۸۸۱۴۱۶
۱۴ نظر
۵۰۱۸
۱۴ نظر
۵۰۱۸
پ

«گلاب آدینه» نیازی به دلسوزی من و شما ندارد!

روزنامه خراسان نوشت: این روزها موضع ازدواج دوم مردها سخت بر سر زبان ها افتاده است، آن هم به واسطه ماجراهای زنان دوم دو شخصیت معروف، یکی همسر دوم شهردار اسبق تهران «محمدعلی نجفی» و دیگری همسر دوم بازیگر معروف سینما و تلویزیون «مهدی هاشمی».

روزنامه خراسان نوشت: این روزها موضع ازدواج دوم مردها سخت بر سر زبان ها افتاده است، آن هم به واسطه ماجراهای زنان دوم دو شخصیت معروف، یکی همسر دوم شهردار اسبق تهران «محمدعلی نجفی» و دیگری همسر دوم بازیگر معروف سینما و تلویزیون «مهدی هاشمی».

هاشمی اعلام کرد با همسر اولش دیگر زندگی نمی‌کند و به دلیل نداشتن تفاهم جدا از هم و بدون رابطه عاطفی بودند، این همان مسئله‌ای است که در بین صحبت‌ های محمدعلی نجفی نیز مشهود بود که با همسر اول تنها در شناسنامه زن و شوهر بودند.

«گلاب آدینه» نیازی به دلسوزی من و شما ندارد!

شاید این روزها افراد جامعه گمان می‌کنند معضل زن دوم و تجدید فراش مردها با شرایط فعلی حل شده و فعلا دعوا بر سر چیزهایی مثل حق طلاق و ... است اما واکنش مردم در شبکه‌های اجتماعی درباره این ازدواج‌ها نشان داد این دلهره هنوز در زیر پوست جامعه جریان دارد.

با توجه به این‌که جامعه به تعمیم نظرات شخصی درباره پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی عادت کرده است، تجربه و مشاهدات شخصی گاه ملاک قضاوت‌ها و عکس‌العمل افراد درباره این اتفاق‌هاست. در دوره پدربزرگ و مادربزرگ‌های ما این مسئله چند همسری به وضوح بین خانواده‌های ایرانی پررنگ بود و به عبارتی زن‌ها با توجه به شرایط اجتماعی و مالی محکوم به سوختن و ساختن بودند و هوو را گاهی در خانه و کنار خود می‌پذیرفتند. اما حال به واسطه حمایت همان جامعه، زنان محکوم به ماندن نیستند اما تصمیم می‌گیرند در این زندگی با حضور شخص دوم بمانند یا نمانند.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که عکس‌العمل جامعه فعلی درباره زنانی که به واسطه نداشتن شغل، نیاز مالی و برخوردار نبودن از حمایت عاطفی ترجیح می‌دهند در این سبک زندگی بمانند و حضور هوو را تحمل کنند، چیست؟ آیا این زنان از طرف جامعه حمایت می‌شوند یا بیشتر تحت قضاوت‌ها و نظرات بی‌پرده قرار می‌گیرند؟

نمی‌توانیم پیچیدگی روابط انسانی را نادیده بگیریم و با سلاح ترس از گیر افتادن در این ورطه به واقع هولناک، از این اتفاق‌ها داستان‌های تراژیک بسازیم. مخلص کلام این که از کنار این پدیده‌ها و تجربیات اشخاص با احتیاط عبور کنیم و به واسطه جریحه‌دار شدن احساساتمان به راحتی نظریه صادر نکنیم. لطفا به این دلیل از آدم‌ها قربانی نسازیم.

مثلا خانم «گلاب آدینه» با آن سابقه هنری چشمگیر و شخصیت فوق‌العاده، نیازی به دلسوزی من و شما ندارد و قطعا به دور از حاشیه‌ها می‌تواند مسائل شخصی‌اش را مدیریت کند. سوار بر موج شبکه‌های اجتماعی نشویم تا در دل این اتفاق‌های خانوادگی و خصوصی به دنبال همذات‌پنداری با قربانی این قصه‌ها بگردیم و بعد بیرون از گود، قصه دل پرغصه‌شان را تعریف کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی ش

      قربانی.؟از بس به زنها بها داده شده دیگه فکر می‌کنند خداوند و هر کاری دلشون میخواد می‌کنند و بازم شاکیند، آنموقع که آمار طلاق بالاست و مردها باید مدام مهریه های سنگین و بدند بخاط ی عاشقی و اگه نداشتند بدند باید برند زندان، و دلیلشم اینه که مهریه حق زنه، قربانی نیستند، ولی تا یه مرد از حقش استفاده کنه، صدای وا مسیبتا بالاست، مسخرش و در اوردیند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش “مصیبت” اچتباه میزنی

      • بدون نام

        حرف نزن

      • بدون نام

        کسی دلسوزی نکرد.ما داریم زنهایی که همه تخم مرغهاشونو تو سبد "شوهر" می گذارند آگاه می کنیم که فداکاری و محبت بی شائبه عاقبتش اینه.

      • بدون نام

        از اون طرف هم زنهایی که زن مردهای خیلی پیرتر از خودشون میشن باید منفور و رسوا بشن تا هزینه بودن با مردهای پیر بالا بره و تاریخ انقضا زدن به زنها منقضی بشه

    • بدون نام

      از نظر من یک زن به طور غیر مستقیم اجازه میده همسرش زن دوم اختیار کنه. به دلیل کمبودهایی که نمیخواد قبول کنه و قطعا برای ازدواج دوم دلیلی وجود داره و اگر دلیل نداشته باشه ما واقعا با مردی مریض، و با زن دوم مریض تر از خودش مواجه هستیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرت رو بذار در کوزه ی مردسالاری و بنوش

    • عبدا...

      هیچ زن مرد عاقلی اگه از زندگی خودش راضی باشد اون هم در این شرایط مصیبت بار اقتصادی دست به چنین انتحاری بر علیه خودش نمی زند .

    • فریال

      مثلاتوبرو یه زن بگیر وچهارتاش کن ،هرچی هم صیغه باشه حلاله دیگه!

    • آراد

      نود درصد مرد ها ازاینکه سوگلی دوم داشته باشند خوششان می آید فقط باهمسرنشان تعارف میکنند.درنتیجه نمی شود به مردها اعتماد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • دختر مجرد

        حالم از ازدواج بهم میخوره
        با این قانون ها ی مرد سالاری عربستانی
        خجالتم خوب چیزیه قانون هزار سال پیش داره الان اجرا میشه

    • بدون نام

      چه دلیلی به جز هوسرانی داره ؟ خانم آدینه و آقای هاشمی دارای دختر خانمی هستند که دو فرزند دارد چه حاصلی بهتر از این برای یک زندگی موفق ؟ بقیه اش هوسبازی است این جدایی ، روی زندگی دختر شون خواه ناخواه تاثیر بد داره زندگی جدید هاشمی هم قول میدم زندگی نخواهد شد چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی...

    • بدون نام

      شخصیت خریدنی نیست پس مهدی هاشمی نگرد پیداش نمیکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج