۸۸۱۰۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

چرا تاریخ آغاز لیگ مشخص نمی‌شود؟

اواسط هفته جاری از برگزاری فصل نوزدهم لیگ‌برتر تحت هر شرایطی خبر دادیم و عواقب عدم برگزاری رقابت‌ها را برشمرده و به آن اشاره کردیم.

فرهیختگان: اواسط هفته جاری از برگزاری فصل نوزدهم لیگ‌برتر تحت هر شرایطی خبر دادیم و عواقب عدم برگزاری رقابت‌ها را برشمرده و به آن اشاره کردیم. بر همین اساس نیز دو روز پیش خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه طبق برنامه قرار بود قرعه‌کشی لیگ برتر نوزدهم روز ۱۰ تیرماه برگزار شود و تیم‌ها حریفان خود را یک‌ماه زودتر از شروع مسابقات بشناسند، اما به‌دلیل اینکه هنوز سه شرط درخواستی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از استان‌ها، هیات‌های فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری محقق نشده، قرعه‌کشی لیگ برتر به زمان دیگری موکول شد. کمیته مسابقات هر ساله یک ماه زودتر از آغاز لیگ‌برتر، قرعه‌کشی مسابقات را انجام می‌داد که به‌دلیل فراهم‌نبودن شرایط این قرعه‌کشی ۱۰ تیرماه برگزار نمی‌شود.

در همین خصوص سازمان لیگ در سایت خود نوشت: «پیش از این مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌های جداگانه خواستار ایجاد شرایط زیر برای آغاز مسابقات لیگ برتر شده بودند:

۱- راه‌اندازی و استقرار سیسستم بلیت الکترونیک به همراه نصب گیت‌های ورودی و شماره‌دار‌شدن صندلی‌ها
2- تجهیز ورزشگاه به سیستم اتاق کنترل و دوربین‌های مدار‌بسته از مبادی ورودی تا سکوها
۳- جدا‌سازی و تفکیک فضاهای بیرونی تا سکوها و مسیرهای تردد تماشاگران میهمان، میزبان و عوامل اجرایی.»

بازدید از ورزشگاه‌ها ادامه دارد

همان‌طور که نوشتیم این‌بار قضیه بسیار جدی است و مصوبه شورای امنیت ملی باعث شده تا فدراسیون فوتبال با دقت و وسواس بیشتری نسبت به امور لیگ‌برتر توجه کرده و دیگر قرار نیست این‌بار هم باری به هر جهت کارها پیش رفته و فصل نوزدهم نیز بدون توجه به مسائل امنیتی ورزشگاه‌ها آغاز شود.

طبق مصوبه شورای امنیت ملی باید تکلیف بلیت‌فروشی و شماره‌گذاری صندلی‌ها در راستای امنیت هر چه بیشتر ورزشگاه‌ها به‌عنوان پیش‌نیاز اصلی کار برای آغاز فصل جدید مشخص شود.

بنابراین نمایندگان ویژه سازمان لیگ از جمله سهیل مهدی و سعید فتاحی در روزهای گذشته از ۹۰ درصد ورزشگاه‌های کشور بازدید به‌عمل آورده و قرار است با اتمام روند بازرسی ورزشگاه‌های بازهای لیگ برتر و لیگ دسته اول، گزارش آن برای تصمیم‌گیری به هیات‌رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه شود.

برگزاری فصل نوزدهم منوط به...

یکی از اعضای هیات‌رئیسه سازمان لیگ ضمن اشاره به موانع برگزاری فصل جدید لیگ‌برتر در همین زمینه به «فرهیختگان» گفت: «در یکی، دو روز اخیر جلساتی را با اعضای هیات‌رئیسه سازمان لیگ برگزار کرده و فعلا اصلاح آیین‌نامه را در دستور کار قرار داده‌ایم. پیش‌نویس آیین‌نامه بعد از مشورت با اهل فن آماده شده و قرار است به‌زودی ابتدا به تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ و سپس فدراسیون فوتبال برسد.»

وی درباره زمان برگزاری قرعه‌کشی لیگ‌برتر و زمان آغاز رقابت‌ها گفت: «این‌بار امنیت ملی ورود کرده و شوخی‌ای در کار نیست. اگر مشکل امنیتی در فصل نوزدهم پیش بیاید، به‌واسطه مصوبه شورای امنیت ملی به‌طور قطع عواقب قضایی برایمان پیش می‌آید. الان نیروی انتظامی هم حق دارد و می‌گوید وقتی پنج هزار نفر بیشتر از ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود، نمی‌توان با هواداران مثل آشوبگران برخورد کرد. پس باید همه موانع را بررسی و برطرف کرد.»

این مقام مسئول تاکید کرد: «منتظر گزارش ورزشگاه‌ها هستیم. فعلا ۹۰ درصد کارها پیش رفته و شهرهایی مثل مشهد و اصفهان مشکلی برای برگزاری ندارند. بنابراین بعد از گزارش ورزشگاه‌ها، ابتدا زمان قرعه‌کشی رقابت‌ها و سپس زمان دقیق برگزاری لیگ برتر مشخص خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساره

      برای اینکه لُنگِ حکومتی نسبت به سایر تیمها مخصوصا سرورش دیرتر تمریناتش رو شروع کرده و آماده ی بازیها در لیگ نیست حُکامِ حکومتی هم امر فرمودند تا اطلاع ثانویه هر نوع برنامه‌ریزی برای لیگ نوزدهم خاموش میباشد دِ موبایل سِت ایز آف.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        ساره؟هنوزسوزشت خوب نشده؟عجبا!؟.

      • بدون نام

        چی زدی؟

    • بدون نام

      احسنت ساره گل گفتی

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا ۶ بار حذف از مرحله گروهی آسیا!

      راستی! چرا هیچکس زورش به این فتاحی نمی رسه که او در تلویزیون انقدر بد و گستاخانه با خبرنگارا برخورد می کنه! از طرف کی حمایت میشه! و چرا با این‌که ممنوع الفعالیت شد ولی ظاهری بود؟ تا این چراها حل نشه مشکل فوتبال هم حل نمیشه!

    • علی مقدسی

      چون تیم لنگ هنوز امادگی خودشو برای مسابقات اعلام نکرده هر موقعه سوگلی ها اماده بشن فتاحی ووزریر ورزش اعلام بکنه شروع میشه

      پاسخ ها

      • ایرانی

        تاپمادموجوده بدوبروچندتابخر.

    • بدون نام

      چون مدیرعامل لنگ فتاحی وهیئت مدیر فدراسیون واسپانسر مالی دولت ونمایندشون اقایان ظریف وحجتی ونویسند شون برترینهاست

    • ساره جون

      آقایِ ایرانیِ۱۰:۱۹ من خوش ندارم با نَرهای بی جنبه ای مثِ تو کل کل کنم
      جنبه نداری نیا بخون بذا با جنبه ها نظراتشون رو تایپ کنن.

    • Syamak Hakimi

      نمیدونم چرا هوادارای لنگ قبول ندارن همه ایران بسیج شدن برا اینکه هیچ عذابی نکشن لنگ و هیچ دلواپسی نداشته باشن البته شایدم خودشونو زدن به بی خیالی وگرنه میدونن قهرمانیشون فقط برنامه ریزی بود وگرنه چه پنالتی بر علیه سپاهان گل صدر صد سالم استقلال و... درظمن تویی که فک میکنی سوزش هست نخیر بحث پروو بودن شماست که میددونید با برنامه ریزی قهرمان شدیید ولی باز فک میکنید خودتون بودید شما تو 8 تا بازی آخر لنگ میشه نتایج و یادآوری کنید خخخخخختخخ

    • ساره جون

      مرسی برترینهای عزیز که کامنتامو چاپ میکنی

    • بدون نام

      واقعا پرسپولیس حق همه را خورده اگر زور داور نبود الان پرسپولیس ۱۹بار سقوط کرده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج