۸۸۲۱۰۷
۹ نظر
۵۰۶۳
۹ نظر
۵۰۶۳
پ

خاطره نکونام از رفاقت با مهدی هاشمی‌نسب

جواد نکونام در فولاد هم طبق معمول تیم مربیگری سابقش را همراه خود به اهواز برد. مهدی هاشمی نسب دستیار همیشگی نکونام در فولاد هم روی نیمکت کنار او می نشیند.

تابناک ورزشی: جواد نکونام در فولاد هم طبق معمول تیم مربیگری سابقش را همراه خود به اهواز برد. مهدی هاشمی نسب دستیار همیشگی نکونام در فولاد هم روی نیمکت کنار او می نشیند.

نکونام در مصاحبه تازه اش درباره نحوه شروع رفاقت با هاشمی نسب خاطره هایش را از دوران شروع فوتبال حرفه ای تعریف کرد. او در فولاد حمید رجبی و مهدی هاشمی‌نسب را کنار خود خواهد داشت.

نکونام گفت: حمید رجبی که از همدوره‌ای‌های من است و از سال ۷۴ با تیم ملی جوانان در کنار من حضور داشت و دوستی و رفاقت ما تا الان ادامه دارد. مهدی هاشمی‌نسب هم از دوستان صمیمی من است و به جرات می‌گویم دربی‌بازترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است. او یکی از بهترین مدافعان وسط فوتبال ایران بود. او از نظر سنی از من بزرگتر است.

سرمربی فولاد ادامه داد: یادم می‌آید زمانی که من سن کمی داشتم در ارد‌های تیم ملی روابط خوبی با من داشت و آرزوی من این بود که مربی و بازیکنانی که در دوره او حضور داشتند با من اینگونه گرم بگیرند. همیشه سعی می‌کردم به او نزدیک شوم که خوشبختانه بعد‌ها با هم صمیمی شدیم. زمانی که هاشمی‌نسب به استقلال رفت، چون خانه ما کرج بود با هم به محل تمرین می‌رفتیم و می‌آمدیم، چون تمرینات هر دو تیم در ورزشگاه آزادی بود.

به همین دلیل رفاقت شکل گرفت تا اینکه وقتی در بابل به او پیشنهاد همکاری دادم بدون آنکه سؤال کند پیشنهاد مالی چقدر است، قبول کرد که با من همکاری کند. هاشمی‌نسب یک انسان بامعرفت است و به فوتبال علاقه دارد. او در این چند سال به من کمک‌های زیادی کرده، شاید بعضی مواقع او اصلا نمی‌خواست بیاید، اما من از او خواهش کردم به من کمک کند، چون هاشمی‌نسب توانایی‌هایی دارد که حتی بعضی مواقع خود من که سرمربی هستم آن توانایی را نداشته باشم. مطمئنا هاشمی‌نسب همیشه کنار من می‌ماند، چون هم من از او شناخت خوبی دارم و هم او به من اطمینان دارد. امیدوارم این رفاقتی که بین ما وجود دارد سال‌ها ادامه دار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرده شور بردش

    • خسرو

      اتفاقا خیلی هم به هم میاید خخخخخخخخخخخخخخخ
      خدا هردو تون را خارج از نوبت شفا بدهد خخخخخخخخخخ

    • y.m

      چون هر دوتا تون عنین بهم میان سالهای سال کنار هم باشین فقط بوی گندتون فضا رو آلوده نکنه

    • پرسپولیس است که میماند

      من کاری به رابطه هاشمی نسب و علی پروین ندارم . خودم من هم از پروین به دلیل پول پرستی و اینکه به اسم پرسپولیس فقط به فکر منافع خودش وپسرش است دل خوشی ندارم .
      اما آقای هاشمی نسب ، بعد از جداییت از پرسپولیس ، از تو هم چنین توقع رفتار زشتی را نداشتیم . به تیم قبلیت گل زدی ، خوب مبارکت باشد . و خدا را شکر که آن بازی هم مساوی تمام شد . اما ، غش کردنت و ادا در آوردنت در شان یک ورزشکار و پهلوان نبود و این رفتارت توهین به هواداران پرسپولیس بزرگ بود . و هیچ ورزشکاری با مرامی چنین رفتار جلفی را مرتکب نمیشود . بر این اساس هیچگاه این خاطر زشت ، از ذهن هواداران واقعی پرسپولیس زدوده نمیشود ، مگر اینکه مرد ومردانه در رسانه ها در رابطه با رفتارت در آن بازی ، از هواداران پرسپولیس عذر خواهی کنی . والسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز ک هنوزه داری میسوزی از اون حرکت خخخخخخ عجب کاری کرد شما بهش توهین کردید اما مهدی کاری کرد ک تا ابد سوزش داشته باشین هر وقت یادش می افتید خخخخخخ

    • ارتش سرخ

      هاشمی نسب غش غشو . از نکو نام درس پهلوانی بیاموز .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی تعصب ترین بازیکن در دنیا فقط و فقط جواد نکو نامه واقعا جای بازیکنانی با تعصبی مثل محمود حقیقیان و علیرضا حکیم زاده وا صغر شرفی و حسین فرکی و توحید هاشمیان خالیست

    • بدون نام

      باز این لنگیهای آویزون حرف مفت زدند شما همیشه آویزونید.

    • بدون نام

      طرفدارای لنگ باید هم از شنیدن اسم هاشمی نسب بسوزنن،اما اگه طرفداران لنگ به اندازه ی جو عقل داشته باشن نباید از حرکت مهدی ناراحت باشن،چون اون رفتاری که هواداران با مهدی کردن اصلا قابل توجیح نیست،ان همه فوش و تهمت به خودش و خانوادش کار درستی نبود،اما اقا مهدی با اون گل همه رو سوزوند جوری که تا الان دارن میسوزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج