۸۸۳۲۳۰
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

تابستان رحم کن؛ هوا از جمعه گرم‌تر می‌شود

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور گفت: از روز جمعه ( ۲۱ تیرماه) برای بیشتر نواحی کشور روند افزایش دما پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور گفت: از روز جمعه ( ۲۱ تیرماه) برای بیشتر نواحی کشور روند افزایش دما پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز(۱۸ تیرماه) برای نواحی شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

تابستان رحم کن؛ هوا از جمعه گرم‌تر می‌شود

وی در ادامه گفت: در بعدازظهر امروز (۱۸ تیرماه) برای ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان، هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، فردا و پس‌فردا ( ۱۹ و ۲۰ تیرماه)،علاوه بر این نواحی برای سواحل دریای خزر نیز بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه افزود: در روزهای جمعه و شنبه (۲۱ و ۲۲ تیرماه) برای بخش‌هایی از شمال غرب، ساحل غربی دریای خزر و بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین گفت: از امروز تا شنبه (۱۸ تا ۲۲ تیرماه) برای نواحی شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل به سبب تداوم وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت برای بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های سمنان، شمال اصفهان، یزد، شمال کرمان، جنوب تهران، مرکزی و در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور در بعدازظهر وزش باد شدید موقتی گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ تیرماه) خلیج فارس و در روز پنجشنبه (۲۰ تیرماه) نواحی شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود همچنین فردا (۱۹ تیرماه) برای سواحل دریای خزر کاهش چهار تا شش درجه‌ای دما و از روز جمعه (۲۱ تیرماه) برای بیشتر نواحی کشور روند افزایش دما پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: فردا (۱۹ تیرماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و دربعضی ساعات همراه با وزش باد شدید خواهد بود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد همچنین آسمان پایتخت در روز پنجشنبه (۲۰ تیرماه) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در گرمترین زمان، ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابن خبرای چرت و پرت چیه میذاری.. تابستان باید هوا گرم باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دهات اونا خنکه

      • مردم

        يك سريا قصد دارند با خداهم دعوا بگيرند

    • بدون نام

      حالا همه با هم. يک، دو، سه:
      خدايا خودت بهمون رحم كن. خدايا به دادمون برس. خدايا كمكمون كن. خدايا به فريادمون برس. خدايا دماى هوا رو كم كن. خدايا هوا رو خنک كن. خدايا همه چيو رديف كن ...

    • بدون نام

      انقدر راجع به هر چیزی جو ندین مردم استرس میگیرن، اقا تابستونه دیگه قرار نیست که برف بیاد!

    • بدون نام

      چه تیتر مزخرفی

      پاسخ ها

      • .

        حتما شما جای خوش آب و هوا زندگی میکنید که اینجور نوشتید . وگرنه وقتی میگن هوا گرمتر میشه ما خوزستانی بیشتر تب میکنیم که خدا ب داد چون برسه که قراره بیشتر زغالی بشیم اینو واسه ما جنوبی میگن نه واسه شما ها .وگرنه تابستون توی استانای مثل اردبیل تبریز یا همین شهرکرد و یاسوج عینه بهشته باور نمیکنی تابستونه.اره جانم .

    • علی

      این تیترها فقط و فقط استرس زا هستند هوا گرمه که گرمه نکنه توقع دارید دمای هوای این موقع سال 25 درجه باشد دیگه اینکه وقتی اینهمه ماشین(بخاری سیار) تولید میشه و پدر و پسر و دختر و مادر همگی یکی یه دونه ماشین دارن خواهشا جمع کنید این خبرای چرت و پرت رو...البته اگه مقدمه چینی برای قطع برق هست که اون بحثش جداست همه جای مملکت افتاده دست نا اهلش برق هم روی اون

    • بدون نام

      خبر مسخره

    • بدون نام

      تبریززز که هوا عااالیه. ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج