جاباما
۸۸۲۱
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

سفيد كردن دندان را اینجا بیاموزید

بسياري از مردم در سراسر جهان لبخند زيبا و آراستگي فرد مقابل را آينه‌اي از وجود او مي‌دانند. همين مسئله موجب شده كه بسياري از مردم براي حفظ سلامت، زيبايي، سفيدي و براقي دندان‌هاي خود براي رفتن به كلينيك‌هاي دندان‌پزشكي و بليج‌كردن يا سفيدكردن دندان‌هاي‌شان صف بكشند.

سفيد كردن دندان را اینجا بیاموزید

سفيد كردن دندان را اینجا بیاموزید

با جست‌و‌جويي كوتاه در سايت‌ها و مقالات منتشر شده در اينترنت به نسخه‌هاي متعددي براي سفيدكردن دندان‌ها يا بليج‌كردن آن‌ها مي‌رسيد كه در آن به استفاده از برخي مواد طبيعي از قبيل نمك، توت فرنگي، پرتقال، آبليمو و سركه براي پاكسازي و سفيد‌كردن دندان اشاره شده است. در اين مقالات عموما استفاده مكرر از اين مواد و ماساژ آن‌ها روي دندان را بهترين روش سفيد كردن دندان به شيوه طبيعي مي‌دانند در حالي كه اثرات مخرب اين مواد بر ميناي دندان‌ مشخص است. اين مواد اگر چه طبيعي‌اند اما به‌دليل بالا بودن ميزان اسيديته آن‌ها تاثيرات مخربي بر ميناي دندان مي‌گذارند به‌ويژه اگر به‌صورت مكرر بر ميناي دندان ماساژ داده شوند.


بسياري از مردم در سراسر جهان لبخند زيبا و آراستگي فرد مقابل را آينه‌اي از وجود او مي‌دانند. همين مسئله موجب شده كه بسياري از مردم براي حفظ سلامت، زيبايي، سفيدي و براقي دندان‌هاي خود براي رفتن به كلينيك‌هاي دندان‌پزشكي و بليج‌كردن يا سفيدكردن دندان‌هاي‌شان صف بكشند. اگر شما نيز قصد داريد، براي برطرف كردن تغيير رنگ دندان‌هاي خود كه در بيشتر موارد به‌دليل مصرف بيش از اندازه چاي، قهوه و سيگار به‌وجود مي‌آيد به دندان‌پزشك مراجعه كنيد، شايد بد نباشد پيش از آن نسخه‌هاي گياهي درمانگران مكاتب درماني طبيعي را براي از بين بردن رنگ دندان و سفيدكردن آن بدون مواد شيميايي و ابزار پزشكي تجربه كنيد.


سفيد كردن دندان را اینجا بیاموزید

سفيد‌كننده‌اي به‌نام مريم گلي

جويدن برگ‌هاي تازه مريم گلي يكي از بهترين روش‌هاي طبيعي براي از بين‌بردن رنگ دندان به‌ويژه تغيير رنگ‌هاي ناشي از مصرف بيش از حد چاي يا قهوه است. براي افزايش ميزان اثرپذيري مريم گلي، كافي است چند برگ تازه مريم گلي را به‌خوبي بجويد و بعد ميكس شده ۵ گرم برگ مريم گلي تازه را روي دندان‌هاي خود ماساژ دهيد. تكرار اين ماساژ هر شب در مدت زمان كوتاهي كمك مي‌كند تا سفيدي از دست رفته به دندان‌هاي‌تان باز گردد.


خميردندان گياهي براي سفيدكردن دندان‌هاي شما

برخي از درمانگران شيوه‌هاي درماني طب سنتي در جهان به‌ويژه در كشور هند استفاده از تركيبي از پودر زردچوبه، روغن خردل و نمك را براي پاكسازي دندان‌ها و سفيد‌كردن رنگ دندان موثر مي‌دانند. آن‌ها براي تهيه اين خمير گياهي سرقاشق چاي‌خوري پودر زردچوبه را با يك قاشق چاي خوري روغن خردل و مقدار اندكي نمك تركيب مي‌كنند و اين مخلوط را براي مسواك كردن دندان‌ها توصيه مي‌كنند. به اعتقاد اين گروه اين خمير گياهي هر نوع تغيير رنگ و زردشدگي دندان را برطرف مي‌كند.


دهانشويه طبيعي چندكاره

اگر چه ممكن است عصاره يا اسانس گياه دم اسب را در داروخانه‌هاي گياهي يا برخي از عطاري‌ها پيدا كنيد اما توصيه مي‌كنيم اين عصاره را خودتان در منزل تهيه كنيد تا از تازه بودن آن مطمئن شويد. براي تهيه اين دهانشويه طبيعي كافي است ۱۰ گرم گياه دم اسب را در ۲ ليوان آب بجوشانيد تا يك ليوان از آن باقي بماند. سپس هر بار به هنگام استفاده نصف استكان از اين عصاره را با يك قاشق غذاخوري عسل تركيب كنيد و به‌عنوان دهانشويه از آن استفاده كنيد. مي‌توانيد اين دهانشويه را قرقره كنيد يا آن را با كمك انگشت دست روي لثه و دندان‌تان ماساژ دهيد. دهانشويه دم اسب علاوه‌بر برطرف شدن رنگ زرد دندان‌ها به تقويت و استحكام لثه‌ها نيز كمك مي‌كند. دقت كنيد كه اين دهانشويه را هر هفته ۳‌بار و تنها براي يك دوره درماني ۲ماهه استفاده كنيد.


جويدن برگ‌هاي تازه مريم گلي يكي از بهترين روش‌هاي طبيعي براي از بين‌بردن رنگ دندان به‌ويژه تغيير رنگ‌هاي ناشي از مصرف بيش از حد چاي يا قهوه است


سفيد كردن دندان را اینجا بیاموزید

لك‌زدايي با گل زنبق

قطعا تا امروز درباره لك‌هاي دندان شنيده‌ايد كه يك يا چند دندان با وجود آن‌كه سفيد و سالم هستند اما به‌دليل داشتن لك و تغيير رنگ كوچكي جذابيت و زيبايي اوليه خود را ندارند. براي درمان اين لك‌هاي كوچك كه ناشي از مصرف مواد‌غذايي و نوشيدني‌هايي مثل چاي و قهوه است مي‌توانيد از گياه زنبق و نعنا استفاده كنيد. براي اين كار لازم است گياه تازه زنبق و نعنا را در مخلوط كن ريخته و آن‌ها را به‌خوبي مخلوط و ريز كنيد. سپس از اين مخلوط براي ماساژ دادن دندان لك شده استفاده كنيد.


اين توصيه‌ها را جدي بگيريد

اگر چه راهكارهايي متنوعي براي درمان تيرگي و لك شدن دندان و تغيير رنگ آن در طب مدرن و طب سنتي وجود دارد اما مراقبت‌هاي اوليه از دندان نيز در حفظ سلامت و تندرستي دندان و بازگرداندن سلامت و زيبايي آن نيز موثر است. بنابراين هرگز فراموش نكنيد كه حداقل 2 بار در روز دندان‌هاي‌تان را مسواك كنيد. حتما پيش از خواب از نخ دندان براي از بين بردن مواد زائد باقي مانده در فواصل دندان‌ها استفاده كنيد و از ياد نبريد كه تنها زيبايي و آراستگي ظاهري دندان‌ها ملاك نيست. سعي كنيد هر 6 ماه يك بار به دندان‌پزشك براي بررسي وضعيت دندان‌ها مراجعه كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

سفيد كردن دندان را اینجا بیاموزید


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sansiz

      سلام چند وقتی هست که تو اینترنت دستگاه سفید کننده دندان رو تبلیغ میکنند من خود نیز خواستم از این دستگاه بخرم ولی ترسیدم که شاید نتیجه ندهد و بدتر از اون به مینای دندانم صدمه وارد کند . اگه کسی از این دستگاه ها استفاده کرده اگه ممکنه نتیجه رو اینجا اعلام کنه که مفید بوده یا نه
      یا حق

    • نسرين

      خوب

    • خاطره نوری

      تشکر از رهنمائی های نیک تان ولی مه از موی رفتنم بسیار به تکلیف هستم چی قسم جلوی او را بیگریم میشه مرا رهنمائی کنید تشکر

    • نیکبخت

      ازپودرزغال ونمک هم برای سفید کردن دندان درروستاهااستفاده میشود

    • kimia

      .It was perfect

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج