۸۷۹۰۱۶
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

منتجب‌نیا: کسی التماس اصلاح‌طلبان را نمی‌کند

منتجب‌نیا؛ فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات و کناره‌گیری هیچ توجیهی ندارد. باید تلاش کنیم شرایط شرایط مناسبی شود برای حضور مردم نه اینکه بگوییم ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم یا شرط بگذاریم.

منتجب‌نیا؛ فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات و کناره‌گیری هیچ توجیهی ندارد. باید تلاش کنیم شرایط شرایط مناسبی شود برای حضور مردم نه اینکه بگوییم ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم یا شرط بگذاریم.

منتجب‌نیا: کسی التماس اصلاح‌طلبان را نمی‌کند

بخشی از این گفتگو:

اما و اگر درباره حضور در انتخابات هر روز بیشتر می‌شود تا آنجا که افرادی از جمله آقای حجاریان و آقای تاجیک و برخی دیگر از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب معتقدند اصلاح‌طلبان بر سر یک لیست مقتدر و تمام اصلاح‌طلب توافق کنند و در صورتی که شورای نگهبان تائید صلاحیت کرد وارد انتخابات شوند در غیر این صورت اساسا وارد گود انتخابات نشوند؟

من به جد با این نظر مخالفم چراکه برای احقاق حق معنا ندارد. مانند این است که فردی می‌خواهد برود و حقش را از جایی بگیرد و بگوید من به شرطی حقم را می‌گیرم که شما چنین بکنید؛ مسلم است که طرف مقابل می‌گوید بسیار خوب ما حق شما را هم برمی‌داریم و خودمان استفاده می‌کنیم. برای مثال شریکی‌ می‌خواهد سهم خود را از شرکت بردارد می‌گوید به این شرطی سهمم را برمی‌دارم که فلان اتفاق رخ بدهد؛ کاملا مشخص است که طرف مقابل می‌گوید شرط را قبول نمی‌کنم سهم هم خودم برمی‌دارم.

انتخابات گرفتن حق است مردم باید حق‌شان را بگیرد معنا ندارد شرط بگذاریم؛ آیا اگر شرط گذاشتیم آنها شرط ما را می‌پذیرند؟ خیر آنها هرگز به شرط ما عمل نمی‌کنند. من یک‌بار دیگر هم گفته‌ام اگر ما شرط گذاشتیم فکر نکنیم آنها به اصلاح‌طلبان التماس کنند یا برای ما به فکر پهن کردن فرش قرمز می‌افتند خیر آنها از خدا می‌خواهند که ما در انتخابات شرکت نکنیم و سهم ما را هم خودشان بردارند. ما باید به مردم بگوییم به صحنه بیایید و حق خودتان را بگیرید.

این حرف شما به این معنی است که اصلاح‌طلبان به هر قیمتی وارد انتخابات شوند حتی اگر مجبور شوند نمایندگان دست چندم را به مجلس بفرستند؟

بله همین اندازه هم بهتر از این بود که هیچی شرکت نکنیم و صد درصد کرسی‌ها را به دست انها بسپاریم. همین‌که خود مردم تصمیم بگیرند بهتر از ان است که کناره گیری کنند و انتخابات را به رقیب واگذار کنند. اصلا بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات و کناره‌گیری هیچ توجیهی ندارد و حضرت امام هم همواره تاکید کرده‌اند که در دوره‌های انتخابات شرکت کنند من تعجب می‌کنم از دوستان عزیزمان که صاحب فکر هستند این بحث را مطرح می‌کنند این موضوع باعث دلسردی مردم می‌شود. باید تلاش کنیم شرایط شرایط مناسبی شود برای حضور مردم نه اینکه بگوییم ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم یا شرط بگذاریم.

باید تلاش کنیم و اصرار کنیم و از مسوولان بخواهیم منصفانه عمل کنند و رد صلاحیت غیرقانونی نداشته باشند. مجلسی ها به جای انکه اصلاح انتخابات را محکم پیگیری کنند که خللی در آن راه نداشته باشد به امور دیگری پرداختند؛ دولت هم همینطور؛ من فکر نمی‌کنم این اصلاح قانون انتخابات به صورتی باشد که راه سواستفاده را ببندد. اگر ما به جای انکه قانون وضع کنیم و مصادیق تائید و رد صلاحیت را مشخص کنیم دائما به این موضوع فکر کنیم که در انتخابات شرکت نکنیم یا شرط و شروط بگذاریم هیچ سودی ندارد به جز انکه موجب دلسردی مردم می‌شود. بنابراین شرط و شروط گذاشتن یا عدم شرکت در انتخابات کمک‌ کردن به رقبا و بازی در زمین آنهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله این کاملا درسته چون یه بار مزه شو چشیدن که نون داره

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        اصلاح طلب
        اصولگرا
        جان مادرتان در خانه های خود بمانید و حقوق شما را من پرداخت میکنم
        این ملت شهید پرور را رها کنید
        ۸۰ میلیون نفر چوب بچه بازی های َشما را میخورند
        خجالت بکشید و در خانه استراحت کنید.

    • بدون نام

      بله این کاملا درسته چون یه بار مزه شو چشیدن که نون داره

    • بدون نام

      حالا برای انتخابات مردم شدن ملت فهمیم ملت دانا و بعد ار انتخابات دلالان ، نفوذی ها و .....

    • بدون نام

      همه تان برید بمیرید.

    • بدون نام

      باز انتخابات شد و راحت طلب ها شروع کردن.فرقی نداره. هر دو جناح دنبال منافع خودشونن

    • احمدی

      چرت

    • بدون نام

      چرا اتفاقا !!!!!!التماس میکنم شماها کاری نکنید که هرکاری کردید گند زدید با این رئیس جمهورتون

    • بدون نام

      التماس میکنم تروخدا بشینید توخونه هاتون بزارید مردم زندگیشونو بکنن

    • بدون نام

      تا دیر نشده راهتونو از روحانی جدا کنید اون اومد تا اصلاح طلبهارو به زمین بزنه که کاملا هم موفق شد

    • کامران

      شما اگر کسی رای داد این دوره چشم!
      جفتشون دروغگو هستند.

    • بدون نام

      ماکه اینهمه امدیم درانتخابات شرکت کردیم ولی حق ماضایع شدوکسانی که انتخاب شدندحق ماکامل قورت دادندچون سواره شدندوماهم پیاده

    • بدون نام

      کی رای میره

    • بدون نام

      راست میگه حیف نیست بخور بخور فقط برا اون جناح اصولگرا باشه در هر حال نمایندگان راهی مجلس فرمایشی خواهند شد چرا اصلاح‌طلب ها سرشون بی کلاه بشه مردم هم که از همه نا امید مهم نیستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج