۸۷۸۷۶۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

سلطانی‌فر: سرخابی‌ها باید تا شهریور به فرابورس بروند

وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ عمل به قانون و چابک‌سازی و منطقی‌سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است.

ورزش سه: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست مشترک مسعود سلطانی‌فر، عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی و بعضی از اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با موضوع واگذاری این باشگاه‌ها در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست سلطانی‌فر با اشاره به نشست اخیر خود با نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۴۴ گفت : مطابق قانون بودجه سال ۹۸ بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه‌ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بسیار خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی مالی و مدیریتی باشگاه در بخش‌های مختلف به خصوص تعیین دارایی‌ها و بدهی و سرمایه دو باشگاه و همینطور مالیات دو تیم به گونه‌ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار گرفتن در مسیر خصوصی شدن اخذ کرده‌اند و بقیه مراحل به نظر سازمان خصوصی‌سازی بستگی دارد.

سلطانی‌فر افزود: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است و رئیس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره این دو باشگاه اعتقاد و اصرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران عامل دو باشگاه تمامی اسناد و موارد مالی، حقوقی و قانونی مد نظر سازمان خصوصی را تهیه کرده‌اند و تا زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس مکلف به همکاری کامل هستند.

در این دیدار پوری حسینی با تشکر از جدیت وزیر ورزش در موضوع واگذاری دو باشگاه گفت : امیدوارم در سال ۹۸ وعده دیرینه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس با پیگیری و همت سلطانی‌فر و مدیران دو باشگاه عملی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      چه خبره بابا دهنمون سرویس کردی با این خصوصی سازی
      نکنه یه نفعی داره برااات که حرص و جوش میخوری

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        بقول دکتر دادکان امکان نداره واگذار بشن سرخ ابیها خالی بندی اقای وزیر ورزش هست عمرا اگر بشه توش بخور بخوره

    • مهندس بیکار

      الان که نماینده ها فشار گذاشتن برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال، وزیر هم با خودش گفته پس دیگه الکی خرج تیم نکنیم.بخاطر همینه که الان پرسپولیس برای گرفتن مربی خارجی با محدودیت قراردادی مواجه شده و نمیتونه مربی درست و حسابی بیاره...البته اگر واگذاری و خصوصی سازی مثل بقیه خصوصی سازی ها نباشه که دوباره بصورت غیر مستقیم، خودشون سهام تیمها را بخرن و دوباره روز از نو...احتمالا ساعت ده صبح وارد فرابورس میشه و مثلاً ۹۰ درصد را به حقوقی ها واگذار میکنن،اونهم با یک چهارم قیمت و ساعت ۱۲:۳۰ همون روز ، ده درصد هم به بقیه میدن،بعد میگن دو تیم را به هواداران واگذار کردیم.جمع کنید بساط دزدی هاتون را که دیگه کراهت از قیافه هاتون می‌ریزه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج