۸۷۷۴۵۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه‌ای باشم

در روزهای پر هیاهوی باشگاه پرسپولیس‌، وقتی همه هواداران و رسانه‌ها به‌دنبال گفت‌وگو با اعضای باشگاه بودند، پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سکوت اختیار کرده بود و همین موضوع باعث شد انتقادهای زیادی درمورد او مطرح شود.

فرهیختگان: در روزهای پر هیاهوی باشگاه پرسپولیس‌، وقتی همه هواداران و رسانه‌ها به‌دنبال گفت‌وگو با اعضای باشگاه بودند، پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سکوت اختیار کرده بود و همین موضوع باعث شد انتقادهای زیادی درمورد او مطرح شود. با خمارلو تماس گرفتیم و دلیل سکوتش را پرسیدیم و او در این رابطه اینچنین به سوالات پاسخ داد.

از شما انتقاد می‌شود که چرا در گذشته راحت مصاحبه می‌کردید و حالا که تیم دچار مشکلات شده از اطلاع‌رسانی امتناع می‌کنید!

با توجه به حساسیت موضوع و اینکه مذاکره و تصمیم‌گیری درمورد انتخاب سرمربی جدید در اختیار هیات‌مدیره و مدیرعامل محترم بود، مقرر شد اطلاع‌رسانی فقط از طریق باشگاه و مدیریت صورت گیرد. من هم تابع قانون هستم و باید درخواست مدیریت را اجابت می‌کردم.

اما این سکوت از مدتی قبل از این اتفاقات آغاز شده بود!

من به درخواست برانکو و درست بعد از شروع بازی‌های نیم‌فصل دوم فقط به‌عنوان مدیر رسانه‌ای باشگاه در کنار تیم بودم و در باشگاه کمتر حضور داشتم.

بالاخره اطلاعات لازم را به‌عنوان مدیر رسانه‌ای داشتید!

اطلاع داشتن مهم نیست‌، مهم این است که باشگاه از من چه خواسته است. من هم حال هواداران پرسپولیس و هم درخواست همکاران رسانه‌ای برای دریافت اطلاعات را درک می‌کنم. اما من هم عضوی از باشگاه هستم و باید تابع قوانین باشم. می‌دانم هیات‌مدیره و مدیرعامل محترم در تلاش هستند مشکلات را به بهترین شکل حل کنند و انصافا هم در این راه تلاش می‌کنند. چیزی هم برای پنهان‌کردن نداریم. فقط کمک می‌کنیم باشگاه با تمرکز بیشتر کارها را به پیش ببرد.

چرا به تماس‌ها پاسخ نمی‌دادید و همین‌ها را نمی‌گفتید؟!

باور کنید تماس‌ها را جواب دادم و دقیقا گفته‌ام مشکل چه بوده؛ چرا مصاحبه نمی‌کنم. می‌توانید از خبرنگاران میدانی که با من در تماس هستند، سوال کنید. من در دسترس بودم و نمی‌دانم چرا این همه حاشیه به‌وجود آمده است. طبیعت خبرنگاری گرفتن اطلاعات است و نگرانی هواداران هم با همین اطلاعات برطرف می‌شود، اما می‌دانم اگر همه ما درحال صحبت‌کردن باشیم، اطلاعاتی منتقل می‌شود که شاید هنوز عملی نشده و همین سبب می‌شود هواداران و خبرنگاران از ما بیشتر دلخور ‌شوند. به‌نظرم این تصمیم مدیریت باشگاه برای برقراری آرامش بیشتر بوده و تصمیم درستی هم گرفته شده است. قطعا هواداران با اطلاعات دقیق‌تر، بهتر در جریان همه تلاش‌ها و تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهند گرفت.

صحبتی در پایان ندارید؟!

نه، از همه همکاران رسانه‌ای و هواداران خوب تیم بابت سوءتفاهمات عذرخواهی می‌کنم، اما بدانید من هم تابع تصمیم‌های باشگاه هستم و این تصمیم‌ها به‌نفع پرسپولیس خواهد بود. به‌زودی اطلاعات صحیح و درست در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم میترسی بندازنت بیرون
      گم صین همتون خائنید

    • ali zare

      تو در حد سیب زمینی هم نیستی بی خاصیت ترسو

    • بدون نام

      خمارلو
      نکنه بعد رفتن برانکو خماری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج