۸۸۱۴۲۵
۷۵ نظر
۵۰۰۶
۷۵ نظر
۵۰۰۶
پ

زن جوان: از همسر سابقم باردار شدم!

روزنامه خراسان شرح زندگی دختری را که در دوران نامزدی با ارسال پیامک هایی برای یکی از بستگان نزدیک نامزدش به دام هوسرانی های آن مرد افتاده و با لو رفتن ماجرا، زندگی اش از هم پاشیده بود، بیان کرده است.

روزنامه خراسان شرح زندگی دختری را که در دوران نامزدی با ارسال پیامک هایی برای یکی از بستگان نزدیک نامزدش به دام هوسرانی های آن مرد افتاده و با لو رفتن ماجرا، زندگی اش از هم پاشیده بود، بیان کرده است.

این دختر گفته است:

آن روز وقتی نامزدم در جریان رابطه من با یکی از بستگانش قرار گرفت مرا طلاق داد در حالی که من برای میانجی گری و جلوگیری از متلاشی شدن زندگی یک زوج جوان با آن ها ارتباط برقرار کردم که متاسفانه به خاطر ناآگاهی و کمبود عاطفه در دام هوسرانی‌های شوهر آن زن جوان افتادم و زندگی خودم از هم پاشید.

روزی که مُهر طلاق بر شناسنامه‌ام جا خوش کرد، همسرم با نگاه عاشقانه ای از من خواست با وجود صدور حکم طلاق توافقی، رابطه مخفیانه ای با یکدیگر داشته باشیم. این حرف او چند روز افکارم را به هم ریخته بود و از طرفی نمی توانستم دوری «رحمت» را تحمل کنم .در واقع هنوز باورم نمی شد زندگی من با او خاتمه یافته است.

اگرچه ارتباط مخفیانه با نامزد سابقم کاری احمقانه و دور از عقل بود اما من پا روی عقلم گذاشتم و باز هم به دنبال احساساتم رفتم. در این میان تنها موضوعی که به ذهنم رسید این بود که با وکیل پرونده طلاقم مشورت کردم و اشتباه دیگری را مرتکب شدم. چرا که او هیچ تخصصی درباره مشاوره های اجتماعی و خانوادگی نداشت.

وکیلم گفت: اگر همسرت به رابطه مخفیانه اصرار می کند تو هم به این رابطه ادامه بده تا شاید زندگی از دست رفته ات را به دست آوری! با این حرف های وکیل پرونده ام اطمینان خاطر یافتم و در شرایطی که هیچ اختیاری از خودم نداشتم تصمیم جدی به ادامه این رابطه احمقانه گرفتم. خانواده ام وقتی فهمیدند که همسرم را دوست دارم و با این جدایی احتمال دارد بلایی سر خودم بیاورم در برابر این رابطه مخفیانه سکوت کردند تا شاید با نگاهی خوش بینانه زندگی گسسته ما دوباره پیوند بخورد.

این گونه بود که زندگی پنهانی من و رحمت شکل گرفت. او خیلی مراقبم بود و مدام با تماس ها و پیامک هایش به من عشق می ورزید. باورم شده بود که او هنوز مرا دوست دارد و پس از ماجرای ارتباطم با یکی از بستگانش، از علاقه او به من کاسته نشده است.

با رحمت بیرون می رفتیم، شام می خوردیم و تا پاسی از شب به گردش می پرداختیم. این رابطه مخفیانه به جایی رسید که دو روز پنج شنبه و جمعه را پنهانی و به آرامی به منزل مجردی نامزد سابقم می رفتم که در طبقه بالای منزل مادرشوهرم قرار داشت. آن جا غذا می پختم، لباس می شستم و گردگیری می کردم بدون آن که شکایتی از این شرایط داشته باشم .در واقع خیلی هم خوشحال بودم ولی فکر نمی کردم که از این رابطه مخفیانه چیزی نصیبم نمی شود .

در حالی که سه ماه از این ماجرا گذشته بود و خانواده رحمت به دنبال دختری برای خواستگاری می گشتند من متوجه بارداری‌ام شدم. این موضوع رحمت را بسیار خوشحال کرد تا حدی که اگر چند دقیقه تلفن اش را دیر پاسخ می دادم دلواپسم می شد. با این رفتارهای او امیدم برای آغاز یک زندگی دیگر در کنار رحمت هر روز بیشتر می شد .

در همین حال نه تنها من ماجرای بارداری ام را از خانواده ام پنهان کردم بلکه رحمت نیز از این موضوع هیچ گاه سخن نمی گفت چرا که از هیاهو و درگیری خانواده اش می ترسید. در نهایت کار به جایی رسید که رحمت از من خواست جنینم را سقط کنم، من هم که از آبروریزی وحشت داشتم به خواسته اش تن دادم و با داروهایی که برایم آورده بود تصمیم به سقط جنین گرفتم ولی ناگهان حالم چنان وخیم شد که تا سر حد مرگ رفتم و کارم به بیمارستان کشید.

در این شرایط بود که خانواده هایمان از ماجرا باخبر شدند و به جان هم افتادند تا جایی که هر کدام از آن ها از فرزند خودشان دفاع می کردند و دیگری را بی بند و بار می دانستند، تازه آن جا بود که فهمیدم رحمت هیچ ارزشی برای من قایل نیست و تلاش می کند این رابطه را انکار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جااان؟
      عجب!!

      پاسخ ها

      • فرشید . آ

        بعضی از خانم ها هر کاری دلشونه میکنن آخرش هم میگن فکر نمیکردم اینجور بشه . ههههه
        طرف تن به هر کثافت کاری میده بعد آخرش میشینه داستان درست میکنه که مثلا کارش رو توجیع کنه

      • بدون نام

        یکی بگه توی مشهد چه خبره.

      • بدون نام

        رحمت زن رو طلاق داده بعد بهش اظهار عشق و علاقه میکرد.

      • بدون نام

        به مشهد چه ربطی داره؟آیکیو روزنامه خراسان کشوریه اسمش خراسانه

      • بدون نام

        فرشید .ا ،زنه تنهایی به کثافت کاری تن نداده ها،با مرده کثافت کاری کرده،خوبه آدم اول فکر کنه بعد کامنت بزاره،سریع دهنت رو باز نکن

    • قزوینی

      زلیخا سوخت از حسرت چو یوسف گشت زندانی
      چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی. .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک احمق تمام عیار خداییش احمقتر از این آدم من ندیدم.

      • بدون نام

        خانم ها وقتی درگیر احساس میشن عقلشون از کار خواهد افتاد از دختر 12 ساله بگیر تا 46 ساله

      • عامو

        قزوینی کاربر گرامی از قدیم ندیم ها میگفتن طرف، آسیاب را فروخته بعد رفته آسیاب بان یا لویبنه همان آسیاب شده، یکی هم ميگفتند، طرف زن خود را طلاق داده، بعد با خاطر خواهی با اون زن افتاده، ولی این رحمت ناکس، نادرست داستان برعکس مسمای اسمش با رندی و زرنگی این دختر بیچاره را جذب کرده و بيرحمانه در مدت دو سه ماه به اندازه یک زندگی چهل پنجاه ساله با دختر بیچاره آمدورفت داشته، حالا که دختره بیچاره حامله شده گفته به دختره که انکار کن، ای رحمت خداوند بزرگ هرگز رحمت نکته تا بفهمی سیاه کردن زندگی یک دختر چه عقوبتی داره،

    • بدون نام

      رحمت تو دیگه چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رحمت نکبت بی وجدان ...،خدایی بالا هس و چوب خداصدانداره

      • ت

        مثل مرد طلاق دادی تمام میکردی مرد باش مرد

      • بدون نام

        08/30،گرامی، انگاری رحمت خواسته ته ته اون را پیدا کنه، خدا رَحْمِتْ نَکُنِه تا عمر داری،

    • نسترن

      برو بمیر دختره ول وبیحیا ،خودت رو زدی به خریت وار کثافت کاریاتم دفاع میکنی؟الکی مظلوم نمایی میکنی
      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا هر غلطی خاسته کرده حالا دنبال توجیه میگرده

      • آروشا

        شما توی شرایط اون خانوم نیستی و نبودی و به همین دلیل حق قضاوت در موردشون رو ندارین...
        در عجبم در حالی که ذات خودخواه همه مردای ایرانی تقریبا شناخته شده (البته تعداد محدودی خیلی خوبن) چطور میتونی در مورد یه همنوع خودت اینطور صحبت کنی?

      • بدون نام

        کاربر اروشا دوباره سرگذشت دختر بخون.نامزد داشته رفته دنبال یه مرد دیگه.طلاق گرفته دوباره رفته رابطه حرام حامله شده.فکر کن اگه خواهر خودت بود چه قضاوتی در موردش میکردی؟

      • نسترن

        همین ساده انگاری ها په قول شما قضاوت نکردن هاست که بعضی از زنان و مادران ایرانی رو خراب کرده.
        بسیار متاسفم.
        زنان ایرانی همیشه سمبل نجابت بودند ولی حالا چرا بعضی این غلط ها رو میکنند؟زن اگر چیزی رو نخواهد انجام بده ،هیچکس و هیچ چیز نمی‌تواند وادارش کند.اصلا کار ورفتار زشت این زن جای دفاع نداره،توجیه نکن.

      • بدون نام

        از نظر شرعی زن و شوهرن رجوع محسوب میشه کارشون و رابطشون حرام نبوده یعنی خانم اگه میخواست بعد از اون ماجرا با کس دیگه ازدواج کنه نمیتونست چون زن شوهردار حساب میشد...و این آقا برای انتقام به زن و حتی بچشم رحم نکرده....جای تاسف داره نمیگم کار خانم بد نبوده که اول باعث طلاق شده ولی کاش آقا با همون طلاق تنبیهش میکرد نه به این شیوه

      • بدون نام

        اون مرد هم سواستفاده چی آشغال بوده دو تا گند خوردن به پست هم

      • بدون نام

        این قضیه رجوع رو از کجا اوردین جز با قرائت صیغه عقد نمیشه رابطه داشته باشند.

      • م۴

        این دختره و پسره هیچ کدام مقصر نیستند
        مقصرپدرومادردختره هستندشمادخترتان
        ولوکردیدمگرنمیدانستید

    • بدون نام

      نباید قوانین به راحتی طلاق جور کنند طلاق توافقی یعنی مرد زن را در واقع مجبور به این طلاق کرده

    • احمد میلانی

      الله رحمت السن رحمته

    • z

      مردها همین هستن همه چیز و همه کَس رو تا زمانی میخوان که در جهت خواسته هاشون باشه. زمانی که به خطر بیوفتن هر چی سر راهشون باشه رو قربانی میکنن. نمونه ش نجفی. نمونه ش رحمت . نمونش ناصر محمد خانی. و ... خیلی ی ی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه جایی یه کامنتی دیدم
        که توش خیانت مردها به خاظر بدیشونه
        اما خیانت زن ها به خاظر مرد به خاظر کج بودن زمین به خاظر عدم توجه شوهر به خاطر مقصر بودن مرد و...
        خلاصه مرد اگه خیانت کنه به خاطر خودشه ولی زن به خاطر همه چجی از جمله سوراخ بودن لایه اوزونه به جز خودش
        خواهش میکنم افکار فمنیستی خودت رو پیش خودت تکرار کن

      • بدون نام

        یه سری بزن دادگاه تا بفهمی مردا همین هستن یا زنها همون مدت زیادی سروکارم با اینجور پرونده ها بوده واقعیاتی در مورد خیانت زنان بیشتر والبته مردان به چشم خودم دیده ام که وحشتناکه والبته برا جذب مخاطب عالیه، تا مرد فاسدی نباشه زن فاسدی هم نیست وتازن فاسدی نباشه مرد فاسدی هم نیست چون یک دست صدا نداره

      • بدون نام

        جواب خوبی بهت دادن

      • بدون نام

        آفرین درسته

      • بدون نام

        زن خیانت کرده هر غلطی کرده اون وقت تقصیر مرداست؟؟!!

      • عامو

        کاربر گرامی، Z با اینکه مرد هستم از خودم شرم دارم که مرد با یک نگاه به زن از خود بیخود میشود، با این حال زن بایستی تمامی جوانب را در نظر بگیرد، مرد هنگام اینگونه ارتباطی چون اکثر عقده ای و کمبود دارند علاوه بر خجالت نکشیدن و سر افکندن به پایین، افتخار هم میکنند و فخر هم میفروشند که ای بابا زرنگ تشریف دارند، در مقابل همه مسئولیت به گردن زن و تقصیر زن است، نميدانم این همه انسانیت و عدل را چطوری میتوانند حمل کنند، اگر چه برخی خطاها اجتناب ناپذیر است اما نه مثل رحمت داستان ما،، اگر بگم اکثر قریب به اتفاق مردها این خصلت مرموز و منتظر مثل گربه را دارند تا هر فرصت کمی هم پیش آید یه تیکه گوشت بقاپند اما بخود قبول ندارند همه زنان و دخترانی که با مردی دچار رابطه نامتعارف میشوند بدون شک مرد مقصر است چون داعیه مردی میزند ولی در عمل ضعیف النفس است و فورا خود را می بارد و زندگی زن یا دختری را به سیاهی می کشاند تازه دو قورتش باقی است که اون زن یا دختر انکار کند تا او راحت سراغ دیگری برود، افسوس، اگر مردها درستکار می بودند هرگز هرگز اینچنین اتفاقاتی نمی افتاد اما کو اون مردی که قادر به جلوگیری از هوای نفس خود باشد،!!!

    • بدون نام

      بعله

      پاسخ ها

      • ساوان صباحت

        حالا این هم شدخبر؟؟

      • بدون نام

        نجفی دیگه چرا....

      • مهدی بوشهر

        ممکنه یه روزی برای دختران خودتون هم همچین شرایط عاطفی بیفته البته تقصیر اصلی بیبندباری خانواده دختربود

      • ش

        ایا خبر نداری همان باری که در شکم داری ۴۸میلیون تومان قیمت دارد؟

    • بی نان

      حقته کثافت

    • ابیته

      جیگرت بسوزه رحمت چرااینکارو کردی مگه تواحساس نداشتی رحمت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جیگر جفتشون بسوزه..زنه رفته تو دام هوسرانی های یه مرد دیگه.درحالی که شوهر داشته.

      • محمد

        خیلی خجالت آور = سوال اینکه خانواده نداشتند که بعد طلاق دارن چه غلطی میکنن کار هر دوی انانبد بود

    • مریم

      بعد طلاق که بهم رجوع کردن دوباره زن و شوهر محسوب میشن.اما مشکل اینجاست که شوهره درست حسابی نبوده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره اگه اشتباه نکنم از نظر شرعی بعد از طلاق چون به هم رجوع کردن زن و شوهرن....ولی خب از نظر قانونی زن و شوهر نبودن...کاملا مشخصه پسر قصدش انتقام بوده و این کارو کرده...خدا به همه ی جوونها عقل درست حسابی بده

    • مهدی

      خاک بر سرت چه خوب که طلاقت داده......

    • بدون نام

      رحمت با این ترفند فقط خواسته تا زمانی که کیس مناسبی برای ازدواج پیدا میکنه سرگرمی خودشو داشته باشه. خیلی نامردی کرده و از انسانیت بدوره. لعنت خدا بر هرچی آدم بی وفا چه مرد چه زن

    • بامرام

      هیچی از مردم نمونده.نه غیرت نه تعصب نه آبرو.دروغ خیانت دزدی بی احترامی بی قانونی شرم حیا.حیوونا از ما بهترن قانونشونم بهتره...دیگه درست نمیشه.زندگیه نکبتی...

    • حمید

      اصلا از رحمت این انتظار رو نداشتم ، رحمت تو مسلمون نیستی

    • برق

      خاک تو سر تو دختر بی حیای عوضی

    • بدون نام

      كاش مي مردي واين لكه ننك تحمل نمي كردي اكر قانون باشه بايد هم تورا وهم اون احمق به جزاب اعمالتون برسونند. تادفعه ديكه هيج خري مثل شما خانوادههاي بدبخت وجامعه رادجار مشكل نكنند ونظافت بيمارستانهاو مدارس وزندانها وبخت بز ها رابه مدت ده سال انجام بديد وافته أي صد شلاق به خاطر ان طفل معصوم به شما بزنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        11/53-کاربر گرامی آخه چه ننگی مگه چیکار کرده اون دختر کاری نکرده اگر هم بوده کار رحمت نامرد بوده از قدیم گفتن مال بی صاحب و دل بیرحم، رحمت هم ظرف این مدت اندازه سی چهل سال زندگی زن و مرد از او گرو گرفته تازه گفته تو انکار کن چقده ناکس است رحمت تا جون داشته دختر بیچاره را به امید زندگی دوباره آب لمبو کرده امان از بیرحمی و دل کافری این آدم ها،

    • بدون نام

      به مردا نمیشه اعتماد کرد

    • مهدی ستاری

      به خاطر همینه که مردباید تکیه گاهی باشه برا همسرش تا این تکیه گاه محکم را احساس کنه و رازدار هم باشن ،اگه این دختر نامزدش رو قابل اعتماد می‌دونست واین ماجرا رو به مردش واگذار می‌کرد چه بسا کارش به اینجا نمی‌کشید.

    • مهدی ستاری

      البته دختر نفهمی کرده شاید هم بلهوسی کرده این هم سرانجامش.

    • سهیل

      خودت رابطه وفساد بازی دراوردی جمش کن

    • رضا

      علت بدی زن نیست چون واقعا دوستش داشته ،رحمت بسیار بد بوده که این نه رحمت نکبت

    • علی

      تقصیر خود دخترهست
      همیشه پای یک زن درمیان است

    • بدون نام

      این مورد ها دیگه طبیعی شده.

    • بدون نام

      اخه چخبره
      مشهد چرا ناامن شده این همه حوادث.
      این همه فساد.؟؟!!¿

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روزنامه خراسان کشوریه مخصوص اخبار مشهد نیست لطفا بفهمین

    • بدون نام

      خواهشا از این مطالب منتشر نکنید من حالم بد میشه میخونم اصلا حالم از هرچی زن ومرد بهم میخوره.

    • بدون نام

      ارتباط نامتعارف منجر به فساد میشود واین خانم بجای اون مرد؛با زنش برا اشتی ....حالابا فرض توبه ؛باید مشاوره در فضای مجازی نه بلکه کانالی مثل شبکه سلامت برای آگاهی بگن تااین زن ومرد یواشکی .... و این زن هست که سرزنش میشود در جامعه و رحمت هم خر هم رطب ..خورده دست اخر بچه خودشو میگه سقط کن مامانم اینا نفهمن!!! اگر طلاق صورت گرفته این مورد ؛ زیر چهار ماه اگر زناشویی شود و زوجه باکسی نباشد خود به خود رجوع هست

    • بهداد

      زنی که خیانت کرده یا در شرف خیانت کردن هست صلاح نیست مادر بچه هات باشه.

    • رویا

      نمیدونم چرا بعضی آقایون حلال خدا بهشون مزه نمیده، اگه واقعا به خاطر خیانت از خانمش جدا شده دیگه باید دست از سرش برمیداشت اگر هم دوستش داشت باید میبخشیدش و به زندگیش ادامه میداد ولی ظاهرا رحمت از اون دسته آقایون که از رابطه مخفیانه بیشتر از رابطه شرعی و قانونی لذت میبره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنه هم همین طور

    • بدون نام

      خاک توسرت اگه تورومیخواست طلاقت نمیداداحمق

    • بدون نام

      پناه بر خدا

    • m h

      آگه زن نخواد جراثقیل هم نمیتونه تکونش بده

    • رضا ا

      زدواج سفید همینه این بدبختی ها را برای دخترا دارد بچه دار شدند مرد زیر بار نمیره دخترا باید هواسشون جمع کنند

    • feroozan

      شماها چرا افتادین به جون هم

    • بدون نام

      کم تجربگی خامی و هوس این چیزا داره

    • بدون نام

      عجب اخبار داغی حیف وقت و

    • بدون نام

      همیشه تقصیر مرداست که با احساسات دخترا بازی میکنن ولی واقعا نامرد بوده که غلطی رو که کرده رو انکار میکرده

    • بدون نام

      همیشه تقصیر مرداست که با احساسات دخترا بازی میکنن ولی واقعا نامرد بوده که غلطی رو که کرده رو انکار میکرده

    • بدون نام

      سلام تنها رحمت بی رحم آشغال مقصر نیست آن دختر بی حیا تو که رحمت طلاقت داده پس دنبال چی بودی

    • بدون نام

      چرا تو این جور مواقع همه باور میکنن دختر فریب خورده و پسر فریب داده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج