۸۸۳۹۸۵
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

توطئه علیه تراکتور برای گرفتن آرامش دنیزلی

تبریزی‌ها معتقدند شایعه اشکان توطئه‌ای است برای گرفتن آرامش دنیزلی، اما مصطفی‌پاشا باتجربه‌تر از آن است که با این شایعه‌های خنده‌دار تحت تأثیر قرار بگیرد.

خبرورزشی: تراکتور که بی‌سر و صدا با دنیزلی در حال آماده‌سازی است، این روز‌ها با شور و شوق خاصی برنامه‌های تمرینی‌اش را پشت سر می‌گذارد و هر روز که مصطفی دنیزلی با حرف‌ها و ایده‌ها و دستورهایش، دلگرمی طرفداران تراکتور را بیشتر می‌کند، نگاه‌ها هم به این تیم مدعی جدی‌تر می‌شود، اما صبح سه‌شنبه همزمان با شکار بزرگ تراکتور که شکاری را به خدمت گرفت، شایعه شد اشکان دژاگه قصد بازگشت به تبریز را ندارد، این در حالی است که اشکان با تراکتور قرارداد سه‌ساله بسته و هنوز دو سال دیگر از مدت قراردادش با تیم محبوب آذری‌ها باقی است.

تبریزی‌ها البته در چرایی این شایعه ناگهانی به سرنخ‌های جالبی رسیده‌اند. آن‌ها می‌گویند: «خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کردیم، تخریب تراکتور شروع شد. می‌دانستیم وقتی با دنیزلی و جذب مهره‌های جدید تقویت شویم، برخی رقبا که عادت دارند بیرون زمین بجنگند، به روش‌های غیراخلاقی و ناجوانمردانه به تراکتور لطمه می‌زنند، اما فکر نمی‌کردیم خیلی زود این حاشیه‌سازی‌ها شروع شود. احتمالاً این شایعه‌پردازی در جواب کار بزرگ باشگاه است که شکاری را خرید.»

تبریزی‌ها معتقدند شایعه اشکان توطئه‌ای است برای گرفتن آرامش دنیزلی، اما مصطفی‌پاشا باتجربه‌تر از آن است که با این شایعه‌های خنده‌دار تحت تأثیر قرار بگیرد.

دنیزلی بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها، قواعد تازه‌ای برای شاگردانش در نظر گرفته است. او بعد از آن که خوردن نوشابه‌های گازدار را برای بازیکنان تراکتور ممنوع کرد و از آن‌ها خواست فعالیت‌هایشان را در فضای مجازی محدود کنند، در تازه‌ترین اقدام، برای تراکتوری‌ها چالش جالبی تعریف کرده و از آن‌ها خواسته هر روز باید آمادگی فنی و بدنی‌شان را نسبت به روز قبل تقویت کنند و روز به روز بهتر شوند. او تشویق‌های خاصی هم برای بازیکنانی که روز به روز امتیاز‌های بیشتری در تمرین دریافت کنند، در نظر گرفته و در حال یک کار کاملاً علمی و مدرن در تراکتور است.

دیروز همچنین شایعه شد تراکتور می‌خواهد وحید امیری، گوچی و مهدی طارمی را به خدمت بگیرد، اما یکی از مدیران تراکتور به خبرورزشی گفت: «تمام خرید‌های ما با هماهنگی دنیزلی است و در هر پستی که سرمربی بازیکن بخواهد، مهره‌ها را جذب می‌کنیم. دنبال خرید کیلویی نیستیم و از ورود به بازار کاذب خودداری کرده‌ایم و هر وقت با هر بازیکنی قرارداد ببندیم، حتماً خبرش را به رسانه‌ها می‌دهیم. این نفرات را هم اگر دنیزلی بخواهد، می‌گیریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوراختوووووور خخخخخخخ ، خداوکیلی خود نویسنده هم فهمیده چی نوشته ؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • دومان

        اینکه تو نمی فهمی دلیل بر این نیست که دیگران نیز نمی فهمند

      • کاردوک

        احتمالن نویسندش ترتریه
        چون فقط خودش و ترتریا میدونن چی نوشته
        بعد میان میگن چرا واسمون جک میسازید

      • شاهین

        چرا اینقدر فوتبالیا بی ادب شدن ، سوراختور ، کیسه ، چرتپولیس و .... اینا به کنار جرات داری بری استادیوم بحدی بد و بیراه میگن بهم و خون جلو چشماشونو میگیره که انگار دارن با داعش میجنگن ، ما همه انسانیم هموطنیم اخه چرا خودمونو تخریب میکنیم اقا بجاش تیم خودتو تشویق کن

      • دومان آذربایجان لی

        ما تیراختورچی ها فهمیدیم چی گفته. ولی بعضی از حسودان یا نمی فهمند یا خودشان را به نفهمی زده اند

      • بدون نام

        اره ارواح عمتون منتظرید ببینید پرسپولیس کیو میخواد شمام برید سریع اونو بخرید به دنیزلی که خوبه با گواردیولام هیج مخی نمیشید تا اخر عمرتون تراکتور میمونید

    • بدون نام

      مورچه چیه که کله پاچش باشه سوراختور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه قرتی بزرگتر از قد قوارت حرف نزن اسم تراکتور و به زبون کثیفت نیار ....تراکتور تیم با فرهنگان

    • حمید چاو

      چه شکاری چه کشکی
      بعضی از تیمها از هول حلیم می افتند تو دیگ حلیم

    • بی انگیزه

      به عنوان ی تاجی نهایت سپاسگذاری رو از تراکتوریای عزیز دارم بابت سوزوندن کل لنگیای دنیا دم همتون گرم آذریهای گل لعنت ب لنگ بی اصالت بی بته خخخخخخخ

    • R

      مرگ بر شیافپولیس و چستقلال

    • بدون نام

      تراکتوریها چون خودشون از سران باشگاه تا تماشاچیانشون در حال توطئه ان توهم توطئه دارن بیچاره فروزان که چه جوری بهش تهمت زدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج