۸۸۰۶۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هوای استان‌های شمالی همچنان بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی کشور تا اواسط امروز سه‌شنبه (۱۱ تیرماه ) ادامه دارد و از بعدازظهر امروز کاهش می‌یابد و این سیستم جوی از کشور خارج می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی کشور تا اواسط امروز سه‌شنبه (۱۱ تیرماه ) ادامه دارد و از بعدازظهر امروز کاهش می‌یابد و این سیستم جوی از کشور خارج می‌شود.

فریبا گودرزی افزود: امروز در استان‌های مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارندگی و توفان‌های تندری ادامه دارد و شدت بارش‌ها امروز در استان مازندران خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین امروز جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمالی فارس و جنوب غرب اصفهان بارش پراکنده، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد و با عبور این سامانه برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیمه شمالی کشور افزایش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه‌ای را خواهد داشت.

وی ادامه داد: بعدازظهر امروز در استان‌های سمنان، قم، قزوین، البرز، تهران، اصفهان، یزد، شمال مرکزی و بخش‌هایی از جنوب غرب سرعت وزش باد تشدید می‌شود و در برخی نقاط موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

گودرزی گفت: از امروز تا پنجشنبه نوار شرقی به ویژه شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل، وزش بادهای شدید موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود.

به گفته وی صبح امروز دریای خزر مواج و توفانی است، همچنین امروز غرب و مرکز خلیج‌فارس مواج پیش بینی شده است.

وزش باد در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف و در بعدازظهر افزایش وزش باد خواهد داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۱ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: اردبیل با دمای ۴ درجه بالای صفر، ارومیه و شهرکرد ۱۰ درجه بالای صفر و اهواز ۴۷ درجه و یزد ۴۴ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج