۸۷۹۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلال یک کریم باقری کنار استراماچونی می‌خواهد!

دیروز خبر رسید مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها مشغول مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این تیم هستند اعلام کردند که مربی خارجی بعدی هر کس که هست باید از باقری در کادر فنی‌اش استفاده کند.

خبرورزشی: حضور کریم باقری در کادر فنی بعدی پرسپولیس قطعی است و به همین دلیل تمرینات از فردا زیر نظر باقری آغاز خواهد شد. شاید انتقادات زیادی به ایرج عرب و کادرمدیریتی باشگاه پرسپولیس وارد باشد، اما همین یک حرکت و پیش‌شرط برای سرمربی خارجی قابل تأمل و منطقی است.

کریم باقری مربی ایرانی که ۴ سال گذشته به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس فعالیت کرده نقش غیرقابل انکاری در موفقیت‌های این تیم در سال‌های اخیر داشته و بار‌ها حواشی پرسپولیس را مدیریت کرده است.

بازیکنان پرسپولیس هم حسابی از او حرف‌شنوی دارند و ماندن او در تیم هم به نفع باشگاه است و هم به سود سرمربی بعدی. اما عکس این اتفاق در استقلال تهران افتاد.

زمانی که اعلام شد پیروز قربانی مربی ایرانی کنار دست آندره‌آ استراماچونی است بسیاری از هواداران استقلال خوشحال شدند یک استقلالی را در کادر فنی آبی‌ها خواهند دید. در ادامه، اما اتفاق دیگری افتاد.

پیروز قربانی به اولین نشست خبری سرمربی ایتالیایی دعوت شد که رسماً به خبرنگاران و هواداران معرفی شود ولی نظر استراماچونی چیز دیگری بود. سرمربی ایتالیایی اعلام کرد فقط مربی گلر‌ها و آنالیزور تیم ایرانی باشد، چون خودش مربی تکنیکال دارد!

این حرف در نشست خبری هم تکرار شد تا پیروز قربانی احساس کند با اعتبارش بازی شده است. شنیدیم آن روز مدیران استقلال به پیروز قربانی پیشنهاد دادند بماند و سرپرست تیم شود، اما نپذیرفت.

پیروز به دعوت مدیران باشگاه به نشست خبری رفته بود که توسط سرمربی جدید به عنوان یکی از اعضای کادر فنی معرفی شود ولی به او پیشنهاد آنالیزوری و سرپرستی دادند! او حق داشت اعتبارش را بردارد و برود.

حالا مدیران استقلال باید به آن روز رجوع کرده و قیاسی بین رفتار خود و مدیریت پرسپولیس انجام بدهند. پرسپولیس اگر توانست با مربی خارجی موفق شود یکی از دلایلش استفاده از یک مربی ایرانی مقبول به نام کریم باقری بود.

کسی که ادعای سرمربیگری نداشته و به قول خودش برای یاد گرفتن دستیار برانکو شده بود. پیروز قربانی هم به خبرنگاران گفته بود می‌خواهد از سرمربی سابق اینترمیلان بیاموزد ولی خواب دیگری برای او دیده بودند. از پیروز قربانی که گذشت، اما مدیران پرسپولیس باید بدانند مربی ایتالیایی برای موفقیت نیاز به یک کریم باقری دارد.

آندره‌آ استراماچونی شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارد و این موضوع برکسی پوشیده نیست. استقلال هم مثل پرسپولیس با حواشی و اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو است که یک مربی شناخته شده ایرانی خیلی می‌تواند کمک حال سرمربی ایتالیایی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 1365

      مگه داره همچين نفری

    • بدون نام

      آخه نمیدونی تو تاریخ کیسه به یک چهارم کریم مادر نزاییده

    • n

      وجود داره اگه آقایون رییس اجازه بدن

    • پرسسسپولیسسسسسی

      تو خواااااااب
      هه

    • PS

      اخه شاسگولا قربانی حاشیه سازو با کریم یکی میکنید کریم کجا اون چلقوز کجا

    • علی آبی....

      یکی مثل مجتبی جباری....

    • مهرداد

      زاررررررت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج