۸۸۱۸۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حوزه هنری: در سینما، گناه فروشی نمی‌کنیم

محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری از تداوم حرکت جهادی و نهضت بازسازی و تجهیز سینماهای این نهاد خبر داد و تاکید کرد که در سینماها گناه فروشی نمی‌کنند.

خبرآنلاین: محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده معاون سینمایی حوزه هنری و سهیل جهان بیگلری رئیس هیات مدیره موسسه بهمن سبز پنجشنبه ۱۳ تیر در دومین روز از هشتمین سمینار مدیران سینمایی حوزه هنری در مشهد مقدس حضور یافتند.

مومنی‌شریف در این جلسه گفت: «سینمای حوزه هنری با دیگر بخش‌های این نهاد که رسالت فرهنگی خاص دارد، هماهنگ‌تر و به معیارهای حوزه هنری نزدیکتر شده است. این هماهنگی به مرور اتفاق افتاده است، در سال ۹۱ که ما اعلام کردیم ظرفیت سینماهای حوزه هنری را در اختیار آثاری قرار نمی‌دهیم که ارزش‌های اخلاقی در آن‌ها کمرنگ است، بعضی دوستان به ما گفتند سینماهای حوزه هنری دچار رکود و سکون خواهد شد. اما امروز خوشبختانه و طبق آمارها متوجه رشد مخاطبان سینماهایمان هستیم.»

رئیس حوزه هنری افزود: «سینماداری برای ما یک تجارت نیست و به دنبال درآمدزایی صرف از سینما نیستیم. مخاطب ما اکثر مردم ایران هستند، قشر متدین که می خواهند در امنیت و آرامش در کنار خانواده فیلم ببینند. ما گناه فروشی نمی‌کنیم، برای سرگرم کردن مردم به هر ابزاری متوسل نمی‌شویم تا بعد از این روشِ درآمدی، کتاب خاطرات شهدا را منتشر کنیم. برای ما اخلاق، خانواده و حق الناس مهم است.»

او گفت: «متاسفانه بخشی از سینمای کشور گرایش به ساخت آثار سخیف دارد و این سینما با سینمای دهه ۶۰ و ۷۰ که اغلب آثارش شریف، اخلاقی و خانوادگی بود متفاوت است. حوزه هنری با هدف مقدسی تشکیل شده، مخاطبان ما از اقشار مختلف جامعه و از گروهی هستند که به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی اعتقاد دارند. همه نهادها و ارگان‌هایی که در حوزه فرهنگ و سینما سلیقه مردم را به سمت ابتذال می‌برند مسئول هستند، اما ما مقاومت می‌کنیم و پیروزی در نهایت از آن ماست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج