۸۷۹۹۸۰
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

چند درصد جمعیت کشور اجاره‌نشین هستند؟

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ درصد جمعیت کشور اجاره‌نشین هستند و دولت باید سیاستی را اتخاذ کند تا منجر به کاهش این اجاره بها شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ درصد جمعیت کشور اجاره‌نشین هستند و دولت باید سیاستی را اتخاذ کند تا منجر به کاهش این اجاره بها شود.

مجید کیان‌پور اظهار کرد: متأسفانه در یک سال اخیر قیمت مسکن افزایش یافته و در این شرایط کنونی بخش عمده‌ای از خانواده‌ها به‌ویژه زوج‌های جوان توان خرید مسکن را ندارند.

وی ادامه داد: البته با افزایش ۶۰ درصدی میزان تسهیلات این مهم در ساخت مسکن موجب رونق گرفتن این حوزه خواهد شد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این برهه تسهیلات انفرادی خرید مسکن ۸۰ میلیون و وام خرید مسکن برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان است.

کیان‌پور عنوان کرد: افزایش تسهیلات خرید مسکن تنها راه بهبود وضعیت بازار مسکن نیست باید تولید مسکن را افزایش داد چرا که این مهم در ساماندهی بازار مسکن نقش بسزایی دارد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را به سمت تولید مسکن و اجاره دادن آن سوق دهیم، تصریح کرد: باید از حمایت‌های بخش خصوصی در راستای کاهش اجاره بها نیز بهره برد.

وی گفت: ۲۵ درصد جمعیت کشور اجاره‌نشین هستند و دولت باید سیاستی را اتخاذ کند تا منجر به کاهش این اجاره بها شود و در غیر این صورت شاهد افزایش افسارگسیخته اجاره بها خواهیم بود.

کیان‌پور بیان کرد: در این برهه واسطه‌ها نقش اساسی در بازار مسکن ایفا می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .. آدم دروغگو ۲۵ درصد!!!!!

    • منهی

      برای مسکن دار شدن جوانان وافراد بی خانه مجلس ودولت قانونی را به تصویب رسانند که زمین ارزان قیمت دریافت کنند خود خانه سازی کنند ومتاسفانه نمایندگان ومسئولان این موضوع را مد نظر ندارند که افراد بی خانه وضع مالی خوبی ندارد خب بااین حساب این افراد به زمین ارزان نیاز دارند وبخصوص در روستاها و حاشیه شهرها

    • بدون نام

      دقیقا 60درصد شما حتما درمتن جامعه نیستید

    • شهروند

      از کجا درآوردی ۲۵%؟ نکنه آمار سال ۶۵ رو داری می گی؟ اون موقع جمعیت ایران نصف الان بود، الان در شهرای بزرگ بیش از ۵۰ درصد مردم اجاره نشین هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اندازه اروپاثروت داریم نصف بیشترمردم ایران بیکاروفقیرلدون درامدی هستن وچون ذودجه ومنابع شغلامون خرج ۲۰ملیون افغانی میش وواین تعدادمیش۲۰۰سال بودجه مملکت واقای عراقچی گفت ۳۰۰هزارمیلیاردتومان درسال خرج۳ملیون افغانی ۲ملیون شغل اشغال کردن و۲ملیون شغل میش بودجه۲۰سال مملکت ...والبته۶برابرکنیدواقعیت چون پارسال نمایندگان مجلس پارسال گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه قاچاقی وغیرقانونی بایداخراج بشن وماخودمون توهرخانه۱تا۲نفربیکارداریم وهرجابدون پاسپورت بری۱تا۳سال زندان وردمرزواخراج

    • بدون نام

      99درصد

      پاسخ ها

      • فتاح

        100درصدمردم بدبختند پول نفت بهشون بدین

    • بدون نام

      مسکن مهر بسازید ارزان به مردان بدید

    • بدون نام

      گروه خبری اخبار داغ ، باعرض سلام و خسته نباشید . بدینوسیله تقاضامندم تمهیداتی و شرایطی در اعلام خبرتان لحاظ فرمائید تا اعتراض اینجانب از سایت شیپور در گزارش قرار گیرد و حتی المقدور کارشناسی از سوی ناجا و ادارات قوه قضائیه در خصوص جلوگیری از قوانین غیر منطقی سایت شیپور برای برخورد لازم ، برای دریافت وجوه مالی داشته باشند . حتی المقدور تقاضامندم این سایت که از سوی دولت محترم برای سهولت خرید و فروش تهیه شده است از دریافت وجوه غیر منطقی که فروشندگان در سایت شیپور پرداخت می نمایند تقاضامندم جلوگیری گردد . در وضعیت رکود بازار فروشندگانی هستند که قانونا˝ حق قانونی فروش و آگهی در سایت دارند ، اما متأسفانه بر خلاف آن شیپور این حق را از مشتری سلب نموده و به این شرح که اگر مشتری اموالش فروش نرفت فردای آن روز نتواند آگهی رایگان به ثبت برساند جز آنکه با پرداخت پول بروز رسانی داشته باشد، .
      لطفا˝ بدلیل آنکه حقوقی از مردم تضییع نشود گزارشی از رضایت و نارضایتی مردم در وضعیت خبری لحاظ فرمائید تا قوانین اشتباه آن را که برای آگهی دوباره ، پرداخت وجه می باشد مورد حذف قرار گیرد . شایان ذکر است اگر آگهی که از سوی مشتری فرض مثال ملک، فروش نرفته و مشتری در فردای دیگر قصد نوبت مجدد آگهی را از لحاظ قانونی و عرفی دارد ؛ سایت مذکور اعلام می دارد (( بدلیل تشابه اسمی آگهی شما رد و حذف میگردد !!! ))
      با تشکر وسپاس و آرزوی موفقیت و سلامتی همگی شما .

    • طاهری

      99.50درصد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج