۸۸۴۹۸۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عزت‌اللهی به دنبال جدایی توافقی از روستوف

سعید عزت‌اللهی، هافبک جوان و خوش قد‌وقامت تیم ملی و باشگاه روستوف روسیه این روزها برای رسیدن به مرحله بعدی دوران بازیگری خود نقشه‌های زیادی را در سر دارد و چه بسا با توجه به سن و سالش، معادلات پیرامون وی به بهترین شکل ممکن نیز رقم بخورد.

فرهیختگان: سعید عزت‌اللهی، هافبک جوان و خوش قد‌وقامت تیم ملی و باشگاه روستوف روسیه این روزها برای رسیدن به مرحله بعدی دوران بازیگری خود نقشه‌های زیادی را در سر دارد و چه بسا با توجه به سن و سالش، معادلات پیرامون وی به بهترین شکل ممکن نیز رقم بخورد. سعید در سال ۲۰۱۵ به روستوف پیوست و بعد از دو سال بازی در این تیم، در حالی سه فصل بعدش را به صورت قرضی در تیم‌های دیگر بازی کرد که قراردادش را با روستوفی‌ها تمدید کرده و عملا تحت قرارداد با این باشگاه روس، تیم‌های بعدی را انتخاب و برایشان به میدان رفت.

بدون شک نقطه عطف دوران بازیگری عزت‌اللهی جوان حضور فصل گذشته در ردینگ انگلیس بود؛ تیمی که سابقه حضور در لیگ برتر این کشور را هم دارد و اتفاقا سعید روزهای خوبی را هم در این تیم سپری کرد. با این حال یک مصدومیت بد موقع از بدشانسی سعید، باعث شد تا ترکیب ثابت ردینگ و چند اردوی تیم ملی با هم برای این بازیکن از دست برود و تا این بازیکن بخواهد دوباره به روزهای اوج بازگردد، فرصت‌های خوبی از دستش رفت.

بازگشت عزت‌اللهی به روسیه

با توجه به اینکه عزت‌اللهی همچنان بازیکن روستوف به شمار می‌رود و از قراردادش دو سال دیگر با این باشگاه باقی‌مانده، این بازیکن یکی دو روز پیش به روسیه بازگشت و این روزها نیز حضور فعالی در تمرینات این تیم باشگاهی دارد. در واقع هافبک دفاعی تیم ملی مجبور شد دوباره به روسیه برگردد تا در تمرینات تیم باشگاهی روستوف شرکت کند. لیگ برتر روسیه حدود یک ماه‌ونیم دیگر آغاز می‌شود و اگر قرار باشد سعید همچنان در روستوف ماندنی باشد باید تمرین و اردوهای پیش‌فصل را با این تیم سپری کند اما... .

به دنبال جدایی توافقی

اگرچه عزت‌اللهی در تمرینات روستوف حضور فعالی دارد اما او و مدیر برنامه‌هایش در تلاش هستند تا با باشگاه روستوف برای جدایی توافق کنند. سعید البته در این تیم روس هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فوتبالی شرایط نسبتا مناسبی دارد و می‌تواند در روستوف نیز سال خوبی را سپری کند اما به دنبال پیشرفت در فوتبال اروپا بوده و می‌خواهد با روحیه جنگندگی و جاه‌طلبی که دارد برای فصل آینده نیز به یک تیم یا لیگ خوب اروپایی اضافه شود.

روستوفی‌ها طبق شنیده‌ها حدود ۵۰ هزار دلار ماهانه به سعید پرداخت می‌کنند اما سطح کیفی این تیم آن چیزی نیست که این بازیکن ملی‌پوش را اشباع کند و به همین دلیل عزت‌اللهی اگر چه در تمرینات روستوف حضور دارد اما همچنان به سایر پیشنهادهایی که دارد فکر می‌کند.

پیشنهاد از قطر تا انگلیس

طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده به تازگی چندین پیشنهاد جدید به مدیر برنامه‌های عزت‌اللهی ارائه شده و سعید در حال بررسی این پیشنهادهاست تا به بهترین آنها پاسخ بدهد. پیشنهادهایی از لیگ دسته اول انگلیس، کشورهای شرق اروپا و حتی قطر رسیده و اگر روستوف آن تیمی نباشد که سعید برای ادامه دوران بازیگری خود انتخاب کرده و توافقات بین طرفین برای جدایی خوب پیش برود، احتمالا هافبک ملی‌پوش ایران فصل آینده را نیز در لیگی غیر از روسیه توپ خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش چند تا بازی ثابت در این تیم سطح پایین داشت یا حداقل در آنژی ماخاچ قلعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج