۸۸۱۵۵۰
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش شورای عالی امنیت ملی به تهدید ترامپ

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تهدید اخیر ترامپ گفت: ‌«دیپلماسی و گَزِش» گزاره‌های متضادی است که تنها در مکتب ترامپیسم مفهوم پیدا می کند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تهدید اخیر ترامپ گفت: ‌«دیپلماسی و گَزِش» گزاره‌های متضادی است که تنها در مکتب ترامپیسم مفهوم پیدا می کند.

کیوان خسروی گفت: آمریکا پیش از این با اتخاذ راهبرد یکجانبه گرایی و خروج از پیمان‌های بین المللی، منطق گفت‌وگو و دیپلماسی را «گَزیده» و امنیت جهانی را مجروح کرده است.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی افزود: ۴۰ سال است که آمریکا، ملت ایران را گزیده است اما پادزهر «مقاومت فعال» همچنان ایران اسلامی را استوار و امیدوار به پیش می‌برد.

خسروی خاطر نشان کرد: ۱۶ تیرماه گام دوم کاهش تعهدات برجامی بر اساس پاراگراف‌های۲۶ و ۳۶ و با چارچوبی که صرفا جمهوری اسلامی ایران در مورد آن تصمیم خواهد گرفت آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، ترامپ در واکنش به اظهارات رییس جمهور ایران در خصوص آغاز گام دوم کاهش تعهدات برجامی از ۱۶ تیرماه، گفته است: ایران، مراقب تهدید کردن باش. ممکن است برگردند و تو را طوری بگزند که تا الان کسی اینطور گزیده نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      ترامپ یاغی برو هربندی کلفتره ببر . فکر کردی همیشه تو سواری و ما پیاده نه بابا نه حالا ما سواره ایم و تو پیاده ..یادت میاد قبل اردیبهشت سال ۹۷ چقدر بلوف میزدی و هربار میخواستی سرموعد ی که باس زیر برجام رو امضاء کنی چقدر ادا اطفار در میاوردی..فکر میکردی برجام آخر خط این نظام است و اگر نباشه و تونه احمق ازش در بیای میاییم به پات میافتییم هه خیلی احمقی ترامپ خیلی ..حالا هم این خط این نشون ماهستیم اینجا باصلابت امیدوار پیروزمند و گوش به فرمان سید علی خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران. حالا تو پیاده ایی و ماسواره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوار چی هستی حالا
        جنس نابو جیب خالی پز عالی

    • بدون نام

      ترامپ حقیقت خودش را گفته شده سگ پاچه گیربین المللی وهردقیقه وهرساعت پاچه یک کشور را می گیرد مشکلی نیست هروقت خواستی پاچه ایران را بگیری بگیراما مواظب دهان ودندانهایت باش چون ایران هم چنان توی دهانت می کوبدکه تابحال هیچ سگی چنین ضربه ای نخورده باشد

    • ساوان صباحت

      این ک نشدجواب

    • م

      اقای محترم به جای این همه تهدیدکاری درست نمیشه.
      فکری به حال مردم کنیدبا گرونی.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج