جاباما
۸۸۴۴۹۹
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

شرور سابقه‌دار در شاهرود به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه شرور سابقه‌دار در این شهر به هلاکت رسید، گفت: تاکنون ۱۰شاکی برای جرایم خشن این فرد به کلانتری مراجعه کردند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ علی کریمی،فرمانده انتظامی شاهرود عصر جمعه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی شاهرود از به هلاکت رساندن شرور سابقه دار در این شهر خبر داد و ابراز داشت: این فرد سابقه دار اقدام به چند فقره زورگیری و آدم ربایی در شاهرود کرده بود.

وی با بیان اینکه این فرد با سوابق متعدد کیفری دستگیر و باتبانی یکی از همدستانش موفق به فرار شد، افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی ویژه برای دستگیری این فرد تشکیل شد.

شرور سابقه‌دار در شاهرود به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه نامبرده اقدام به تهیه یک قبضه سلاح کرده بود، ابراز داشت: در زمانی که یکی از ماموران مخفیگاه وی را شناسایی کرده بود باحمله به وی با اسلحه از محل متواری می شود.

کریمی از اقدام به زورگیری این فرد ۲۸ ساله نیز سخن گفت و تصریح کرد: نامبرده نیمه شب گذشته با یک قمه از فردی جوان اقدام به زورگیری پنج میلیون ریال وجه نقد کرده و قصد تهیه پول و فرار از شهرستان را داشت که مخفیگاه وی توسط تیم‌های ویژه پلیس وماموران کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود شناسایی شد.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد وی با تهدید سلاح سرد اقدام به ربودن صاحب خانه و اجبار وی به حضور درمنزل کرده که با حضور تیم دستگیری در محل، متهم از طبقه چهارم ساختمان به طبقه اول می‌پرد.

فرمانده انتظامی شاهرود در ادامه ابراز داشت: این فرد با شکستن درب ورودی بالکن یکی ازهمسایه ها وارد منزل شده وضمن حضور در اتاق خواب این منزل درب راقفل و از نورگیر وارد پارکینگ می شود که در این زمان با رویت ماموران با قمه به سمت آنان حمله ور شده که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی ودستگیری وی می‌کنند.

کریمی با اشاره به مجروحیت متهم از اعزام فوری تیم فوریت‌های پزشکی خبر داد و تصریح کرد: درنهایت با تلاش‌های فراوان تیم پزشکی، متهم فوت کرد.

وی با اشاره به جرایم بی شماری که این فرد خطرناک انجام داده بود، گفت: با ترسی که شکات از این فرد داشتند تاکنون حاضر به شکایت نشده بودند که با کشته شدن وی تاکنون قریب به ۱۰ نفر شاکی برای اعلام جرایم خشن این فرد به کلانتری مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت به هیچکس اجازه جولان نخواهد داد و کسانی که سودای ناامنی در سردارند بدانند قانون چون مشتی پولادین در برابرهنجار شکنان بوده و پایان راه این افراد چیزی جز تباهی نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد پلیس

    • بدون نام

      احسنت پشت سر مرده حرف ولاف نزن!!!!اگر خوب کار میکردین چنین وحشیی نباید بزرگ میشد جناب فکر کردی چرا مردم جرات شکایت نداشتند ؟چون پناگاه وملجا نداشتند. چچطور باهمکاری همدستش ازدست شما فرار میکند که با این همه دردسر واینجوری ماجرا ختم شود اگر پلیس مقتدر باشد درکنار قوه قضائیه چرا مردم بترسند؟

    • بدون نام

      الی جهنم وفدای نیروی انتظامی بشه

    • بدون نام

      درود برشما فرمانده ضمنآ قوه قضایی انتظار نداشته باشد اینگونه افراد حتما باید شاکی داشته باشند چراکه مردم بعلت ترس از آزادی این افراد شرور ومراحل پیچیده قضایی وعدم احساس امنیت وعواقب بعداز آزادی این افراد ازمراجعه وشکایت به مقامات قضایی صرف نظر میکنند لذا باید دادستانها بادرک این موضوع خود بعنوان مدعی برخورد کنند

    • اوسیراک

      به درک که مرده

    • shohrehandy

      احسنت به پلیس که دخل این اراذل رو در میاره . چون اگه دستگیر بشه باز یه مدت کوتاه میره زندون بعد میاد بیرون و دوباره یه خانواده دیگه رو بدبخت میکنه . علف هرز رو باید از ریشه در اورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمامشون باید اعدام بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج