۸۸۰۱۹۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

«بازی تاج و تخت» دیگر تکرار نمی‌شود

جرج آر. آر. مارتین خالق "بازی تاج و تخت" می‌گوید موفقیت این سریال هیچ‌وقت تکرار نمی‌شود.

ایران آرت: جرج آر. آر. مارتین نویسنده مجموعه رمان‌های "نغمه آتش و یخ" که منبع الهام سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" شد هرچند که چند پروژه تلویزیونی جدید با شبکه اچ‌بی‌او در دست ساخت دارد اما معتقد است موفقیت "بازی تاج و تخت" دیگر تکرار نمی‌شود.

او که در پادکست لئونارد مالتین منتقد فیلم مشهور با او گفت‌وگو می‌کرد، در این باره گفت: "ابعاد موفقیت "بازی تاج و تخت" که به سراسر جهان رسید و تا آن حد به فرهنگ دنیا هجوم برد چیزی نبود که کسی بتواند پیش‌بینی کند و چیزی نیست که انتظار داشته باشم دوباره تجربه کنم."

«بازی تاج و تخت» دیگر تکرار نمی‌شود

به گزارش آی سینما، تولید اولین سریال مقدمه "بازی تاج و تخت" که داستانش هزاران سال قبل از ماجراهای اصلی می‌گذرد، آغاز شده و ظاهرا مارتین می‌داند که نباید انتظارها از این سریال و سایر محصولات فرعی دنیای "گات" را بالا برد.

مارتین یکی از تهیه کنندگان سریال هم بود و اعتقاد داشت "بازی تاج و تخت "می‌توانست بیشتر از هشت فصل ادامه پیدا کند، اما حملات بیرحمانه به فصل نهایی این مجموعه تلویزیونی او را آزرده کرده است.

این نویسنده و تهیه کننده در به آسیب‌های اینترنت در زمینه طرفداری از پدیده‌های فرهنگی اشاره کرد: "اینترنت طوری زهرآلود شده که فرهنگ طرفداری و شیفتگی -طرفداران داستان‌های مصور و طرفداران آثار علمی‌ تخیلی- این‌طور نبودند. آن زمان هم مخالفت و دشمنی بود اما شبیه این جنون که در اینترنت می‌بینیم نبود."

بعد از پخش قسمت آخر فصل نهایی "بازی تاج و تخت" در ماه می، طرفداران خشمگین سریال که از کل فصل هشتم ناراضی بودند، درخواستی را در اینترنت مطرح کردند که شبکه اچ‌بی‌او این فصل را دوباره بسازد. تا به حال ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر این درخواست را امضا کرده‌اند.

مارتین هنوز در حال نوشتن جلد ششم مجموعه "نغمه آتش و یخ" است که بعد از سال‌ها تاخیر در انتشار هنوز مشخص نیست چه زمانی به دست خوانندگان خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب مارتین شما در انتشار بادهای زمستانی خیلی تعلل کردی و آزردگی مخاطبان ازت به همین دلیله اما جریان سریال فرق میکنه وایس و بنیوف رسما ر..ند به کل خطوط داستانی سریال. حالا شما خشم و سرخوردگی علاقه مندان را حمل بر جنون کنی یا نکنی فرقی در واقعیت ایجاد نمیکنه. به هر حال علی رغم تمام دلخوریها همچنان برات احترام قائلیم. دوستت نداریم اما بهت احترام میگذاریم. ایشالا عمرت به دنیا باشه و بادهای زمستانی را به سرانجام برسانی. رویای بهار که امیدی نیست.

    • بدون نام

      زهی خیال باطل .شما از افسانه ها اساطیر ساختید و ما در فردای ایران از واقعیات تاریخمان اساطیرها رو معرفی میکنیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جامعه ما جامعه بسته‌ای است که گذشته خود را به تخیل، حال خود را به تقلب و آینده خود را به توهم سپرده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج