسپولیس نتیجه بگیرد؟ چرا اجازه نمی دهید او در تیمی که فصل گذشته موفق بوده و سهمیه آسیایی گرفته به کارش ادامه دهد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزی که فراوونه مربی خارجی پول خرج کنید یکی دیگه بجای برانکو بیارید اینکه غصه نداره

    • بدون نام

      عرب باید برود

    • رامین

      یه جا گفتید کجای مکتب پرسپولیس همچین چیزی هست و... خیلی جوک قشنگی بود.مگه لنگیا هم مکتب دارن؟البته اره مکتب علی عبده رو دارن که قمارباز و کاباره دار بود.واسه همین هم بازیکن غیرقانونی گرفتن،وزارت مثلا ورزش رو پشتشون داشتن و فدراسیون و سازمان لیگ تمام قد حامیشون بود.پس گرفتن مربی یه تیم دیگه که واسشون کار نداره.لنگی جماعت یعنی ادعای الکی و قانون شکنی و زورگویی و خیانت.

      پاسخ ها

      • آدم باش

        یه کلمه هم از تاژ حقیر ،دوچرخه سازا کیسه کشا ،چی شد که زبون باز کردی؟؟؟آخرین بار کی صدر جدول و دیدی!!؟

    • اصلان

      اره بابا مربی زیاده پول هم زیاد،کیسه راببین یه مربی اورد یک سال ونیم مربی بود پول سه سال گرفت دوساله چهل بازیکن خرید.دوبارهم سوم شد ،سیصدمیلیاردخرج تیمش شد برادوبارسوم شدن

    • علی

      تا وقتی زالوها در راس کادر مدیریتی پرسپولیس باشند همینه
      میگن باشگاه دولتیه ولی ردیف بودجه نداره و میخان با دزدی از جیب مردم باشگاه رو اداره کنند و یک مشت زالو رو میذارن مدیر تا بخاطر منافع شخصی، باشگاه رو نابود کنند

      ایکاش مردم فهیم و هواداران با شعور پرسپولیس از سامانه پیامکی ایرانسل انصراف بدن تا دست زالوها از سرمایه های مردم کوتاه بشه

    • علی

      آخه اگه از طرف وزارت ورزش حمایت میشد که الان حال و روزش این نبود.

    • بی نام

      مکتب لنگ مکتب بی اخلاقی و بد اخلاقی است.
      آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.

      پاسخ ها

      • محمد

        مکتب کیسه هم که حامی وبنیانگذارش تیمسارهای طاغوت بودن ولی همواره زیر سرورشون دست وپا میزنن.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • بدون نام

        تو رو چه به پرسپلیس مکتب شما چیه ؟ اخلاق ازتون میباره چه فرقی بین اون پسر بیواهینامه پورشه سوار تو اصفهان با قائدی بود که یکی زندانه یکی تو زمین برای شما امتیاز میاره با اخلاق؟

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      این حرفها از طرف مدیر عامل پدیده بود که گفته شد! خخخح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج