۸۷۹۹۱۰
۱۲۲ نظر
۷۷۴۲
۱۲۲ نظر
۷۷۴۲
پ

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

آیا این اشتباه نیست که یک ازدواج بر مبنای ثروت انجام شود؟ لزوما نه، اگر روراستی و شفافیت در هر دو طرف وجود داشته باشد و بخشی از معادله‌ی ازدواج باشد، انتخاب بر اساس پول، کار اشتباهی نیست. اشتباه زمانی است که با حیله و فریب از کسی سوء استفاده کنید.

برترین‌ها: هفت میلیارد نفر روی این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند و کشور به کشور و شهر به شهر می‌توانید تنوع و گوناگونی را ببینید، اما با وجود اینهمه تنوع و جورواجور بودن، به نظر می‌رسد در مورد ازدواج همه‌ی انسان‌ها قبول دارند که، رضایت طرفین شرط است.

اگر زن و مردی که با هم ازدواج می‌کنند نسبت به پیوندی که با هم می‌بندند، توافق نظر داشته باشند می‌توانند زندگی شاد و موفقی را تجربه کنند، حتی اگر طبق استاندارد‌های رایج، در ابتدا شدیدا عاشق هم نباشند. موضوعی که کمتر به آن پرداخته شده، ازدواج به خاطر پول است و اینکه ایرادی ندارد یاد بگیرید چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید.

همسرتان چه نقشی در زندگی‌تان خواهد داشت؟

یکی از باور‌های اشتباه در مورد ازدواج‌های امروزی این است که همسر شما باید بتواند نقش تمام افرادی را که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید بازی کند و طبیعی است که چنین چیزی امکان ندارد که یک نفر بتواند به تنهایی این کار را انجام دهد. شما به سایر آدم‌ها و روابط دیگری نیز در زندگی‌تان نیاز دارید مانند دوستان و خانواده. یعنی لازمه‌ی یک ازدواج موفق این است که مشخص کنید دوست دارید همسر آینده‌ی شما چه نقشی در زندگی‌تان داشته باشد و کدام نقش از همه برای‌تان مهمتر است.

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

تعیین نقش همسرتان باعث می‌شود با هدف درستی ازدواج کنید و هر دوی شما بدانید از هم چه انتظاراتی دارید. توافقی که شما دو نفر با هم می‌کنید به شما اجازه می‌دهد بدانید این ازدواج چه چیزی قرار است به شما بدهد و شما را به کجا برساند. ازدواج به خاطر پول نیز می‌تواند یک از توافق‌هایی باشد که طرفین به آن می‌رسند. شاید زن و مرد دارای احساسات غلیظ عاشقانه نسبت به هم نباشند، اما به این موقعیت رسیده‌اند که بدانند از هم چه می‌خواهند، بنابراین هر دو از تصمیمی که گرفته‌اند شاد و راضی‌اند.

اما آیا این اشتباه نیست که یک ازدواج بر مبنای ثروت انجام شود؟ لزوما نه، اگر روراستی و شفافیت در هر دو طرف وجود داشته باشد و بخشی از معادله‌ی ازدواج باشد، انتخاب بر اساس پول، کار اشتباهی نیست. اشتباه زمانی است که با حیله و فریب از کسی سوء استفاده کنید.

چگونه ازدواج بر اساس پول و ثروت، می‌تواند کار درستی باشد؟

کلید موفقیت در هر ازدواجی، از جمله ازدواج بر مبنای پول این است که هر دو طرف در مورد انتظاراتی که از هم دارند، صادق و روراست باشند. شما باید ارزش‌ها و باور‌های خود را به دقت ارزیابی کنید و با قطعیت، نه با شک و تردید، به این نتیجه برسید که معیار اصلی‌تان برای ازدواج، ثروت همسرتان است. سوال‌های زیر را برای شفافیت ذهن‌تان از خودتان بپرسید:

  • هدف اصلی‌ام از ازدواج چیست؟
  • وقتی به ازازدواج‌های موفق دیگر نگاه می‌کنم، چه چیزی دارند که من آرزویش را دارم؟
  • ازدواج با کسی به خاطر موقعیت مالی‌اش، چه ایراد‌ها و نقاط ضعفی ممکن است داشته باشد؟
  • آیا دوست دارم در آینده بچه‌دار شوم و دوست دارم چه خانواده‌ای داشته باشم؟
  • آیا رسیدن به امنیت و پشتوانه‌ی مالی، نهایت هدف من است؟ حتی اگر به معنی گذشتن از جنبه‌های مثبت یک ازدواج معمولی و رایج باشد؟
  • «من» چه مزیتی نسبت به گزینه‌های دیگر برای یک فرد پولدار دارم؟

یکی از چیز‌هایی که باید قبول کنید این است که در ازدواج با یک فرد پولدار، شما نیز باید چیزی برای عرضه کردن داشته باشید. زیرا طرف مقابل شما (فرد پولدار) قرار است چیزی نسبتا ارزشمند به شما بدهد: «امنیت مالی». ضمنا ازدواج با یک پولدار می‌تواند به این معنی باشد که شما در جایگاهی قرار می‌گیرید که قدرت کمتری خواهید داشت. ممکن است همسر پولدار شما از شما بخواهد وقت خود را صرف الویت‌ها و علاقه مندی‌های او کنید. اگر او تمام وقت مشغول کسب و کارش باشد و زمان بسیار اندکی برای رابطه‌تان صرف کند چطور؟ آیا این شرایطی است که بتوانید با آن کنار بیایید؟

اولین قدم در ازدواج با یک فرد پولدار و تداوم این ازدواج این است که بپذیرید شما نیز باید ارزشی غیر مالی برای ارائه دادن داشته باشید و مشخص کنید این «ارزش» چیست. البته خیلی‌ها تصور می‌کنند زنی که همسر یک فرد پولدار شده، حتما امتیاز خاصی و منحصربفردی داشته (مثلا زیبایی یا ویژگی خاص دیگری) که برای این ازدواج انتخاب شده است. اما در بلند مدت چطور؟ سلبریتی‌های ثروتمند زیادی هستند که همسر میانسال خود را با زنان جوان‌تر و زیباتر و به روزتر، جایگزین کرده‌اند. پس مهم است که مطمئن شوید کسی که با او ازدواج می‌کنید، فقط امتیازات مالی ندارد. شما باید به طریقی، ارتباطی در سطحی عمیق‌تر با فرد مورنظر برقرار کنید.

دلیل هر کسی برای ازدواج بر اساس موقعیت مالی طرف مقابل می‌تواند متفاوت باشد، اما شایع‌ترین دلیل، نیاز به پشتوانه و امنیت مالی است. خیلی سخت است وقتی نگران تامین بدیهی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌های زندگی‌تان هستید، بتوانید واقعا شاد و راضی زندگی کنید. مشکلات مالی، یکی از متداول‌ترین دلایل جدایی و طلاق هستند؛ بنابراین قابل درک است که یک نفر تصمیم بگیرد یکی از معیار‌های مهمش برای ازدواج، پول باشد. اما چگونه می‌توانیم یک فرد ثرتمند ِ مناسب ازدواج را جذب خود کنیم؟ اگر عواملی که گفتیم را به دقت بررسی کردید و واقعا تصمیم گرفته‌اید یک مرد پولدار که بیشتر ثروت خود را از کار و تلاش به دست آورده، شما را انتخاب کند پس ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

برای جذب یک آدم پولدار باید خواستنی باشید

۱. مثل بقیه نباشید

امروزه دختر‌هایی که تمام روز را در سالن‌های زیبایی و مراکز خرید می‌گذرانند و با کمک سیلیکون و ... سعی دارند هر چه بیشتر مطابق الگو‌های باب روز و البته تکراری جلوه کنند فراوانند. مطمئن باشید یک مرد پولدار به دنبال چنین تصویری از همسر آینده‌ی خود نیست، زیرا به راحتی می‌تواند آن را جایگزین کند و داشتن ویژگی‌هایی مانند آنچه همه جا هست، امتیازی برای شما محسوب نمی‌شود که توجه یک مرد برای ازدواج را به خود جلب کند. برای یک مرد پولدار دختران بسیار زیادی هستند که در قالب‌های متداول امروزی می‌گنجند، اما او به سختی می‌تواند کسی را پیدا کند که هیجان زده‌اش کند و بتواند با چیز‌هایی که او از زندگی می‌خواهد جور باشد.

ضمنا فقط به خاطر پول، عاشق کسی بودن نیز دوامی ندارد. خیلی خوب است که مردی را پیدا کنید که بتواند از جهت مالی کاملا شما را تامین کند، اما باید مردی باشد که بتوانید در سطحی معقول، ارتباط عاطفی خوبی با او برقرار کنید. یک مرد پولدار مطمئنا دوست ندارد همسرش فقط به دنبال خرج کردن پول‌های او باشد، طبیعی است که این مرد باید احساس کند عمیقا دوستش دارید.

۲. به خودتان احترام بگذارید

بیشتر مرد‌های پولدار، زنی را می‌خواهند که به خودش احترام بگذارد. اگر شما با خودتان جوری رفتار کنید که انگار دوست داشتنی و باارزش نیستید، چرا او باید چنین رفتاری با شما داشته باشد؟ پس با تغذیه‌ی سالم، ورزش کردن، خوب و متناسب لباس پوشیدن و رعایت بهداشت فردی، نشان دهید که برای خودتان ارزش و احترام قائلید.

۳. سطح تحصیلات‌تان را بالا ببرید

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

معمولا مرد‌های پولدار به دنبال زن‌هایی که تحصیل نکرده‌اند نیستند، چون بیشتر آن‌ها خودشان باهوشند و کسی را می‌خواهند که تقریبا هم سطح آن‌ها باشد. اگر می‌توانید تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهید یا اگر نمی‌توانید، در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

۴. سطح فرهنگ‌تان را بالاتر ببرید

افراد پولدار معمولا در برخی از زمینه‌های فرهنگی شرکت دارند و علاقه مندند و شما نیز باید بتوانید از این محیط‌ها لذت ببرید و با آن جور باشید. سطح فرهنگ و آگاهی‌تان را از هنر، موسیقی، ادبیات و فیلم بالاتر ببرید، در مورد فرهنگ سایر کشور‌ها مطالعه کنید و آن‌ها را بشناسید، تاریخ بخوانید و دیدتان را بازتر کنید.

۵. زندگی‌تان را بی‌هدف و فعالیت رها نکنید

هیچکس دوست ندارد با یک آدم بی‌اراده و صرفا خیالپرداز همراهی کند. هیچ کاری نکردن و به دنبال هدفی نرفتن واقعا کسل کننده است. از لاک‌تان بیرون بیایید و کاری بکنید. اگر واقعا رویایی در سر دارید، فعالانه دنبالش کنید، نه اینکه ساعت‌ها در خیال‌تان غرق شوید و آرزو کنید کاش یک سوپراستار شوید! به هر صورت باید تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید. به دنبال هدف‌ها و آرزو‌ها رفتن، شخصیت‌تان را پیچیده‌تر و زیباتر می‌کند و باعث می‌شود آدم توانمندتری به نظر برسید.

۶. استعدادی در خودتان کشف کنید

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

استعداد همیشه جذاب است و شما را خواستنی‌تر جلوه می‌دهد. اگر تا به حال استعدادی در خودتان کشف نکرده‌اید هر چه زودتر این کار را بکنید یا اگر می‌دانید در چه چیزی مستعد هستید، تقویت و پُررنگش کنید. پرورش استعداد، اعتماد بنفس‌تان را نیز بالا می‌برد.

۷. شور و هیجان داشته باشید

شاید فکر کنید در جستجوی یک فرد پولدار بودن خودش به اندازه‌ی کافی هیجان انگیز است، اما شما اول باید نسبت به زندگی شخصی خودتان شور و هیجان داشته باشید. ببینید واقعا از چه چیز‌هایی لذت می‌برید و به دنبال‌شان بروید. آدم پُرشور، جذاب است. اگر همیشه دوست داشتید کاری را انجام دهید، بسیار خب انجام دهید!

برای جذب یک آدم پولدار کجا‌ها باید بروید؟

۱. جا‌هایی حضور داشته باشید که پولدار‌ها معمولا هستند

افراد پولدار معمولا جا‌های خاصی می‌روند و در ماجرا‌های بخصوصی شرکت دارند. پس اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب خود کنید شما هم در این مکان‌ها و موقعیت‌ها قرار بگیرید، البته لازم نیست به اندازه‌ی آن‌ها پول خرج کنید، اما می‌توانید زمینه‌های مشترک زیاد با آن‌ها پیدا کنید. گالری‌های هنری، سیمنارها، تور‌های مسافرتی و ... جا‌هایی هستند که پولدار‌ها زیاد آنجا حضور دارند. یکی از جا‌هایی که پولدار‌ها زیاد به آنجا رفت و آمد می‌کنند، بنگاه‌های خیریه است. می‌توانید طبق برنامه‌ای که برای خودتان تعیین می‌کنید مثلا دو روز در هفته به این بنگاه‌ها سری بزنید و داوطلب شوید بخشی از کار را به عهده بگیرید. نیازی نیست حتما کمک مالی بکنید، کمک شما می‌تواند یک کار دفتری باشد یا هر چیز دیگری که از دست‌تان برمی‌آید. در این مکان‌ها می‌توانید با آدم‌های زیاد آشنا شوید و با آن‌ها صحبت کنید.

۲. سعی کنید در محیط‌های مناسبی مشغول به کار شوید

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

آیا می‌دانید که تقریبا ۲۲ درصد از زوج‌ها در محیط کار با هم آشنا می‌شوند؟ اگر می‌توانید سعی کنید در یک شرکت با تکنولوژی بالا مشغول به کار شوید یا در شرکتی که فضای کاری گسترده و با سطحی بالا داشته باشد.

۳. با پولدار‌ها دوست شوید

شما می‌توانید از تمام روش‌هایی که در بالا گفتیم برای دوستی و برقراری ارتباط با افراد پولدار استفاده کنید. دوستان ما معمولا کسانی هستند که اوقاتی را برای سپری کردن با آن‌ها صرف می‌کنیم، پس اگر قرار است آدم پولداری را جذب خود کنید بهتر است دوستان‌تان را از میان پولدار‌ها انتخاب کنید. شبکه‌ی دوستان شما این امکان را برای‌تان را فراهم می‌کند که به طور مستقیم و غیرمستقیم با افراد زیادی آشنا شوید و شانس خود را برای جذب یک آدم پولدار بالاتر ببرید.

بعد از جذب یک آدم پولدار چگونه رفتار کنید؟

۱. نشان دهید که فقط به خاطر پول با او ارتباط برقرار نکرده‌اید

همسر آینده‌ی شما باید بداند که فقط به خاطر ثروتش با او نیستید و باید ببیند و بفهمد که دوستش دارید و باید هم دوستش داشته باشید! رابطه، مقوله‌ی پیچیده‌ای است و اگر واقعا بتوانید ارتباط قوی با فرد مورد نظرتان برقرار کنید، خوب پیش خواهد رفت. در اوایل آشنایی در صحبت‌های‌تان، در مورد پول حرف نزنید و سعی کنید زیاد برایش خرج نتراشید.

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

۲. فضایی از اعتماد و اطمینان ایجاد کنید

زیاد پیش می‌آید که از آدم‌های پولدار سوء استفاده شود و برای همین طبیعی است که اینجور افراد به سختی بتوانند به کسی اعتماد کنند. اما شما باید فضای قابل اعتمادی ایجاد کنید تا خودتان را از تمام افرادی که اطراف این مرد هستند مجزا کرده و نشان بدهید که شما، آن یک نفری هستید که باید با او ازدواج کند. شما باید کسی باشید که بتوان به او اعتماد کرد، هرگز کسی را قضاوت نکنید و در مورد آنچه در دل‌تان دارید راحت و روراست باشید. بعد از اینکه مدتی از آشنایی‌تان گذشت باید بتوانید موضوع «امنیت و پشتوانه‌ی مالی» را پیش بکشید و از دغدغه‌های‌تان حرف بزنید.

۳. منتظر نباشید فقط او قرار ملاقات بگذارد

منتظر نمانید فقط طرف مقابل‌تان با شما قرار بگذارد. شما هم نقش فعالی در قرارهای‌تان داشته باشید. گاهی هم شما تعیین کنید کجا همدیگر را ببینید، حتی اگر مکانی که پیشنهاد می‌دهید خیلی عالی نیست. در گفتگوهای‌تان هم شنونده‌ی خوبی باشید و هم خوب حرف بزنید.

۴. جان بیشتری به زندگی‌اش وارد کنید

همه دوست دارند با کسی ازدواج کنند که باور دارند زندگی‌شان را بهتر خواهد کرد. کسی که پولدار است، دیگر نگران این نیست که طرف مقابلش از جهت مالی چه مزیتی برایش دارد. در عوض بیشتر به این اهمیت می‌دهد که همسرش بتواند زندگی‌اش را جالب‌تر و شادتر از آنچه هم اکنون هست بکند، پس سعی کنید شما همان زن باشید. مرد مقابل‌تان را از لاک خودش بیرون بکشید، تجربه‌های هیجان انگیز به او پیشنهاد بدهید و کاری کنید بهترین لحظات در خاطرش با شما ثبت شوند. همیشه خوشبین و مثبت باشید و به هیچ عنوان پیش چنین آدمی، گله و شکایت نکنید.

۵. به او عشق بورزید و وفادار باشید

به هنر عشق ورزیدن مجهز باشید. بلد باشید که عاشق شوید و کمکش کنید عاشق شما نیز بشود. بدیهی است که به دنبال عشق در نگاه اول نبوده‌اید، اما عشق، مسیر‌های دیگری هم بلد است و شما باید آن‌ها را در پیش بگیرید، کم کم عاشق شوید و او را نیز عاشق خود کنید، حتی اگر پول و ثروت، اولین انگیزه و کشش بوده است. خودخواهی را در رابطه‌تان فراموش کنید. تمرین کنید و یاد بگیرید چگونه طرف مقابل‌تان را شاد کنید، غافلگیر کنید و همیشه نشانی از علاقه‌ای واقعی در رفتار و گفتارتان باشد.

۶. او را مشتاق خودتان نگه دارید

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

تمام توجه و علاقه‌تان را به یک باره نثارش نکنید. شما می‌توانید بیشتر اوقات در دسترس این مرد پولدار باشید، اما تمام وقت خود را صرف او نکنید. یک مرد پولدار چرا باید با شما ازدواج کند وقتی که همین الان هم هر چه می‌خواهد به او می‌دهید؟

نکات دیگری که در جذب یک آدم پولدار کمک‌تان می‌کند

۱. فکر نکنید که خودتان نمی‌توانید پول دربیاورید

اگر هنوز جوان هستید تلاش‌تان را بکنید. هر روز مقدار کمی هم که شده پس انداز کنید یا اینکه بررسی کنید چه مهارتی می‌توانید یاد بگیرید که با استفاده از آن کسب درآمد کنید. اگر هم شاغل هستید سعی کنید در کارتان پیشرفت کنید و بهترین باشید.

۲. نسبت به ظاهرتان، هوش‌تان و شخصیت‌تان واقع بین باشید

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

اگر ظاهرتان آراسته و متناسب نیست، هوش‌تان کم است و شخصیتی خسته کننده و منفعل دارید، پس باید دست به کار شوید. بنشیند و فکر کنید و ببینید چه چیز‌هایی را باید بهبود بدهید و تقویت کنید، لیستی از آن‌ها تهیه کنید و سپس اقدام کنید. شما باید به اندازه‌ی مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خوب و قوی به نظر برسید، اما شخصیت اصلی و شیوه‌ی فردی خودتان را فراموش نکنید. عیب‌های‌تان را کم رنگ‌تر و نقاط قوت‌تان را تقویت کنید.

۳. در مورد درآمد و سرمایه‌اش سوال نکنید

در مورد اینکه مرد مورد نظرتان چقدر پول درمی‌آورد یا چه اندازه ثروت دارد صحبت نکنید. اگر او خودش این موضوع را پیش کشید، مودب باشید و سوالی نپرسید. پول و ثروت نباید موضوع مورد بحث شما در گفتگوهای‌تان باشند.

۴. مثل یک خانم باوقار رفتار کنید

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

از کلمات نادرست در کلام‌تان استفاده نکنید، با صدای بلند نخندید، رفتار‌های زننده نداشته باشید و از لباس و اکسسوری بسیار چشمگیر استفاده نکنید. ژست‌های برازنده و گیرا را تمرین کنید، با کلاس باشید، کسی را قضاوت نکنید و برچسب نزنید. شما قرار است «همسر» یک مرد پولدار باشید نه معشوقه‌ی او.

باز هم چند توصیه برای جذب یک مرد پولدار

  • از زیورآلات ساده استفاده کنید، تاتو و پیرسینگ نداشته باشید، آرایش‌تان بسیار زیرکانه و ملایم باشد و از سایه‌های رنگی و براق و ... به هیچ عنوان استفاده نکنید. آرایش غلیظ و سنگین، برازنده‌ی شما نیست.
  • ورزش کنید و بدن‌تان را روی فُرم نگه دارید، اما لباس‌هایی نپوشید که خیلی بدن نما باشند. سینه‌های پروتزی یا ایمپلت شده برای مرد‌ها جذاب نیستند، خود واقعی‌تان باشید.
  • مرد‌های پولدار، خصوصا آن‌هایی که با تلاش خودشان ثروتمند شده‌اند ترجیح می‌دهند زنی همسرشان باشد که ارزش پول را بداند و ولخرجی نکند. نشان دهید که مسئول و قابل اعتمادید. پیش از اینکه رابطه‌تان رسمی شود و ازدواج کنید از او هیچ پولی نگیرید و استقلال‌تان را حفظ کنید.
  • همیشه خانمانه رفتار کنید، خانمانه فکر کنید و با اتیکت باشید، همیشه!
  • آشپزی را خیلی خوب یاد بگیرید. مرد‌های اصیل و ثروتمند دوست دارند همسرشان هنر آشپزی را به خوبی بلد باشد و حرفه‌ای میزبانی کند.
  • زمان‌هایی از او فاصله بگیرید و بگذارید دلش برای شما تنگ شود و شوق دیدارتان را داشته باشد. دوستان و علاقه مندی‌های خودتان را به هیچ عنوان کنار نگذارید و اوقاتی را فقط به خودتان احتصاص دهید.
  • کفش و کیف دستی و ساعت مچی‌تان ساده باشد و از مواد طبیعی، نه ارزانقیمت. پولدار بودن به معنی پُرزرق و برق بودن نیست.
  • هرگز یک مرد را برای ازدواج تحت فشار نگذارید، چون تنها نتیجه‌اش این است که پا پس می‌کشد. اگر پنج سال با او بودید و هنوز حلقه‌ای در انگشت‌تان نکرده، او را ترک کنید.
  • مدل موهای‌تان بسیار مهم است، ساده باشد و به صورت‌تان بیاید، کمی هایلایت بسیار خوشایند است.

چگونه با فردی پول‌دار ازدواج کنیم؟

هشدار!

  • هرگز از ترفند ِ «باردار شدن» برای نگه داشتن یک مرد ثروتمند استفاده نکنید؛ فاجعه خواهد شد!
  • برای معرفی او به خانواده‌تان یا آشنایی با خانواده‌ی او عجله نکنید، چون هر دوی شما ممکن است واکنش‌هایی ببینید که غافلگیر شوید. آشنایی با خانواده‌ها را برای زمان مناسبی بگذارید.
  • هدیه‌های گرانقیمت را تا زمانی که نامزد نشده‌اید نپذیرید. هرگز اجازه ندهید تا زمانی که آشنایی کامل صورت نگرفته و رابطه‌تان تا جای خوبی پیش نرفته است، کسی با هدیه شما را بخرد، زیرا دیگر احترامی برای‌تان قائل نخواهد بود.

منابع: wikihow, betterhelp

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنج سال بشینیم ببینیم آقا تشریف میارن خواستگاری یا نه؟ انگار ما آدمای بیکاری هستیم که وقت و احساسمون رو مدت پنج سال برای یه نفر بذاریم. فوقش دو، سه ماه. نخواست هم خدافظ. همین خودمونیم که این پسرا رو انقد راحت طلب می کنیم دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه مطلبم بزارید برای پسرا که با جیب خالی بتونن مخ بزنن
        مرد پولدار کجا بود؟

      • امیر

        باش تا صبح دولتت بِدمد....
        انقد هست که امثال کسایی که انقدر به خود مغرور هستند تو خونشون بمونند کنار دست مامانشون پیاز داغ سرخ کنن

      • عماد

        من به خاطر حرف امیر مثبت دادم

      • بدون نام

        بخدا ادمای با طرز تفکر تو بیشتر رو دست خانوادشون میمونن بمون تا بترشی پیره دخترای ایرانی

      • بدون نام

        پیازداغ سرخ کنیم بهتر از اینه که منت عمله هایی مثل امیر
        ((: و عماد رو بکشیم

      • بدون نام

        چرا پیازداغ سرخ کنن؟ می رن سر کار و از تخصصشون پول درمیارن. ضمنا انقد آدم متشخص پیدا می شه که اصلا نوکیسه هایی مثل تورو آدم حساب نمی کنن و قدر زنان مغرور و باشخصیت رو می دونن
        امثال توام می رن آخرش یه گدایی رو تور می کنن که میاد همه اموالشون رو بالا می کشه و پرتشون می کنه تو کوچه

      • بدون نام

        برترينها با اين مزلبش نشون داد كه نگاهش به زنان جنسيتي و ابزاري است!يعني چي پولدار؟پس عشق چي ميشه!خجالت بكشيد همه رو استيضاح ميكنيد خودتون نگاهتون به زنان مانند يه جنس است
        متاسفم

      • بدون نام

        زنها باید خودشون شخصا پولدار بشن نه که بابت پول بدنشون رو به مردهای چروکیده عرضه کنند و نرسالاری رو تداوم بدهند

      • امیر

        تخصص شما ک مشخصه چیه خدارو شکر ما پسر ها امثال شما دختر هارو بهتر ار اون چیزی که هستید میشناسن البته حرفتُ قبول دارم همون ۲و۳ ماهم برای ما پسر ها کافیه چون امثال شما مثل دستمال کاغدی هستید معلوم نیست کی پراتُ باز کرده که رو پسرها انقدر حسادت داری

      • Dr. setayesh

        بنده‌ ب‌ عنوان ی دختر حرفتون قبول ندارم.کسی ک ب‌ کسی علاقه داشته باشه و عمیقا از ته قلب باشه باید پیش قدم بشه و حسشو بگه ب طرف چون گفتنش بهتر از نگفتنشه.
        نکه مسقیم ب‌ طرف بگه با رفتارش یجوری ب‌ طرف بفهمونه.
        ازدواج با فرد پولدار ضامن آسایش هست ولی ایا ضامن ارامش شما هم‌ هست؟؟?

    • mehrad

      از خانمی که بخاطر پول سمتم بیاد معمولا از او به عنوان دستمال یکبار مصرف استفاده میکنم

      پاسخ ها

      • ایرانی

        اونی که به خاطر پول سمتت میاد عمرا طوری رفتار بکنه که متوجهش بشی

      • بدون نام

        حالا خیلی تو پولداری بابا

      • بدون نام

        الان تو پولداری یا توهم پولدار بودن داری

      • بدون نام

        تا وقتي پول داري كسي بخاطر خودت سمتت نمياد ضمن اينكه خودشون هم بدشون نمياد تو يه بار بيشتر مصرفشون نكني!

      • جزیره ی ناکوجا آباد

        خخخخ حالا تو چرا به خودت میگیری.این مطلب داره مردایی رو که خیلی پولدارن میگه

      • بدون نام

        کلا چه دخترایی که به خاطر پول میرن سمت مردا چه مردایی گه نگاه سواستفاده گرانه به زنها دارن(مثل حرفی که مهرداد زد و تشبیه به دستمال یکبار مصرف) ؛این دو گروه آدمای هرز و کثیفی هستند و اخلاقیات و انسانیت توشون ضعیفه. به همه پیشنهاد میکنم از این دو گروه موجود کثیف دوری کنن

      • بدون نام

        حتما پولداره که میگه
        حسادت نکنید لطفا

      • امیر

        لایک

    • علی خوشگله

      خخخ ، خانما یاد بگیرن چطور شوهر تور کنین

      پاسخ ها

      • جزیره ی ناکوجا آباد

        بابا این داره مردپولدارا رو میگه

      • بدون نام

        شوهر معمولی که ریخته ؛
        شوهر پولدار یا شوهر جنتلمن ؛ یا شوهر فهمیده کمه

      • امیر

        شوهر پیدا کردی سلام منم برسون،مگر اینکه خودتو بهش بندازی که البته میدونم تبهر خاصی تو این زمینه باید داشته باشی.

    • 313 محمد

      پول هست ولي كسيو پيدا نكردم كه جنبه پول و ظرفيتشو داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا تو چه شاخی

      • بدون نام

        چن سالته اقاا

      • جزیره ی ناکوجا آباد

        اصلا مگه پیدا میشه تو ایران کسی پولدار باشه :/

      • عماد

        ایول داداش

      • بدون نام

        چه خودشم جدی می گیره. کل داراییشو رو هم جمع کنی 1 میلیون تومنم نمی شه ، حالا خودشو تو پولدارا جا داده

      • تهرانی

        ما که جوان زیر 30 سال هر کی دیدیم پولدار بوده از پول باباش پولدار بوده!
        حالا بالای 30 ساله ها شاید طرف به مرور زمان اونقدر کار کرده و سرمایه کرده باشه که پولدار شده باشه خودش ولی زیر 30 سال من ندیدم...

      • sara

        خودم زنت میشم

      • امیر

        سارا بیا زن من شو البته موقت.

      • بدون نام

        امیر تو خیلی بیشعوری

      • ونوس

        همه اینجوری نیستند .شاید خانمی باشه که خودش وضعیت مالی متوسط داشته باشه وبخواد با آدمی درحد خودش یا کمی بالاتر ازدواج کنه پس به جنبه ربطی نداره

    • بدون نام

      انشالله همه مردان پولدار باشند

    • آرش

      کم کم دارن دخترارو آموزش میدن جالبه یکم دیگه هم آموزش چگونه خیانت کنیم چگونه طلاق بگیریم و مهریه بگیریم چگونه .....بزارید لازمشون میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس. همین که شما آقایون رو آموزش دادن چه طور خیانت کنید و چه طور چشم چرون و پررو و بی تربیت باشید کافیه. دخترا خودشون عقل دارن چی رو یاد بگیرن چی رو یاد نگیرن

      • بدون نام

        مردا که ذاتن عوضین نیاز به آموزش نییت

      • بدون نام

        آموزش تور کردن و آویزون کردن میده به دخترا!
        یه مطلب بی فرهنگی کامل!

      • سمیه

        دو مورد از دخترای اطرافم همین مدلی پسر پولدار تور کردن و ازدواج کردن بعد یکسال عقد پسره طلاقشون داد قبل اینکه عروسی بگیرن برن زیر یه سقف.
        من به چشم خودم دیدم که این دو مورد تمام موارد متن شما رو اجرا کردن ولی شکست خوردن تو ازدواج هاشون
        چون از نظر اسلامی هم داریم اگر به خاطر ثروت یا ظاهر فردی فقط باهاش ازدواج کنید بی سرانجامه ازدواجتون

      • بدون نام

        11:50 کاربر
        نه همه ی دخترها عقل ندارن. دختری که از مرد به عنوان یک خدمات دهنده استفاده میکنه هیچ عقلی نداره حالا چه برسه به اینکه بخواد سر پا خودش ب ایسته، فقط به دنبال جیب شوهرن به عناوین مختلف، مثل گرفتن مهریه و نفقه

    • بدون نام

      اقايون خيريه ميريد حواستون باشه گولتون نزنند افراد خير نما

    • بدون نام

      طوماااااااااااااااره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!طومار ننویییییییییییییییییییس!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      بهترین راه اینه که خودت پولدار باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین دقیقا

      • پریناز

        ((:آره. این بهترین حالتشه. دیگه منت هیشکیم نمی کشی

      • دریا

        دقیقا
        دخترای امروزی به این نتیجه رسیدن خودشون به فکر آینده اشون باشن نه به امید خواستگار پولدار یا پدر پولدار

      • Dr. setayesh

        بنده‌ الان دانشجوی پزکشیم و هنوز وارد بازار کار نشدم ولی میبینم وقتی ب‌ يکی میگم دانشجوی اين رشتم هم‌ جا میخوره همم ک یحوری می‌خوان خودشونو بهت غالب کنن. در حالی ک اصلا در سطح (نمیگم خیلی خوبم -) ولی خب خودشونو خیلی خوب‌ میمینن مثلا طرف ن کار داره ن اخلاق میاد خواستگاری ب‌ ایمد اینکه من بتونم رویاهای اونو ب‌ واقعیت تبدل کنم خب توام درس‌ میخوندی ب‌ یجایی می‌رسیدی بعد میومدی
        ب‌ نظرم آدما باید تلاش کنن تا ب‌ جایگاهی. می‌خوان برسن بعد برم سمت ازدواج..تا باعث بدبختی يکی دیگ هم‌ نشند

      • بدون نام

        دکتر تو یه پست دیگه هم گفته بودی کنکور دیروز رو خوب دادی.. چند چندی با خودت ؟

    • بدون نام

      این از اون آموزشهای به درد بخور بود
      مرسی

    • بدون نام

      این از اون آموزشهای به درد بخور بود
      مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره اروا عمت چون که یاد داده که چجوری گوش طرفتون رو (شوهر بیچاره)ببرین

    • بدون نام

      به این شکل که زنه پولدارباشه مردمیشه غلام حلقه بگوش وبدبخت میشه مگردرصورتیکه برای رضای خداوصداقت مردبرای زن ثابت بشه مثل حضرت محمد(ص)وخدیجه کبری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره شما مردا فقط واسه رضای خدا شوگر مامی دارین

    • بدون نام

      بالاخره به واقعیت اعتراف کردید که مرد باید پولدار باشه
      این حقیقت شاید تلخ باشد ولی بعدا شیرین میشه
      آقا پسرایی که پشتوانه مالی ندارین لطفا بنشینید سرجاتون یکی دیگه رو بدبخت نکنین
      عشق بدون پول دوزار نمی ارزه

      پاسخ ها

      • یه بانوی جوان

        همسر من هیچی نداشت اومد خواستگاریم ولی همه تایید میکردن سالم بودنش رو از نظر اخلاقی و فرهنگی، ازدواج کردیم به لطف خدا و به برکت ازدواج و تولد بچه مون... الان هم خونه داریم هم ماشین هم پول...

      • بدون نام

        زنی که برای خودش شان انسانی قایل باشه خودش انقدر توانمند و ارزشمند هست که از پس زندگیش بربیاد ؛اون زنی که چشمش دنبال اینه که یکی پیدا شه خرجش رو بده زن ضعیف و ناتوان و آویزونیه

      • رضا

        زنی که بخاطرپول ازدواج میکنه درواقع عملی که انجام میده همون کاریه که اون روسپی کنارخیابون که بهش میگن خانم پولی انجام میده کاراونم همینه پس اونم کاردرستی میکنه چونکه پولی میگیره وبهت رابطه جنسی ارائه میده زیادهم نمیگیره تقریباخیلیهامیتونن بگیرنش

      • بدون نام

        آقا رضا حرفت درست حالا شما بگو مردی که بخاطر پول ازدواج میکنه یا بخاطر سن و سال ازدواج میکنه چیه ؟

      • ناشناس

        کلا متن و مقاله رو اشتباه برداشت کردی باعث هم میشی دیگران به اشتباه بیافتند اولشو که بخونی میفهمی که به جز تفاهم دوطرفه از علاقه هم حرف زده عشق بدون پول یه بحث جداست با این جملاب دردآور و بي رحمانه کل متن رو تو ذهن بعضی ها به یه سمت دیگه کشوندی

    • دکتر علی چلویی از مشهد

      پول بسیار در زندگی مهم هست ولی اصل زندگی رضایت زناشویی هست.خیلی از طلاقها بخاطر نارضایتی زناشویی اتفاق افتاده.بعد از اون پول و بعد اخلاق و قدرت باروری زوجین.

    • بدون نام

      چقد مطلب خاله زنكي گذاشتيد ، واقعا خجالت آوره ؤ بهتر نيست به جاي اين مطالب مزخرف سعي كنيد مطالب آموزنده تري به خانم ها ياد بديد ؛ ترفند بهتر زندگي كردن درست فكر كردن درست انديشيدن ؛ زنهايي كه دنبال شوهر پولدار هستند اگر يكم فرهنگ و درست انديشيدن بلد باشند احتاجي به تو ركردن ندارند پس مطالب آموزنده تون رو لطفا درست انتخاب كنيد و اينقد ارزش زن و حتي مردها رو زير سوال نبريد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا موافقم
        گل گفتی

    • بدون نام

      من که یک دختر هستم واقعا خجالت کشیدم با این تیتر و مقالتون!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • رضا

        آفرین

      • Dr. setayesh

        موافقم باهاتون. شان ی دختر خانم رو آوردیم پایین

    • رضا

      در تهران زندگی می کنم هر چی پولدار دیدم هوش عاطفی و اجتماعی خیلی پایینی داشته به همین خاطر در روابط اجتماعی و عاطفی اکثرا شکست میخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        مخصوصا پولدارهایی که با پول باباشون پولدار شدن بیشتر مشکلات اجتماعی فرهنگی دارن برا تشکیل خانواده

    • بدون نام

      نمیدونم چرا انقدر بعضی جاها با افتخار گفته میشه که زنان به دنبال مردان پولدارن، من که حالم بهم میخوره از زنی که بدنبال پولم باشه تا خودم، مطمئنم هستم این حس بین همه مردا مشترکه
      واقعا اگر زنی بی اعتماد به نفس و آویزون پیدا میشه که عوض خصوصیات خود شخص، اینجور چیزا براش اولویت داره تو انتخاب همسر بهتره بره خودشو درمان کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا ؛ خیلی از مردای پولدار چون در درونشون احساس بی ارزشی میکنن؛ حتی وقتی میدونن یه زن به خاطر پول باهاشون بازم باهاش ازدواج میکنن؛ مثل پیرمدای ثروتمندی که با دخترای جوان ازدواج میکنن

    • بدون نام

      اول یه جوری توضیح دادین که انگار ازدواج های الان سر عشق و عاشقیه
      پول نداشته باشی نگاتم نمیکنن...

      پاسخ ها

      • Dr. setayesh

        کی‌ گفته اخلاق برای من در درجه اوله. پولو میشه باهم بدست آورد ولی زندگی با ی دیوانه زنجیره ای غير قابل تحمله.بعدم ازدواج بر اساس پول ب‌ نظرم درست نیست. بودن‌ زوجاهی پولداری ک درک درستی از هم‌ نداشتن و طلاق گرفتن.

    • روزبه

      من پولدارم ولي خانمي با اين مشخصات تا حالا به پستم نخورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون دختران خوب اکثرا تو خونه ان

      • بدون نام

        چطورهمسری میخاین؟

    • شایلین

      به نظر من کسی که خونه باباش همه چی دیده باشه عقده ای بار نمیاد که دنبال پول و ثروت بقیه باشه شخصا برام پول مهم نیس زندگی دوستام و دیدم که میگم نمیگم پول مهم نیست ولی همه اون چیزی نیس که بگیم بخاطر پول میخام ازدواج کنم چون داریم با این طرز فکر اول به خودمون توهین میکنیم شعار نمیدم ولی فقط اصالت و شعور طرف برام مهمه همین.

      پاسخ ها

      • نرگس

        دقیقا همینه

      • Dr. setayesh

        من خودم مادرم نذاشت کمبودی احساس‌ کنم و الان حس میکنم خیلی چیزا راحت رد میشم از کنارشون. دنبال لباس مارک فلان و کفش پاشنه فلانو دماغ عملبو آرایش فلان و اینا نیستم ولی شيک و ساده و جذاب. ب‌ نظرم اين ته ته خوبیه

      • ناشناس

        اونایی که زندگی پر از کمبودی داشتن و میخوان آینده ی اطمینان بخشی داشته باشن که حق دارن با تفاهم دوطرفه و راستگویی یک فرد پولدار رو شیفته خودشون کنن. به نظرم اگه
        دروغ و حیله ای در کار نباشه هیچ مشکلی وجود نداره درسته که یه زن اگه میخواد به این چیزا برسه باید خودش تلاش کنه ولی هرکسی نمیتونه دنبال این راه باشه و شغل پردرآمد داشته باشه همیشه همین بوده زنا دنبال پدر های قوی و قابل اتکا از هرنظر برای بچه هاشون هستن

    • حدیث

      ببینید من ی بار با پسر دوست بابام نامزد کردم
      اون فکر کرد کرد ک من برای پولش دوستش دارم
      ولی بخدا اینطور نبود



      یک ماه بعد با دوست دخترش دیدمش
      خیلی صحنه ی بدی بود حلقه تو دست دختره و خودش بود
      این متنم عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر حلقه تو دست دوست دختره بوده پس بی عرضگی از تو بوده که قبل نامزدی نرفتی تحقیق و ثبت احوال ببینی سابقه ازدواج نداشته باشه مرده

    • بدون نام

      متاسفم برای تیتری که زدید و برای آموزشی اشتباهی که به جوانان میدید. یکی از مشکلات ازدواج نکردن جوونا بالا رفتن توقعاتشون هست شما به جای اینکه اهمیت مسائل غیر مادی رو بهشون یاد بدید چنین مطلب وقیحانه ای رو مینویسید. اصلا اواخر همه وقیح شدن مانند:هنرمندان، مسئولین و...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        چون سبک زندگی کثیف و مادی گرای غربی وارد ایران شده

      • بدون نام

        ببخشید ولی عشق نمی تونه شکم خالی رو سیر کنه نمی تونه بچه مریض رو ببره درمانگاه خوبش کنه نمی تونه لباس و رفاه و مسکن فراهم کنه لطفا یه ذره خودتون با خودتون روراست باشین هیچکس نیست تو زندگی که مسایل مالی براش مهم نباشه

    • بدون نام

      خسته نباشید یعنی معیارتون شده پول طرف بعدشم اگه خوب نبود مهریه بگیرد یعنی کلا زن ها به شوهرشون فقط به عنوان پول نگاه بکنن با این طرز تفکر شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      از اون مقاله های توپ بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه این مطلب هم از لحاظ اسلامی مشکل داشت هم از لحاظ فرهنگی و اجتماعی و شخصیتی

    • بهرام

      چه قدر مطلب توهین آمیزی بود برای خانمها، تو رو خدا هر مزخرفی رو ترجمه نکنید بذارید اینجا ۹۰ درصد پولدارهای ایرانی در اوج بی فرهنگی و بی سوادی هستن حالا تحصیلات براشون مهم شده؟ احساس انزجار بهم دست داد از چنین متن سخیفی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        توهين كدومه آرزوي هر دختري شوهر پولداره

    • بدون نام

      چگونه زنان را در کف مهریه بگذاریم ؟!

    • امیر

      به نظره بنده بیشتر مطالب جنبه کلاهبرداری داشت ! و بیشتر فیلم بازی کردن جهت بدست آوردنه مرد پولدار بود و این زندگی به نظرم دوامه زیادی نخواهد داشت !

      پاسخ ها

      • Dr. setayesh

        موافقم با نظرتون...طبق آمارهای ازدواج هایی ک دختر خانم مهریه‌های سنگین انتخاب کرده نیز دوام نداشته. کاش مهری های سنگین هم‌ قانونش برداشته شه... من ب‌ شخصه خودم دوست دارم مهریم کاشتن 1000 اصله درخت ميوه تو اطراف شهر باشه ک هک ثوابه هم‌ کار خوب‌ هم‌ کمی از آلودگی هوا کم میشه دیدم کسایی ک نمیدونم سال‌ تولد سکه‌ و ب‌ وزن طرف طلاو.....
        کل اين چيزی ک من‌ میخوام شايد . بیشتر از 20 ملیون نشه. ولی وقتی ب‌ طرفیایی ک میان خواستگاریم میگن اقایون عرض میکنم با خودش‌ فکر می‌کنه من‌ دیونم با کم دارم ن من‌ فقط عقیده دارم اعتماد متقابل نيازه ب‌ ایجا مهریه‌های سنگین رو از بین میبره.

      • بدون نام

        خانم دکتر مشخصه بدجور دنبال شوهر میگردی بی شوهری بیداد می کنه

    • یلدا

      براتون متاسفم بخاط مطلب چرتی که گذاشتین
      پدر من داروسازه و وضع مالی نسبتا خوبی داره.در کل از بچگی تو شرایط خوبی بزرگ شدم .تحصیلات خودم هم تا مقطع دکترای جامعه شناسی اما همسرم مدرکش،دیپلمه،آتشنشانه وضع مالی اش هم معمولیه خونمون هم اجاره ای نمیخوام شعار بدم اما باور کنین زندگی خوب به پول نیست مگر اینکه انقدر از لحاظ شخصیتی در سطح پایین باشین و آدم نفهمی باشین که پول ملاکتون باشه نمیگم اصلا نباشه اما نه اینکه هدف رو بزارین رو پیدا کردن همسر پولدار

    • بدون نام

      قطعا یه پولدار یه پولدار دیگه رو میگیره
      مگه مجبوره؟

    • بدون نام

      به عنوان یه دختر ترجیح میدم خودم پولدار باشم تا برده پول باشم اونم پول یه مرد اصلا

    • بدون نام

      عجیبه که نسبت به واقعیت اینهمه گارد گرفتید
      این روزها پول مهم شده پس چه بهتر که حداقل آموزش بدن چطوری به هدف برسن
      نه اینکه به هر قیمتی خودشونو به آب و آتیش بزنن شوهر پولدار پیدا کنن
      یکم منطقی باشید

    • ملیحه

      هر کسی باید خودش برا پولدار شدن تلاش کنه, و بهتره آدما با هم سطح و هم شان خودشون ازدواج کنن که بعدا سوع تفاهم بوجود نیاد, خیلی مطلب سخیفی گذاشتین واقعا متاسفم برای مترجم و کسی که درج این مطلب رو تایید کرده

    • بدون نام

      چه مقاله مزخرفی

    • armita

      واقعا بنظرم این متن در جهت پایین اوردن سطح فرهنگی توی جامعه وپست کردن زنا نوشته شده بود

    • زهرا

      مطلب مشکلات اساسی داره از لحاظ فرهنگ ایرانی اسلامی هم اصلا بررسی نشده، شبیه مطلب های ترجمه شده است. زن و شوهری که به هم محرم نیستن هنوز چطور بحث رنگ مو و بارداری تو متن هست؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه جوری حرف می زنین انگار هیچ کس تو این کشور قبل ازدواجش باردار نشده در ضمن اینا مسایل شخصیه و کسی بابت این مسایل نیاز به نظر اضافه دیگران نداره یاد بگیریم تو زندگی هم دیکه سرک نکشید

    • با فرهنگ

      از نوشته زیر عکسها میشه فهمید مطلب کامل ترجمه ایه!! لطفا مطالب ترجمه ای رو به خورد مردم با فرهنگ و باشعور و مسلمان ایرانی ندید

    • بدون نام

      لطفا شيوه هاي اختلاس هاي كلان هم تو برنامه هاي آموزشي تون قرار بديد

    • بدون نام

      ناف دخترا رو با پول بريدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناف پسرا رو با چی بریدن ؟ آرایش و سن و سال کم دختر

    • بدون نام

      بخاطر خودت بخواهدت یعنی چه ؟؟؟؟؟؟

      یعنی عاشق چشم و ابرو ات باشه و دیگه هیچی نخواد ؟؟؟؟؟


      انسان ترکیبی است از چهره و شخصیت و کار و خانواده .

      شما به من بگید مادری که مادری نکنه و بچه اش رو رها کنه ،بخاطر خودش و بخاطر مادر بودنش بازهم عزیزه ؟؟؟؟
      یا بخاطر فداکار یهاش عزیزه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        soOo true
        خوبه واقع بین باشیم. پول همه چیز نیست ولی باید درحدی باشه که بتونه حداقل های زندگی رو برآورده کنه، مثل خونه، خرج و مخارج روزمره و مسافرت حداقل سالی یکبار. که تو این دوره زمونه برای اینا باید پولدار باشی. حتی با حقوق های متوسط هم نمی شه سر و تهشو هم آورد

    • بدون نام

      نکات مفیدی بود ممنون

    • بدون نام

      فقط کامنتا:-):-):-):-):-):-)

    • پرسپولیس

      من پسرم درودبرهرچی خانم درود درود

      پاسخ ها

      • سنبل

        میخواستم بخاطر متن عاقلانه و واقع بینانه ازتون تشکر کنم ولی جمله آخر نظرمو کلا عوض کرد اون حرفتون که گفتید از ترفند باردار شدن استفاده نکنید یک فاجعه بود که کل متن رو خراب کرد. متن رو خودتون نوشتید یا ترجمه است؟ اگه ترجمه باشه هم باید با توجه به عرف جامعه عوضش می‌کردید سانسور خوب نیست ولی لازمه. در جواب فرمایش برخی دوستان هم که میگن نباید بخاطر پول سوء استفاده کرد در ابتدا هم گفته شده بود و اگه هم خودتون می‌خواندید میفهمیدی؟ که حرف زدن از دلیل و واقعیت و این که یه زن بخواد مردش ازش توانمند تر باشه از ابتدای تمدن و حتی قبلشم وجود داشته

      • سنبل

        در جواب فرمایش برخی دوستان هم که میگن نباید بخاطر پول سوء استفاده کرد در ابتدا هم گفته شده بود و اگه هم خودتون می‌خواندید میفهمیدی؟ که حرف زدن از دلیل و واقعیت و این که یه زن بخواد مردش ازش توانمند تر باشه از ابتدای تمدن و حتی قبلشم وجود داشته

      • سنبل

        منم اول از اون جمله که گفت تو این مکان ها قرار بگیرید خوشم نیومد ولی بیشتر که فکر کردم فهمیدم به معنای شیاد بودن نیست اینها فقط تو محیط قرار گرفتنه برای کسایی که میخوان با فردی وصلت کنن که پولدار اصیل و واقعی هست و تو بحر کار های بزرگ مثل جمع آوری وسایل عتیقه و کلکسیون و ایجور چيزهاست که توصیه هم شده خود خانم از این لحاظ سطح خودش رو بال ببره تا هم سطح چنین مردی باشه زن هایی هم
        که وضع مالی خوبی نداشتن و بعد از بزرگسالی به سطح
        بالایی از این نظر رسیدن هم معمولا فقط با اینجور مردا خوشحالن خیلی از مردای این مدلی هم حاضرن با این مدل خانوم ها ازدواج کنن

      • سنبل

        ولی بیشتر خانم هایی که تو فکر شوهر پولداران احتمالا تو فکرشون یه پزشک عضو هیئت مدیره یه شرکت یه وکیل یا کارخانه داری هست که با زحمت پول درمیاره این مطلب برای کسایی بود که میخوان علاوه بر این به مجالس ومحافل سطح
        ا بالا و آدمای معروف و دارای مقام و منزلت اجتماعی بالا راه پیدا کنن ببخشید زیر این نظر متن طولانی مو گذاشتم از قسمت نظرات نشد فکر کنم مشکلی باشه

      • سنبل

        اینم یادم رفت بگم در واقع اینجور مردایی که توضیح دادم بعضی هاشون مادرهاشونم همین طوری بودن و پدرشون هم چون با خانواده متوسطی بخاطر عدم توجه به اختلاف طبقاتی وصلت کردن پسرشون هم طوری بار میران که به این چیزا اهمیت نده به هر حال یه زنی که سطح تحصیل و فرهنگ
        خودش رو بالا ببره و بیشتر ویژگی هایی که در متن گفته شد رو تو خودش تقویت کنه و با حیله وارد نشه میتونه با مرد محترم و بسیار پولداری وصلت کنه همینطور که بین افراد
        معروف زیاده که خانوم از نظر مالی کاملا معمولیه ولی شوهر آنقدر پولداره که ثروت خانم فقط برای خودشه و به نظر نمیاد از
        قدیم هم اگه یه دختر با این خصوصیات وجود داشت باید با همچین مردی ازدواج می‌کرد یعنی عرف اینطور ه

    • yas

      من چون خودم تو خانواده پولداری بزرگ شدم و از بچگی همه چی برام فراهم بوده واقعا نمیتونم با یه فرد عادی ازدواج کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج